četvrtak, 31. listopada 2013.

Nuxe vs. Caudalie #3: fluid/sorbe

Donosim vam dvije prekrasne kreme za lice s kojima sam se imala priliku susresti  u putnim pakiranjima i jako mi se sviđaju obje.




Nuxe Nuxellence Jeunesse fluid namijenjen je svim tipovima kože i svim dobnim skupinama. Za osobe s normalnom do masnom kožom koristi se samostalno, a za osobe sa suhom kožom preporučeno je nanijeti nakon uobičajene njege. Fluid se može koristiti kao dnevna i kao noćna krema. Dolazi u pakiranju od 50 ml i cijena mu je oko 340 kn.

Što kaže proizvođač?

„Ovaj inovativni fluid za njegu kože s 10 patenata pomoći će da koža zadrži optimalnu količinu energije i zadrži mladenački izgled. Sadrži iznimno visoke koncentracije biljnih ekstrakata (passiflora, anchousa, mak, hijaluronska kiselina, latice nevena, đumbir) koji pomažu zagladiti bore i sitne linije, vratiti koži punoću i ujednačiti ten. Njegova lagana i nježna tekstura obogaćena je korektivnim pigmentima koji trenutno osvjetljavaju kožu. Nakon 4 tjedna koža je vidljivo pomlađena. Sadrži 87% sastojaka prirodnog podrijetla. Bez parabena. Nije komedogeno.“

 Prvo što me privuklo ovom fluidu je prekrasan cvjetni miris koji se dosta dugo zadržava na koži. Boja nije bijela, nego je roskasta. Tekstura fluida je nešto između gela i kreme i lako se nanosi tj. klizi po koži i lijepo se upije.  Kako fluid nema SPF ja sam ga koristila navečer umjesto noćne kreme i ujutro mi je koža bila lijepo nahranjena i hidratizirana. Moja koža je masna i nisam primijetila da mi je fluid dodatno zamastio kožu. Jako sam zadovoljna ovim proizvodom.

Sastav: Aqua/Water, Glycerin, Butylene Glycol, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Caprylic/Capric Triglyceride, Dimethicone, Dicaprylyl Carbonate, Benzyl Alcohol, Nylon-12 Fluorescent Brightener 230 Salt, Parfum/Fragrance, Capryloyl Glycine, Lauroyl Lysine, Tocopherol, Citric Acid, Sodium Stearoyl Glutamate, Dimethicone Crosspolymer, Sodium Hyaluronate, Sodium Hydroxide, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Allantoin, Alpinia Galanga Leaf Extract, Pentylene Glycol, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Tetrasodium Edta, Theobroma Cacao (Cocoa) Leaf Cell Extract, Lepidium Meyenii Root Extract, Ascorbyl Glucoside, Olea Europaea (Olive) Fruit Extract, Zinc Pca, Dehydroacetic Acid, Passiflora Incarnata Extract, Papaver Rhoeas Petal Extract, Geranylgeranylisopropanol, Polyvinylalcohol Crosspolymer, Mica, Anchusa Arvensis Extract, Ci 77491/Iron Oxides, Araucaria Angustifolia Seed Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Xanthan Gum, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone [N2401/A].


Caudalie Vinosource Sorbet krema namijenjena je svim tipovima kože. Koristi se i ujutro i navečer na očišćenu kožu lica i vrata. Dolazi u pakiranju od 40 ml i cijena joj je oko 200 kn.

Što kaže proizvođač?

„Lagane teksture gela i brzog djelovanja te hipoalergene i nekomedogene formule. Za sve tipove kože, čak i osjetljivu. Sadrži organsku grožđanu vodicu koja zadržava vodu u stanicama i trenutačno umanjuje osjetljivost kože, Vinolevure® koji sprječava dehidraciju, skvalan iz masline koji zaglađuje i omekšava, kamilicu i tetrapeptide koji umiruju kožu i kompleks za reguliranje protoka vode u stanicama. Miris cvijeta mandarine, smrvljenih listova limuna, vodice krastavca i svježe mente. Bez parabena, ftalata i fenoksietanola.“

 Tekstura ove sorbet kreme mi na prvi izgleda dosta gusto i ima nekakve grudice u sebi. Kada se krene razmazivati vidi se da je zapravo gelasta i lagana. Lijepo se nanosi na lice, brzo se upija i ne ostavlja kožu masnom. Krema je jako lagana, hranjiva i hidratantna. Koristila sam ju umjesto noćne kreme i jako sam zadovoljna. O mirisu nema potrebe ništa govoriti jer kao i svi Caudalie proizvodi ima divan miris.

Sastav: Aqua (Water), Vitis Vinifera (Grape) Fruit Water*, Dicaprylyl Ether*, Glycerin*, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter Extract*, Hexyldecyl Laurate*, Behenyl Alcohol*, Glyceryl Stearate*, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Erythritol, Parfum (Fragrance), Tocopherol*, Lecithin*, Caprylyl Glycol, Mannitol*, Sodium Benzoate, Xanthan Gum, Palmitoyl Grape Seed Extract*, Vitis Vinifera (Grape) Juice*, Glycine Soja (Soybean) Sterols*, Butylene Glycol, Sodium Hydroxide, Sodium Citrate, Citric Acid, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract*, Sodium Carboxymethyl Betaglucan, Sodium Phytate*, Potassium Sorbate, Biosaccharide Gum-1, Sodium Hyaluronate, Homarine HCL, Glyceryl Caprylate*, Acetyl Tetrapeptide-15. 


Što više reći?! Predstavila sam vam dvije odlične kreme kojima sam oduševljena. Svakako ih preporučujem i uskoro će se i jedna i druga naći u mojoj kolekciji u normalnom pakiranju :)


Jeste li probali jednu od ovih krema? Kakvi su vaši dojmovi?

Broj komentara: 6:

  1. Probala sam, odnosno imala samo Caudalie sorbet kremu. Nažalost, proslijedila sam ju jer nije bila dovoljno hidratantna za moju kožu. Slažem se, divan miris :)

    Nuxe tek planiram isprobati, svi hvale taj fluid pa želim i ja probat:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam oba proizvoda u mini pakiranjima i jako su me se dojmila. Zbilja kvalitetne mazalice <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Caudalie mi se jako sviđa i želim ju isprobati :)

    OdgovoriIzbriši