utorak, 14. svibnja 2019.

Olival Professional vitaminski serumi C i R2


Olival je prije nekoliko mjeseci izbacio svoju Professional liniju koju čine tri seruma: vitaminski C serum, vitaminski R2 serum i peptidni serum P. Ukoliko ih još niste probali sigurno ste ih primijetili na policama drogerija jer se u svojoj elegantnoj crno - bijeloj ambalaži ističu u moru drugih proizvoda. U današnjem postu pisat ću o vitaminskim serumima C i R2 koja koristim skoro puna dva mjeseca. U početku sam mislila razdvojiti proizvode u dvije zasebne recenzije, no kako ih koristim zajedno, kao dio jutarnje, odnosno večernje njege, pisat ću o njima kao cjelini jer je to i odličan primjer kako objasniti djelovanje, odnosno korištenje C seruma i retinola.

Vitaminski serum C
Dolazi u tamnoj staklenoj bočici od 30 ml s pipetom. Kako je vodenaste teksture pipeta uvelike olakšava doziranje. Nema mirisa i svijetlo žute je boje. Koristila sam ga kao dio jutarnje rutine, iako se C serum može koristiti i navečer, ali nikako s retinolom i kiselinama, nego jedan dan C serum, a drugi retinol/kiseline. Nanosila bi ga na čisto i suho lice te bi ga ostavila samog na koži oko 15 minuta da odradi svoje, a zatim bi nastavila s daljnjom njegom. Za cijelo lice i vrat potrebne su mi tri kapljice te sam ga koristila svaki drugi dan jer se C serum zadržava u koži 48 sati pa nije potrebno svakodnevno korištenje i na taj način bočica od 30 ml seruma će vam potrajati nekoliko mjeseci. Naravno treba paziti da se serum ne pokvari, tako da čim promijeni boju ili teksturu treba ga baciti bez obzira koji rok trajanja piše na ambalaži. Kad smo kod kvarenja trebam naglasiti da mi je jako drago što Olival koristi natrijev askrobil fosfat (Sodium Ascorbyl Phosphate - SAP) koji je izuzetno stabilan oblik vitamina C, a ujedno i odličan antioksidansi te pomaže u ublažavanju hiperpigmentacijskih mrlja.


Vitaminski serum R2
Serum dolazi u plastičnoj bočici od 30 ml s pumpicom. Tekstura mu je gelasta i rekla bih da  je bočica s pumpicom odlična ambalaža za proizvod poput ovoga. R2 serum sadrži dva moćna anti-age sastojka retinol (vitamin A) i resveratrol te hijaluronsku kiselinu za tako potrebnu hidrataciju svake kože. Retinol dolazi kao retinil palmitat što je najslabiji oblik retinola. To je zapravo kombinacija retinola i palmitinske kiseline te je odličan za početnike s retinolom poput mene. Resveratrol je sastojak s kojim se ne susrećem prvi put i jako ga volim jer je potpuno prirodni sastojak i odličan antioksidans. Nalazi se u crnom grožđu, borovnicama i kikirikiju te mislim da je Olival prvi hrvatski brend koji je ovaj odličan sastojak ubacio u svoj proizvod (ako griješim, ispravite me). R2 serum koristila sam kao dio večernje rutine, tako što sam dva potiska pumpice umasirala u lice, vrat i dekolte. Ukoliko koristite kiseline, nemojte ih miješati s ovim serumom, nego jedno večer jedan, a drugo večer drugi proizvod. 

Nakon što sam ukratko opisala ova dva seruma, prijeći ću na njihov učinak na mojoj koži kroz gotovo dva mjeseca korištenja. Moja koža je zrela, masna i sklona dehidraciji tako da uvijek pazim da koži pružim obilnu hidrataciju jer proizvodi koje koristim za matiranje znaju isušiti kožu. Uz sve to kronično sam neispavana jer imam dvoje male djece (2,5 god. i 5 mj.) što se odražava i na koži.

U svojoj rutini redovito koristim proizvode s C vitaminom, tako da dobro znam kako izgleda moja koža kada ne koristim taj voljeni proizvod. C vitamin će koži pružiti zdravi sjaj i ukloniti onaj trag sivila koji je čest kod neispavanih ljudi i pušača te će najbolji učinak ovog seruma na svojoj koži vidjeti osobe koje u svojoj rutini ne koriste serume s C vitaminom. Ono što sam ja primijetila je da mi se jedna hiperpigmentacijska mrljica na obrazu, koja je nastala usred divljanja hormona u drugoj trudnoći, smanjila i lagano posvjetlila. Sam serum je bez obzira na svoju vodenastu teksturu izrazito bogat te kao što sam već spomenula prvo njega nanesem i pustim da odradi svoje, a zatim nastavim s daljnjom njegom, no ponekad znam zaboraviti i koža mi ne traži kremu. Prema tome, masnokošcima će i sam serum biti dostatan, a moram reći i da je dobra podloga za tekući puder. 

Za razliku od njega, R2 serum nije za samostalno korištenje jer čim se upije kao da radi lagani lift i potrebna je neka jača krema da njega bude potpuna. U početku korištenja lice mi se znalo zacrveniti, posebno obrazi, što nije nimalo neobično kod početka korištenja proizvoda s retinolom, no kroz tjedan dana to je prestalo. Nakon gotovo dva mjeseca korištenja mogu reći da mi se tonus kože poboljšao, a koža je fino mekana na dodir i čvršća. Znam da se kod proizvoda sa slabijim retinolom poput retinil palmitata pravi učinci vide nakon 6+ mjeseci te mogu reći da ću nastaviti koristiti ovaj serum pa ću dodati i edit posta. Bitno je napomenuti da trudnice i žene koje planiraju trudnoću ne bi smjele koristiti proizvode s retinolom, tako da ukoliko ste u toj kategoriji, izbjegavajte ovaj serum, a svi ostali nemojte zaboraviti nanijeti zaštitni faktor preko dana.

Serumi se mogu pronaći u svim drogerijama, kao i na Olival web shopu po cijeni od 149,90 kn (C serum), odnosno po cijeni od 169,90 kn (R2 serum).

I nakon ovog opširnog posta da napravim zaključak. Olival Professional linija je namijenjena svima onima koji žele nešto jaču njegu od hidratacije. Serumi imaju odlične aktivne sastojke te svatko prema potrebama svoje kože može pronaći nešto za sebe. Voljela bih kad bi se Olival Professional linija proširila, odnosno kad bi se upotpunila još nekim proizvodima, a osobno bih među njima voljela vidjeti kremu za okoloočno područje.

Jeste li probali jedan od seruma iz Olival Professional linije? Kako vam se čine?



*PR – Proizvodi su ustupljeni na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.

3 komentara:

  1. Nisam probala ali razmisljam o serumu C.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav,
    Može li update, tj. rezultati korištenja R2 seruma?
    Da li ste prešli na neku drugu formu, npr. retinol?

    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši