utorak, 4. lipnja 2019.

Five days with Afrodita: Kamilica Sensitive krema za područje oko očiju


Dobru kremu za nježno područje oko očiju teško je pronaći. Moram priznati da imam nekoliko okoloočnih kremica koje jako volim te iako volim isprobavati nove proizvode, nekima se uvijek vraćam. Jedan takav proizvod je i Afrodita Kamilica Sensitive krema za područje oko očiju.

Ne znam koliko sam teglica ove kreme potrošila, ali jedno vrijeme sam pauzirala s njezinim korištenjem jer krema sadrži retinil palmitat koji sam izbjegavala u planiranju trudnoće i trudnoći puta dva.

Kremica dolazi u teglici od 15 ml. Teglica možda i nije najbolje rješenje za okoloočnu kremu, no kako moje najdraže kremice za tu namjenu dolaze upravo u teglicama, mogu reći da sam se navikla na takvu ambalažu. Teglica dolazi u kutijici koja je upakovana u prozirnu foliju i to je kod mene veliki plus jer znam da sam ja prva koja je otvaram, a i kao dodatna zaštita tu je i folija u teglici između kreme i poklopca.

Tekstura kreme je gusta i nešto teže se razmazuje. Miris je nježan, po kamilici. 
Koristila sam je kao dio noćne njege jer mi je za dan previše bogata i nije dobra podloga za korektor. Nanosila sam je tako da bi popriličnu količinu lagano utapkala na područje oko očiju te je ostao lagano bijeli trag od kreme i to bi pustila da se upije preko noći. Područje na koje bi nanijela kremu ostalo bi poprilično masno, ali krema i je izuzetno bogata te je namijenjena malo jačoj i zahtjevnijoj njezi okoloočnog područja. Kako bi krema odradila svoje preko noći, područje oko očiju je ujutro savršeno nahranjeno i mekano te spremno za make up. Nisam primijetila da krema nešto posebno djeluje na podočnjake, mislim njih ili imaš ili nemaš, zato za prekrivanje postoji korektor, ali ublažava one ružne vrećice pod očima te osvježi okoloočno područje.

Sastav: Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil, Isopropyl Palmitate, Glycerin, Persea Gratissima Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Cera Alba, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Triticum Vulgare Germ Oil, Propylheptyl Caprylate, Isohexadecane, Tocopheryl Acetate, Cera Microcristallina, Magnesium Sulfate, Zinc Stearate, Chamomilla Recutita Extract, Bisabolol, Panthenol, Camellia Sinensis Leaf Extract, Rosmarinus Officinalis Extract, Brassica Campestris Seed Oil, Allantoin, Retinyl Palmitate, Caprylic/ Capric Triglyceride, Tocopherol, Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol.
Cijena kreme je 45 kn i može se kupiti u svim drogerijama te u Afrodita web trgovini.

Koristite li kreme za područje oko očiju u svojoj njezi lica? Koja je vaša najdraža okoloočna kremica?


3 komentara:

  1. Koristim. Kako koju. Volim probavati nove kremice. Trenutno imam bebe kremu iz Mullera.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i ja, volim isprobavati nove kremice, ali se uvijek vratim nekim starim koje su mi bile dobre :)

      Izbriši
  2. Dobra "stara" kremica koju sam godinama koristila. na žalost, sada mi trebaju "jače" okoloočne kreme :)

    OdgovoriIzbriši