srijeda, 22. veljače 2017.

Afrodita Mystic Argan – uljni gel za tuširanje i mlijeko za tijelo

Ove su zime niske temperature bile rekordne, a uz centralno grijanje to je jako loša kombinacija za kožu. Zbog toga zimi volim koristiti uljne tuširalice, a jedna takva dolazi iz Afrodita radionice, a kako bi njega bila potpuna uz tuširalicu se može pronaći i pripadajuće mlijeko za tijelo istog mirisa.


Mystic Argan linija je stvarno mistična, a to na prvi pogled odaje elegantna ambalaža s crnim čepom te naljepnica na ambalaži koja je u kombinaciji zlatne i crne. Druga stvar koja je čini mističnom i neodoljivom je gurmanski miris koji cijelu njegu tijela čini ugodnim mirišljavim i opuštajućim doživljajem.
Tekstura tuširalice je uljna, ali je riječ o uljnom gelu, tako da nije jako tekuća i neće vam curiti na sve strane kao čiste uljne tuširalice. Lijepo se zapjeni te iako sadrži SLS nije mi isušila kožu, nego upravo naprotiv koža je nakon tuširanja bila mekana i nahranjena zbog laganog filma koji ostaje na koži nakon tuširanja. Film je izrazito ugodan, a koža nahranjena. Ovo je jedna od onih tuširalica čiji miris neće nestati odmah nakon što izađete ispod tuša, a kako bi to pojačali i pružili dodatnu njegu koži tijela u tu priču savršeno se uklapa mlijeko za tijelo iz iste linije. Mlijeko se lako nanosi na kožu i upije se kroz nekoliko minuta te mi se to sviđa, a na spavanje odem s daškom profinjenih orijentalnih mirisa jer se miris zadržava na koži, ali nije prenapadan, nego onako baš taman kakav treba biti.

Mystic Argan linija ne sadrži parabene i parafin, a ulji gel za tuširanje ne sadrži ni silikone. Oba proizvoda dolaze u ambalaži od 250 ml. Cijena uljnog gela je 15,99 kn, a mlijeka za tijelo 23,99.
Linija je namijenjena suhoj koži, no mogu je koristiti svi, posebno u zimskim 
danima kada je koži potrebna intenzivnija njega.

Ovaj Afrodita dvojac mi se jako svidio, a dovoljno govori i činjenica da već koristim drugu bočicu uljnog gela, dok bočicu mlijeka imam u pripremi.

Mirišljavo čudo dolazi u ovim bočicama te si s njima možete priušiti prave male kućne spa trenutke.

Jeste li probali Mystic Argan liniju? Koje su vaše omiljene zimske tuširalice i mazalice?



*PR – Proizvodi su ustupljeni na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.

Broj komentara: 8:

  1. ja mnogo volim Afrodita proizvode, pogotovo kupke i mlijeka za tijelo :D ovu Mystic Argan liniju nisam probala ali bih rado probala :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam Afrodita tuširalice, pogotovo uljane. Ovu liniju (iz nepoznatog razloga) nisam probala a omiljena zimska mi je sa uljem jojobe. Preporuka :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Isprobala sam skoro sve Afroditine tuširalice i pripadajuće mazalice i moji favoriti su jojoba i grožđe. Argan je bio divan za ovaj zimski hladni period a kad dođu topliji dani prebacujem se na grožđe i hijaluron.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hijaluron još nisam probala, ali slušam same pohvale, tako da ću je nabaviti za toplije vrijeme :D

      Izbriši
  4. Bas volim Afrodita tusiralice, ali ove nisam probala. Nekako izbjegavam uljne tusiralice, vise sam za one svjeze s pilingom ili samo neke svjeze, cak i zimi. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se od ove zime zaljubila u uljne tuširalice jer mi je koža toliko bila isušena da nisam znala što da radim i tako se rodila ljubav :D

      Izbriši