utorak, 12. svibnja 2015.

New in # 16

Ovaj post je u pripremi već jedno duže vrijeme, no nikako da uhvatim vremena da ga napokon završim. Danas sam uspjela i to J Kako new in post nisam dugo pisala, nakupilo se dosta proizvoda pa se pripremite na malo duži post.

O tome kako nam je bilo na Avon Beauty Blog Dayu sam pisala ovdje te ste mogli vidjeti goodie bag o kojoj ću vam malo više reći u ovom postu.

Avon nam je pripremio novu Nutraeffects kremu*, lak za nokte*, ruž* i olovku za oči*. Od tih divota nešto sam podijelila u darivanju, a o ostatku ćete već čitati na blogu.

Biobaza nam je pripremila gel za umivanje* i antioksidativni fluid* iz nove linije Hydradiance oko koje se kod blogerica digla velika prašina jer nekima odgovara, dok nekima ne samo da ne odgovara, nego im je isušilo lice i izazvalo iritacije. Ja sam za sada probala samo gel za umivanje i meni je odličan, a više će biti u samoj recenziji.

Ziaja gel za tuširanje i losion za tijelo sa arganovim uljem* je nešto što miriši fenomenalno. Losion mi je odličan, dok mi je gel za tuširanje isušio kožu. Kremu za ruke* i kremu za lice s kozjim mlijekom* sam proslijedila mami, a micelarnu* još nisam probala.

Matrix sprej za hidrataciju suhe kose* sam darovala sestri jer ne odgovara mom tipu kose, a Maybelline maskaru* nisam još isprobala.

• Trenutno testiram nekoliko Loreal Professionnel proizvoda. Matrix Oil Wonders Indian Amla* je nešto što obožavam pod mirisa do učinka na kosu i uskoro možete očekivati recenziju. Kerastase sprej za volumen kose* i Mythic Oil za obojanu kosu* su također zaslužni što moja kosa nikad nije bolje izgledala.

Essence nas je ovog proljeća / ljeta 2015. razveselio mnoštvom novih proizvoda od kojih su neki već postali pravi hit. Više o Essence novitetima* pisala sam u ovom postu, a o novim lakovima za nokte u ovom postu.

Ulola mlijeko za čišćenje lica* iz Facelift linije koristim već neko vrijeme te iako sam zaljubljenik u micelarne, jako sam zadovoljna ovim proizvodom.

Rosa Care je bugarski brend koji se odnedavno pojavio na našem tržištu. Dobila sam priliku isprobati njihov hidrolat damaščanske ruže* i probiotički šampon za snažnu kosu* o kojem sam pisala ovdje.   

Olival Zlatno ulje smilja* koje osim ulja smilja sadrži još kombinaciju od sedam različitih ulja je nešto predivno. Osim zlatne boje i divnog mirisa odlično hidratizira kožu bez dodatnog mašćenja. Pravo zlato u maloj bočici o kojem će više biti u recenziji.

• Počastila sam se Avon proizvodima. Gel za tuširanje u kombinaciji orhideje i maline miriši genijalno. Nutraeffects Radiance dnevnu kremu sam uzela zbog visokog spf – 20 i ugodno sam iznenađena kremom. Summer White Bright edt sam ulovila 45% sniženog, a riječ je o odličnom mirisu koji je idealan za ljetne dane. Volim liniju Care i kre3me za ruke pa nisam odoljela ni novoj s mirisom jasmina. Bijeli kreč lak već dugo tražim i kad sam vidjela da ga je Avon izbacio bila sam baš sretna i sad sam ga se napokon dočepala. Riječ je o Iceberg White nijansi iz gel finish linije lakova.

Le Petit Marseillais su moji omiljeni gelovi za tuširanje i kad sam vidjela novu kombinaciju maline i božura morala sam ju kupiti. O Balea pilingu s limunskom travom sam pročitala toliko pozitivnih recenzija, ali sam nakon njegovog korištenja ostala ravnodušna. Balea je izbacila još jedan LE losiona za tijelo koji već samim svojim izgledom priziva ljeto i more. Ovisnik sam o Batiste šamponima za suho pranje i kad sam vidjela ovaj novi s mirisom trešnje, morala sam ga kupiti.

 Balea MED Ultra Sensitive Totes Meer krema za suhe dijelove kože je kupljena zbog puno pozitivnih recenzija, no još uvijek ju nisam probala, tako da o njoj ne mogu ništa više reći. Marilou Bio piling za lice je kupljen jer sam sa svojim omiljenim Olival pri kraju. Sundance MED fluid sa spf 50 je kupljen za korištenje ispod pudera u ljetnom razdoblju. Naravno da s njegovim korištenjem nisam čekala ljeto, nego sam ga počela odmah koristiti i već vidim da će to biti moj omiljeni proizvod u ljetnim mjesecima J

Essence je izbacio još jednu predivnu LE kolekciju Love & Sound iz koje sam se počastila divnim sjenilom u nijansi 01 glastonberry i tetovažicama za kutikulu. Željela sam si nabaviti još koji lak za nokte, no u mome DMu su se svi razgrabili. Svojem dvojcu Maybelline Color Tattoo pridružila sam još jedno sjenilo u nijansi Metallic Pomegranate i to su sjenila koja najčešće nosim u zadnje vrijeme. O Bourjois Healthy Mix Serum puderu se ne treba puno pričati, u nijansi 52 vanilla, to je moj  omiljeni puder.

