nedjelja, 11. siječnja 2015.

Nuxe Reve de Miel balzam za usne

O ovome malcu je napisano jako puno recenzija te mislim da zaslužuje još jednu. Na slikama ga vidite u novom, slavljeničkom ruhu jer je prošle godine napunio punih dvadeset godina svoga postojanja, a koliko je popularan govori i podatak da se diljem svijeta svake minute proda jedan Reve de Miel balzam za usne.

Za dvadeseti rođendan pripremljena su tri nova ruha ovog balzama: žuta SMART za elegantne, profinjene i sofisticirane žena, crvena LOVE za strastvene, putene i zaljubljene žene te zelena POP za slobodne, spontane žene koje su uvijek u trendu.


Prije nego što napišem nešto o samom balzamu, moram naglasiti da imam izrazito zahtjevne usne koje su sklone isušivanju i pucanju u gotovo svim godišnjim dobima. Kako imam pune usne, često se zna dogoditi da mi donja usna pukne po pola što ne samo da ružno izgleda, nego je i izrazito bolno. Koristila sam razne balzame u stiku s kojima mi je puno lakše rukovati kada nisam kod kuće, dok bi prije spavanja u ogromnoj u jako debelom sloju nanijela običnu plavu Nivea kremu, a onda sam se odlučila probati ovo malo čudo.
Nuxe Reve de Miel balzam za usne dolazi u maloj teglici od 15 g i trebao bi se potrošiti u roku od godine dana. Iako je guste teksture, lako se nanosi na usne te se u dodiru s njima topi i lijepo stapa. Kada je na usnama, on se neće brzo upiti, nego taj proces traje, pogotovo ako nanesete veću količinu. Koristim ga kada sam kod kuće jer kako dolazi u teglici nije baš praktično gurati prljave prste u nju. Nanesem ga u debljem sloju preko noći te ponekad ujutro znam imati ostataka po usnama koje pri umivanju uklonim, a usne su mi predivne, nahranjene i mekane. Balzam je i dobra baza ruževima, pogotovo onima mat teksture.
Balzam je 80,2 % prirodnog porijekla te sadrži ulja čileanske ruže, slatkog badema, uljni ekstrakt nevena, med cvijeta bagrema, karite maslac i vitamin E. Prema ovim sastojcima očekivala sam medeni miris, no iznenadila sam se jer miris sadrži notu citrusa u sebi te je prozračan i ugodan.

Sastav:
Nuxe Reve de Miel balzam za usne može se pronaći u ljekarnama po cijeni od oko 95 kuna, što je dosta za balzam, ali kada pogledate da će vam uz svakodnevno korištenje potrajati oko šest mjeseci to nije toliko puno. Puno povoljnije se može pronaći online, npr. svoj primjerak sam naručila s Lookfantastic kada su imali popust na Nuxe kozmetiku i platila sam ga 6,33 funti, što bi bilo oko 62 kune.

Kako vi njegujete usne? Koji je vaš omiljeni balzam?


Broj komentara: 30:

  1. Sada, kada je Nuxe konačno dostupan kod nas, nema mi druge nego da ga konačno kupim. Znam da se neću razočarati :) L.

    OdgovoriIzbriši
  2. Po njihovim novim izdanjima ja bih trebala kupiti sva 3 pakiranja, jer sve me opisuje. hahah
    Kako sam samo skromna! :)
    Proizvod super izgleda. :)
    Sa nuxe-om se ne može pogriješiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he, dobar razlog za kupovinu sva tri pakiranja :D

      Izbriši
  3. Imala sam ovaj balzam prije 6 godina itada je bio nekako zrnat što mi se nije sviđalo, čula sam da sumu promijenili formulu pa možda kada potrošim zalihe, kupim :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dakle, prije Božića odem u ljekarnu po taj balzam, kaže mi žena nema ju ga, ali ga mogu naručiti. 'Aha, mogu si ga i ja sama naručiti.' Obišla sam još tri ljekarne i ništa. To ti je sr... kad živiš u malom gradu :/
    Sad si ga planiram naručiti, čekam jedino da potrošim barem jedan koji imam doma jer ih imam stvarno puuuno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, baš si me nasmijala s ovom ženom iz ljekarne :D Najbolji plan ti je da si ga sama naručiš i uhvatiš još neki dobar popust jer ko zna koliko bi ona još zaračunala naručivanje :D

      Izbriši
  5. Najbolji su mi Blistex i melem balzami :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Od ovih prirodnih jako sam zadovoljna Sierra Bees balzamom koji koristim kad trebam nešto jaču njegu i za ovo hladnije vrijeme pokazao se jako dobro, a cijenom je mnogo prihvatljiviji od Nuxe. Ali ko zna, možda i kod mene Nuxe dođe na red zbog znatiželje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gledam Sierra Bees balazam na iHerbu i nikako da ih ubacim u košaricu, ali želim ih probati :D Nadam se da ćebiti prilike za Nuxe :D

      Izbriši
  7. Također imam zahtjevne usne i imam ovaj balzam, ali još nisam sigurna je li moj HG. Naime, zasad mi je na tronu Apivitin smeđi iako ga ove zime nisam uzela zbog toga što ne volim gomilati preparativu.
    I moj nije u ovom lijepom izdanju :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apivita mi je jako drag brend, ali nikada nisam probala ni jedan njihov balzam, tako da ću ovaj smeđi imati u vidu kad potrošim Nuxe :D

      Izbriši
  8. imam već duže vrijeme u planu ga kupiti :D jer je toliko hvaljen a i sastav mi se sviđa :D
    preslatka mi je i ta kutijica...
    kako i sama imam zahtjevne usne, možda bi mi bio spas :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je puno pomogao ove zime :D Pravi mali spasitelj :))

      Izbriši
  9. balzam mi je tiha patnja, ovako i u sticku, sad koristim dvije mazalice ali ovog malca bi rado uzela pa da ga imam kad ove mazalice potrošim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ga nabaviti uskoro na nekom dobrom popustu :D

      Izbriši
  10. Bice moj nekad nadam se :D
    Mada ne volim da nanosim balzam prastima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja ne volim nanositi balzam prstima, ali kad probaš ovog malca oprostit ćeš mu taj nedostatak :D

      Izbriši
  11. još da ga ubace u stick umjesto umjesto u teglicu, možda bih mu i dala šansu... jednostavno odbijam nanositi prstima bilo što na usne ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima i verzija u stiku, ali kažu da nije ni do koljena ovom u teglici :D Ja ga nisam probala, tako da ne mogu suditi.

      Izbriši
  12. Joj, taj Nuxe balzam mi već zadaje probleme, jer toliko dugo si ga već želim kupiti, ali nikako da potrošim postojeće balzame, a ne želim si nagomilavati hrpu proizvoda iste svrhe. Divan je balzam, iako bih isto bila sretnija kada bi bio stick izdanju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako je to jer se također trudim ne gomilati puno istih proizvoda, iako se često nagomilaju, ali trudim se potrošiti ih jer kod mene nema bacanja :D

      Izbriši
  13. Nedavno sam se nećkala da li da ga naručim ili ne jer zadnja 4 mjeseca imam problema s ljuskanjem usana iako ih non-stop mažem. Čak sam si sama napravila još veće sranje s Labello balzamima. Uglavnom, ipak sam na kraju otišla na iHerb i nakupovala neke zdrave balzame, ali ovog želim i dalje, pogotovo sada :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poznat mi je taj problem. Također sam mackala usne svime, isprobala razne balzame i koliko ja mackam, one su u još gorem stanju. iHerb ima odlične balzame, nadam se da ćeš biti zadovoljna :D

      Izbriši