utorak, 15. listopada 2013.

Essence: Vintage District


Šetajući po DMu primjetila sam novu Essence kolekciju Vintage District koja me je odmah privukla zbog veselih boja i neobičnog izgleda. Kupila sam rumenilo 01 It's popul - art i sjenilo 03 Get arty.


Što Essence kaže o ovoj kolekciji?
„Cool hipi stav susreće boemski šik i ulični stil uz novu essence kolekciju “vintage district”. U mnogim većim gradovima mogu se pronaći umjetnički kvartovi sa unikatnim i individualnim dućanima gdje se trendovi prošlosti vraćaju u život i tvore nove stilove. Retro boje kao crvena, petrol, siva, breskva i smeđa; kao i proizvodi starog izgleda stavljaju te u raspoloženje za blagom prošlih generacija. Duo ruž i sjajilo u dvije intenzivne boje i nail art set za dekoraciju noktiju za puno kreativnih i izvanrednih dizajna su apsolutni hit ove kolekcije.“

Rumenilo Essence Vintage District dolazi u plastičnoj kutiji od 9 g. Boje je breskve, a ovaj cvijet koji vidite je zlatan sam na površini, a ispod njega je roskasto rumenilo. Dok se shimmer ne potroši mora se jako paziti jer ako se previše nanese ne izgleda lijepo na licu (malo to much zlata).


Rumenilo je mat, dosta pigmentarno, lijepo se nanosi i blenda te daje jedan prirodan i svjež izgled. Dugo traje na licu. Ja sam ga nosila i preko 12 sati bez popravljanja.



Cijena rumenila je 29, 90 kn. Moje iskustvo s ovim rumenilom je odlično i definitivno ga preporučujem.


Sjenilo Essence Vintage District dolazi u plastičnoj kutiji od 2,46 g i može se naći u tri nijanse:  01 i'm so retro (narančasto), 02 shopping @ portobello road (plavo) i 03 get arty (sivo).


Ja sam se odlučila za sivu nijansu koja zbog ovih kombinacija boja u njemu na očima daje jednu lijepu sivo – plavu nijansu. Sjenilo je dobro pigmentirano, dugo se zadržava na kapcima i što je važno ne nastaju nakupile sjenila na kapku. Blendanje je solidno.


Cijena je 17,90 kn. Mislim da je cijena ok za solidno sjenilo poput ovog i da se nećete razočarati ako ga kupite.

Swatchevi sjenila i rumenila slikani su na danjem svjetlu.

Jeste li probali nešto iz Essence Vintage District kolekcije? Kakva su vaša iskustva?

4 komentara:

  1. Nisam ništa, makar me rumenilo jako privlačilo u trgovini :D A sjenilo je baš fora.. Jesu li te boje samo na površini ili idu "u dubinu"?

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno je Essence napravio vizualno zanimljivu kolekciju :) Boje na sjenilu idu u dubinu i zbog toga ta siva boja sjenila izgleda neobično lijepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. imam ovo plavo sjenilo,baš sam ga htjela,privuklo me izgledom.a za rumenilom patim i moram ga imati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sviđa mi se izgled cijele kolekcije Vintage District. I mene je na kupnju privukao izgled :)

      Izbriši