nedjelja, 12. siječnja 2014.

Matching Manicure: Animal print

U našoj grupi napokon je došla na red dugo očekivana tema Animal print. Cijeli tjedan sam kombinirala boje, razmišljala koji ću uzorak raditi te a sam se odlučila na leopard uzorak u kombinaciji s zebrastim uzorkom, jer volim i jedan i drugi :)

Vrijeme je opet katastrofa pa su fotografije slikane uz prozor ili na balkonu.

Pogledajte moju manikuru.












Lakovi koje sam koristila:
• Maybelline 51
• Catrice 340 Run Forest Run!
• Look by Bipa – nail tattoo liner 203
• Maybelline – top coat    




Na linkovima ispod pogledajte koji su print izabrale i napravile ostale djevojke.

Broj komentara: 28:

  1. Super ti je ispalo,ovaj zelembac je predivan ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. skroz je super u zelenoj varijanti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Iako nisam ljubitelj zelene boje, ovo je nešto savvršeno!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Svidja mi se kako si iskombinovala dva razlicita animal printa <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Predobro! Mislim da mi je ovo zasad favorit među tvojim manikurama :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ni ja nisam veliki ljubitelj zelene boje, ali ovo mi se bas svidelo! Super ti je manikir!

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično izgledaju u zelenoj varijanti! Ovakvi će biti moji sljedeći :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimljivo mi izgleda sa zelenom bojom - netipični animal print :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Uuuuuuuuu, jako, jako mi se sviđa!! Još si bila odvažna pa napravila i zebru i leoparda <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :) Prije neodlučna, fora mi je i jedan i drugi print, a nisam se mogla odlučiti pa sam ukomponirala oba :)

      Izbriši
  10. Nisam ocekivala zelenu pa mi se zato jako dopala ova manikura. Odlicno! =^.^=

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, mislim da nitko nije očekivao ovakvu kombinaciju :) Hvala ti draga :)

      Izbriši
  11. Kombinacija zelene, bele i crne je predivna. Svidja mi se i sto je jedan nokat zebra print, a ostali leopard. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :) Baš mi je drago što ti se sviđa :)

      Izbriši
  12. odlična kombinacija boja, baš mi se sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovo je stvarno odlično, svaka čast! :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
  14. Lijepa manikura. Ne sjećam se da sam ju vidjela u zelenoj izvedbi. I baš mi se sviđa :)

    Moram si nabavit ovu Coloramu :D Treba mi takav jedan polumliječni :D

    OdgovoriIzbriši