nedjelja, 2. ožujka 2014.

Matching Manicure: Saran

Evo i mene ove nedjelje nakon dugog vremena da se priključim ovoj našoj grupi. Nije me bilo cijeli drugi mjesec i jako mi je nedostajalo jer volim nedjeljne manikure. Razlog mog odsustva nije bio nedostatak vremena ili nesviđanje tema, nego su mi nokti bili u užasnom stanju. Jako su se listali i nekoliko puta sam ih morala skratiti sasvim kratko. Znam da bi neko rekao da sam i s kratkim noktima mogla raditi MM, ali bili su toliko kratki da ih nisam mogla ni nalakirati. Uglavnom nadam se da je sada ta faza gotova i da ću moći izrađivati MM svake nedjelje :)

Današnja tema je saran manikura. Moram priznati da prvi put čujem za taj naziv, dok znam za tu tehniku, samo nisam znala da se tako zove. Saran manikura radi se s prijanjajućom folijom te postoje dva načina izrade. Za oba načina trebaju vam dva različita laka za nokte i nokti se za početak nalakiraju jednom bojom i sačeka se da se lak potpuno osuši. U prvom načinu se na prvu boju lakira druga boja i odmah dok se lak nije osušio tapka se komadom zgužvane folije po noktu. Drugi način je vrlo sličan, kada se osuši prva boja na noktu, druga boja se stavi direktno na foliju i onda se tapka po noktu.


Svoju manikuru radila sam na prvi način jer mislim da je to brže i jednostavnije. Osim prijanjajuće folije za manikuru sam koristila ove lakove:
• Pyrus Calium Nail Gel - baza
• Wet n Wild – Blue Moon E 466
• Moment 11

 Pogledajte moju saran manikuru :)






Svakako pogledajte kako su saran manikuru napravile ostale djevojke.

Broj komentara: 13:

  1. ala baš je lijepo ispalo :)
    ovako na prvi pogled, nikad mi ne bi palo na pamet kombinirati te dvije boje,, ali prekrasno izgledaju :D
    lijepe fotke :D

    OdgovoriIzbriši
  2. dobra kombinacija boja, sviđa mi se :D

    OdgovoriIzbriši
  3. lovely mani :)) do you have bloglovin ?? i want to follow you :) Please send me your link, if you have bloglovin :=)

    http://prettypurple92.weebly.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sorry, i find your bloglovin acount :)

      Izbriši
    2. Thankes :) No problem, it's important that you find it :D

      Izbriši
  4. Super su mi boje lakova,sviđa mi se kako ti je ispalo ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš slatko :) Lepa kombinacija boja! Lidija

    OdgovoriIzbriši
  6. Super mi j eova manikura za koju sam čula i čak jednom probala. Nije mi ispalo ovako kao tebi,jako mi se sviđa:)

    OdgovoriIzbriši