nedjelja, 22. rujna 2013.

Moment lakovi za nokte


Postala sam vlasnica dva Moment laka za nokte i razbila predrasude o kako ih ja zovem kirbajskim lakovima. Ne znam zašto ali imam tu neku odbojnost prema lakovima i općenito kozmetici koja se može kupiti na štandovima i trgovinama za po malo kuna. Čitajući post djevojke na blogu Petite Chérie o Moment lakovima koji se mogu kupiti u Offertissimi po cijeni od 9,00 kn odlučila sam im dati šansu.




Kupila sam dva laka: roza i plavi. Nijanse su označene brojevima, roza je 11, a plavi 6. Lak se jako lijepo razmazuje po noktima i za jedan i drugi bila su dovoljna dva sloja laka i moram reći da im ime sasvim odgovara jer se lak jako brzo suši.



Na slikama koje vidite nemam podlak ni top coat. Lakovi imaju prekrasan sjaj, pogotovo plavi. Ja inače nisam ljubitelj pastelnih lakova, volim malo tamnije lakove jačih boja i problem mi je što se nakon jednog dana lak na vrhu nokta oguli, a kako je riječ o tamnijim lakovima to se vidi više nego na pastelnim. S Moment lakovima nisam imala tih problema jer mi je lak na noktima, bez da se oguli na rubovima, trajao četiri dana ( i plavi i roza). Jako sam se iznenadila postojanošću Moment lakova i moram reći da se puno skuplji i poznatiji lakovi mogu sakriti. Kod Moment lakova mi se sviđa što se lako skidaju i nema boje okolo po prstima, a kako nisam imala podlak ugodno sam iznenađena što mi nisu ostavili žutilo po noktima.
Ali mene stalno nešto kopka, jer nevjerojatno mi je da tako dobri lakovi koštaju 9,00 kn pa sam, onako laički, provjeravala sastav koji po meni izgleda ok. Navodim ga, pa ako se netko više razumije u sastav neka slobodno prokomentira.

Sastav: butyl acetate, ethyl acetate, nitrocellulose, acetyl tributyl citrate, adipic acid/neopentyl glycol/trimellitic, anhydride copolymer, isopropyl alcohol, acrylates copolymer, stearalkonium bentonite, styrene/acrylates copolymer, benzophenone-1, trimethylpentanediyl dibenzoate, polyvinyl butyral, (± mica, silica, calcium aluminium borosilicate, Cl 11680,             Cl 15525, Cl 15850, Cl 15865, Cl, 15880, Cl 19140, Cl 45410, Cl 74260,     Cl 75470, Cl 77000, Cl 77163, Cl 77268, Cl 77491, Cl 77499, Cl 77510,      Cl 77861, Cl 77891).

Uglavnom, lakove svakako preporučujem i iskreno priznajem da su uspjeli ukloniti moje predrasude.

4 komentara: