četvrtak, 23. listopada 2014.

NOTD: p2 – Joyful

Ne znam kako vama pada ovo vrijeme, ali ja se cijeli dan osjećam ošamućeno, hladno mi je i spava mi se, toliko mi se spava da sam danas skoro zaspala na poslu sjedećke. Da bih razbila malo ovo sivilo, danas sam odlučila nalakirati nokte jednim veselim lakom veselog imena.

Joyful je lak iz p2 kolekcije Sand Style lakova i kao što i naziv kolekcije govori riječ je lijepom pjeskiću neobične roza narančaste boje. Lakić dolazi u četvrtastoj bočici od 10 ml i ima solidnu četkicu, ne tako široku kao lakovi iz Volume Gloss Gel Look Polish kolekcije o kojima sam pisala ovdje Cute Girl i ovdje California Girl, s kojom se lijepo lak može nanijeti na pločicu nokta. Lak se brzo suši, a trajnost mu je odlična, oko pet dana, kao i kod većine teksturaca. Na fotografijama imam dva sloja laka, iako je za prekrivanje dovoljan i jedan, ali volim staviti na nokte dva sloja laka, a možete vidjeti da imam nešto kraće nokte nego inače jer mi upravo ova dužina odgovara ovih dana.
Ostavljam vas uz fotografije na kojima dan uopće ne izgleda tako tmuran i depresivan.

Lak mogu koristiti i vegani jer ne sadrži sastojke životinjskog porijekla.

Sastav: BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL,
SILICA, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, CI 77891, ACRYLATES COPOLYMER, STEARALKONIUM BENTONITE, STYRENE/ ACRYLATES COPOLYMER, CI 19140, CI 15850, N-BUTYL ALCOHOL,
ETOCRYLENE, DIACETONE ALCOHOL, TRIMETHYLPENTANEDIYL DIBENZOATE,TIN OXIDE, PHOSPHORIC ACID.

Cijena ovog lijepog pjeskića je 1,95 €, što bi bilo oko 14,95 kn.


Kako vam se sviđa ovaj pjeskić? Kako se vi uveseljavate u ovim tmurnim danima?

22 komentara:

  1. Volim pjeskiće :) dugo traju na noktima pa ih ne moram stalno lakirati :P
    jedva čekam da okupiram p2 štand, sve nijanse lakova koje sam vidjela kod tebe mi se jako sviđaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, pjeskići dugo traju i izgledaju atraktivno :D Drago mi je što si se sviđaju nijanse koje sam izabrala :D

      Izbriši
  2. imam i ja jedan, adorable, a tvoj je divan za ovaj vise zimski nego jesenski dan

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se, sviđa :D Od nijanse do teksture, a bome i cijena :)

    OdgovoriIzbriši
  4. a ja ga gledala i mislim si vec imam dovoljno pjeskica sta ce mi vise toga i sada mi je zao sto ga nisam uzela kada vidim koliko je lijep :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Oni mi imaju jedan od najljepsih sand efekata, a boja je jako posebna, super za razbijanje monotonije i sivila

    OdgovoriIzbriši
  6. e da barem meni fotke ispadnu tako dobro po ovom vremenu :D :D
    volim ovakvo vrijeme pa se neću žaliti :P
    lak je baš veselo, nokti su ti kao bonbončići :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi uslikala sam nokte jedno stotinjak puta da bih mogla izabrati nekoliko fotki koje su ok :D

      Izbriši
  7. I ja sam za to da se protiv sivila borimo veselim noktićima :)
    Sad razmišljam i ne mogu da verujem da nemam ni jedan takav hrapavac u kolekciji, haha, moram to ispraviti :) L.

    OdgovoriIzbriši
  8. Boja nije baš moja ali je hrapavac pa me u startu osvaja - najmanje nereda, dugo traju i suše se ekstra brzo :D

    OdgovoriIzbriši
  9. sviđa mi se lak, obožavam hrapavce ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. baš je lijep, a p2 stvarno zna napraviti divne lakove :)

    OdgovoriIzbriši