srijeda, 27. siječnja 2016.

Avene Hydrance Optimale UV Legere

Avene je brend poznat diljem svijeta i vjerujem da ste se već imali prilike susresti s njim. Proizvodi sadrže Avene termalnu vodu koja prema istraživanjima djeluje umirujuće, antiiritacijsko i protuuplano. Krema o kojoj ću vam danas pisati upravo je takva, umirujuća i nježna prema koži, a pri tome učinkovita.


Ambalaža Avene Hydrance Optimale UV Legere kreme za lice je tipične bijele Avene ambalaže s roza slovima te izgleda jednostavno i pomalo neugledno.Tubica u kojoj krema dolazi je od 40 ml, a treba je potrošiti kroz dvanaest mjeseci.
Krema, kao što se vidi i iz samog naslova, ima UV zaštitu, odnosno spf 20 što štiti kožu od neugodnog djelovanja sunčevih zraka i tako sprječava prerano starenje kože. Kroz postove sam nekoliko puta  spomenula da zaštitni faktor koristim tijekom cijele godine i da samo povećavam faktor i možda je ovo malo previsok spf za zimsko vrijeme, no riječ je prije svega o kremi koja je namijenjena hidrataciji kože koja je svima prijeko potrebna, posebno u zimskim mjesecima.

Moja koža lica je masna, sklona dehidraciji te iako je ova krema namijenjena normalnoj i mješovitoj koži meni savršeno odgovara. Koristila sam je na čistu kožu i na Avene serum iz iste linije kroz gotovo dva mjeseca i zadovoljna sam hidratacijom koju mi je taj dvojac pružio, a da mi pri tome nije izazvao nikakve iritacije ili začepio pore.
Tekstura same krema je gušća i bijele je boje (ako koristite kreme s faktorom onda znate o čemu govorim), no lako se nanosi na kožu i lijepo razmazuje. Upija se kroz minutu, dvije te je to čini idealnom ako se ujutro ustajete na knap i ne možete dugo čekati da se krema upije. Lagana je i ne masti kožu, mogla bi čak reći da je matira, ili da kontrolira lučenje sebuma, jer mi se čini da mi se koža manje masti, no da bi to sa sigurnošću rekla, trebala bi vidjeti kako bi se krema ponašala na malo višim temperaturama.

Miris kreme je ugodan, svjež, pomalo medicinski i jako, jako blag, a nakon nanošenja kreme brzi nestane te vjerujem da će odgovarati i najosjetljivijim nosićima.
Cijena kreme je oko 140 kn, a može se pronaći u svim ljekarnama koje drže Avene proizvode.

Ova krema dolazi i u varijanti bez spf te je se može koristiti kao noćna krema, dok vam za dnevnu preporučujem ovu isključivo zbog zaštitnog faktora. Također se krema može pronaći i u rich varijanti koja je namijenjena suhokošcima.

Koristite li proizvode s zaštitnim faktorom tijekom cijele godine? Koji bi mi Avene proizvod preporučili?


*PR – Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.


Broj komentara: 12:

  1. Prestigla si me sa recenzijom :P
    Upravo je imam, a koristim je još od srednje škole sa prekidima (razdoblja kada me ulovi želja da isprobam nešto novo) i mislim da je ovo jedna od najboljih krema, ovoga ranga i pripadajuće cijene! Na višim temperaturama se ne ponaša ništa drukčije, tako da je možeš slobodno i po ljeti koristiti! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je čuti da je jednako dobra i na visokim temperaturama jer mi je krema stvarno legla, a i moja koža je voli :D

      Izbriši
  2. Recenzija stigla kao poručena. Dugo već hoću da probam neku od njihovih krema a sve mi se ne da. Svakako ću jednog dana probati :) L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam i ja Avene doživljavala kao isključivo ljekarnički brend i drago mi je što sam razuvjerena :)

      Izbriši
  3. Godinama koristim ovu Avene kremu samo bez zaštitnog faktora. Kako imamo isti tip kože, svakako ću je isprobati.Nisam koristila njihov serum.....ide i on na spisak!
    Preporučila bih ti Avene matirajući fluid koji odlično kontrolira lučenje sebuma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga na preporuci, probat ću sigurno :)

      Izbriši
  4. Imam ovu kremu i bas je volim!Za ljeto i zimu -savrsena!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za zimu provjereno dobra, a za ljeto ću vidjeti, ali mi je drago da tebi odgovara jer vjerujem da ću i ja biti zadovoljna :D

      Izbriši
  5. Inače i ja koristim kreme sa spf-om zimi, uopće mi ne smeta, dapače ne može škoditi :) avene sam koristila u srednjoj i na faksu, pubertet, ovo ono..ali nisam u zadnjih pet godina, a trebala bih jer su im proizvodi stvarno dobro, a i skoro svaki dermatolog će ih preporučiti..stvarno ne znam što čekam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da mi je koža već navikla na spf zaštitu, a neće čepiti pore ako se koža redovito i temeljito dubinski očisti pilingom i maskama :D

      Izbriši
  6. Ja voli čitati tvoje recenzije proizvoda za njegu lica jer kada opisuješ svoju kožu kao da slušam sebe... Eto, samo sam to htjela reći :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* Onda znam koje probleme s kožom imaš :)

      Izbriši