• Imala sam priliku isprobati Konjac Sponge* te sam izabrala spužvu sa zelenom glinom namijenjenu masnoj i mješovitoj koži i pri prvom korištenju rodila se ljubav J Više će biti u recenziji za koju mi treba još vremena.

Olival priprema grožđanu mast* prema staroj recepturi, a između različitih mirisa svatko može pronaći nešto za sebe. Grožđana jako lijepo njeguje usne i rado ju nanosim u debljem sloju prije spavanja, a ujutro se budim s mekanim usnama. Olival olovka za njegu zanoktica* je pravo čudo jer mi je suhe zanoktice vratio u normalu te sam napokon zadovoljna izgledom noktiju nakon dugo vremena, a više o tome bit će u recenziji uskoro.

I svaka čast preživjelima koji su došli do kraja ovog dugačkoga posta. Moje novitete ste vidjeli, a sad mi pišite čime ste se vi ponovili u zadnje vrijeme?


*PR proizvodi  



34 komentara:

  1. Evo preživjela sam!
    Super su ti noviteti! Molim te, što prije napiši recenziju . Sundance MED fluida jer imami isti tip kože, a ja sam u potrazi za kremom sa faktorom

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam stigla do kraja, nije bilo tako strašno hahaha...Najviše su mi pažnju zaokupili proizvodi za kosu, toga nikad dosta, jedva čekam recenzije. I sve ostalo je super, Olival naročito :) L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da proizvoda za kosu nikad dosta :D Olival <3

      Izbriši
  3. Jako me zanima grožđana mast, gdje se ona može kupiti? Zadnje sam kupila tekući puder i to od Bell kozmetike, za sada je dobar i nije preskup :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj u ljekarnama koje drže Olival proizvode :D

      Izbriši
  4. Konjac sponge moram probati, SVI JE HVALEEEEEE :D


    Predobro si se ponovila, sve mi se sviđa! :DDDDDDDDDD

    OdgovoriIzbriši
  5. koliko krasota :D
    ne mogu vjerovati da se taj balein piling nekom ne sviđa... ništa zato, ja ću ga volit za obje ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaš ono kad ti na prvo korištenje nešto bude nja, niti smrdi, niti miriši, e to se meni dogodilo s pilingom :/

      Izbriši
  6. Joj divote ko i uvek , uništićeš me sve bi što vidim kod tebe ko dete neko :)

    OdgovoriIzbriši
  7. aaaa koliko stvari :;D sve mi se sviđa :D
    ovo Essence glastonberry sjenilo je tako lijepo <3
    zanima me tvoje mišljenje o Balea MED Ultra Sensitive Totes Meer kremi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Essence glastonberry mi je ovih dana u svim kombinacijama :D

      Izbriši
  8. Essence noviteti su ti sjajni, divota na jednom mestu. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivno. Gdje je kupljen novi Le Petit Marseillais? Nisam ga do sada zamijetila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U DMu, stoji među ostalim LPM gelovima pa ga možda zbog toga nisi primijetila :)

      Izbriši
  10. Noviteti su predobri. I mene zanimaju Olival grozdane masti. Ovaj Avon gel za tusiranje sam imala i miris me nije odusevio. Ali krema za ruke mi je odlicna i vec sam ju potrosila.g

    OdgovoriIzbriši
  11. Divnih stvarčica ima :) Ja sam baš neki dan naručila Konjac i jedva čekam da mi stigne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš biti zadovoljna Konjac spužvicom kao ja :D

      Izbriši
  12. Ovo ulje stvarno mora isprobati, baš me zanima! A Bourjois serum obožavam bočicu haha, vjerojatno bih i puder da znam da će mi nijansa biti dobra, vjerujem da je i ona 51 meni najtamnija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulje je divno :D Ne odvajam se od njega :) To sa svijetlim nijansama je baš problem :/

      Izbriši
  13. super su điđa bađe :D moram si i ja nabaviti iceberg white i balein piling :D i baš me zanima recenzija konjac spužve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he :D Iceberg white se nakon duge potrage lijepo uklopio :D Balea piling me je razočarao, a Konjac <3

      Izbriši
  14. ufuf, lijepi noviteti!
    Ja ću si isto healty mix kupiti :)) pripreme za ljeto počinju! :P

    OdgovoriIzbriši
  15. Divni noviteti, a meni je za oko zapalo Essence sjenilo iz Love & Sound kolekcije, predivno izgleda. Metallic Pomegranate mi nije iste kvalitete kao On & On bronze, ne znam je li do mog primjerka, ali baš je rijetko koristim zbog toga :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Essence sjenilo je predivno :D Nisam probala On & On bronze tako da ne mogu uspoređivati, ali mi je isto kao i Pink Gold, dok mi je Permanent Taupe malo tvrđe. Žao mi je što ga ne koristiš :/

      Izbriši
  16. Lijepi noviteti! Od ovih proizvoda moji favoriti su Ulola mlijeko, Olival olovka za zanoktice i Avonov gel za tuširanje (mmm), a Biobazin gel za umivanje mi odlično odgovara dok sam fluid proslijedila jer nije dovoljno hidratantan za moju suhu kožu (iako je fantastična baza za puder). Voljela bih napokon probati Healthy Mix Serum, baš primamljivo zvuči kao i Olivalovo ulje. :) Jedva čekam recenzije! :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Daj molim te što prije o Sundance fluidu :)

    OdgovoriIzbriši