subota, 7. svibnja 2016.

NOTD: China Glaze – Atlantis

Kada sam prije jedno dvije godine vidjela ovaj lak na jednom blogu (više se i ne sjećam na kojem) bila je to ljubav na prvi pogled i od onda traje moja potraga za njim. Napokon sam ga pronašla i to uz pomoć divnih prodavačica u Danijel Cosmeticsu koje su ispregledale sve bočice China Glaze lakova kako bi pronašle upravo ovaj, a mogu vam reći da je ta potraga trajala. Uglavnom, divni Atlantis je napokon moj, a u nastavku pročitajte zašto ga toliko volim.

Dolazi u bočici od 14 ml izgleda tipičnog za China Glaze lakove. Četkica je nešto uža nego kod Essie lakova, ali s njom lako možete nanijeti lak na pločicu nokta te bi rekla da je dosta precizna.
Lak je zelenkaste boje s puno šljokica, onih sitnih te malo krupnijih koje se nalaze u tragovima. Dva sloja su dovoljna za potpuno prekrivanje pločice nokta, kao i za postizanje boje i njegovog izgleda u punom sjaju. Zbog velike količine šljokica sam finish laka je hrapav pa ovisno o afinitetima na njega možete nanijeti nadlak kako bi ga zagladili. Trajnost mu je oko četiri dana, a onda lagano počne pucati i ljuštiti se.

Atlantis koliko god da je predivan uživo, nije fotogeničan ni malo, tako da sam se jako namučila kako bi fotografije bile što vjerniji prikaz njegove ljepote.
Cijena ovog ljepotana je 37,99 kn, a China Glaze lakove možete pronaći u Danijel Cosmetics trgovinama, kao i na njihovom web shopu te Diviana Cosmetics web shopu.


Kako vam se sviđa ovaj lak? Koji vas je lak očarao u zadnje vrijeme?

Broj komentara: 18:

  1. Nisam fan lakova, ali ovaj je stvarno predivan! Reci ti meni jel ga teško skinuti? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he, je :) Mislim kao i sve lakove s puno šljokica :D

      Izbriši
  2. Prelep je, taman za leto :)
    I noktići su ti baš fino porasli... L.

    OdgovoriIzbriši
  3. Divotica *.*
    Probaj ga preko crnog laka nanjeti imam osjećaj da bi još bolji efekt bio :)

    OdgovoriIzbriši
  4. uf čim sam ga vidjela poželjela sam zaroniti u morske dubine :D i onda nakon toga popiti nešto osvježavajuće :D takav utisak je ostavio na mene <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivna nijansa! Ahh kako je svetlucava, defitnitivno ga moram nabaviti :)
    Fashion Lover

    OdgovoriIzbriši
  6. Zaljubila sam se! Ovo je definitivno moja boja! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Mi žene i šljokice, čak i ako ih ne volimo nositi :D Pukne nas ludilo kad ih vidimo.
    Šteta što nije fotogeničan, ali vjerujem da je prekrasan uživo. Volim ovakve tamno tirkizne nijanse i mislim da su dosta zahvalne. Nosive u svako doba godine :)

    OdgovoriIzbriši