četvrtak, 22. rujna 2016.

Low Budget proizvod: Bi Good Anti – age serum

Iako je Bi Good kozmetika već neko vrijeme prisutna na našem tržištu, nije pretjerano poznata, niti se puno piše o njoj. Ni sama je nisam primijetila, ne znam je li to zbog neupadljive ambalaže ili zato što je to Bipa brend, a ne kupujem često u Bipi. Uglavnom, serum o kojem ću vam danas pisati je moj prvi Bi Good proizvod koji sam kupila zbog izrazito dobrog sastava, a je li serum ispunio moja očekivanja pročitajte u nastavku posta.


Bi Good je austrijski brend koji je inspiriran biljnim svijetom, a svi proizvodi imaju certifikat prirodne kozmetike te ne sadrže parabene, silikone, sintetička sredstva boje i mirisa. Proizvodi nisu testirani na životinjama, a na kutijici i bočici se nalazi i oznaka „vegan“.
Bi Good serum dolazi u plastičnoj bočici od 30 ml s pumpicom koja je neobična zbog prozirnog čepa koji nije sasvim zatvoren, nego je ostavljen otvoreni dio gdje je sama pumpica. Mislim da je čep dobro zamišljen kao blokada da ne bi došlo do slučajnog potiska pumpice kod transporta, no upravo zbog otvorenog dijela kod pumpice proizvod nije trevel friendly jer pri putovanju pumpica može doći u doticaj s raznim prljavštinama, tako da je ne smatram dobrim higijenskim rješenjem. Rok trajanja seruma naznačen je datumom na dnu kutijice u kojoj serum dolazi, kao i na dnu bočice, što je za svaku pohvalu.

Tekstura seruma je taman, ni previše rijetka da vam serum curi na sve strane, ni previše kruta. Lako se nanosi na lice te sam ga ja obilno nanosila na lice, vrat i dekolte za što su mi bile dostatne tri pumpice proizvoda. Boja je prozirna, malo mutna i vuče na žuto, miris je neobičan, nije mi bio ni ugodan ni neugodan i jako teško ga je opisati jer je potpuno prirodan.
Serum je namijenjen zreloj i zahtjevnoj koži, ali u sastavu ne vidim ništa što bi loše utjecalo i na mlađu kožu. Sadrži crni ribizl koji je odličan antioksidans te se koristi za suzbijanje hiperpigmentacija, djeluje protuuplano i odličan je u njezi kože s atopičnim dermatitisom ili psorijazom; hijaluronsku kiselinu koja vlaži kožu i ulje sjemenki grožđa koja ima blago adstrigentno djelovanja pa je odlično za masnu kožu i osobe s proširenim porama te je bogato vitaminima E i F.

Moja koža lica je masna, a sam serum ne hidrira dovoljno te sam ga ja koristila ujutro i navečer prije nanošenja hidratantne kreme. Ono što radi je to da popravlja tonus kože te joj daje prirodni sjaj i uklanja umor i sivilo.
Serum mi je najugodnije iznenađenje u skorije vrijeme jer ima odličan sastav, zadovoljavajući učinak na kožu te je jedan od low budged proizvoda, a može stati rame uz rame s puno skupljim brendovima.

Cijena seruma je 27,90 kn, a može se kupiti u svim Bipa prodavaonicama.

Jeste li probali Bi Good Anti – age serum? Kako vam se sviđa? Imate li koji Bi Good proizvod za preporučiti?


Broj komentara: 14:

  1. Super da si pisala o ovome, tu kozmetiku sam zaobilazila, jer mi se činilo da je nešto za djecu/bebe. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. nisam ga ni sama primjećivala :D sviđa mi se što daje taj prirodan sjaj koži.. Iako sam prije lice stalno matirala, sad baš volim kada se prirodno sjaji i izgleda svježe, nekako si mlađe izgledam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ok taj prirodan sjaj u granicama normale, no nekad mi se lice toliko sjaji da izgledam ko da sam se namastila uljem :D

      Izbriši
  3. Obozavam procitati o ovakvim draguljima iz drogerije koje vrlo cesto ne primjecujem sama. Zvuci odlicno i svakako ce se uskoro naci i u mojoj preparativnoj rutini.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim kad naletim na takve recenzije, a još više volim kad mi takvi drogerijski proizvodi s odličnim sastavom odgovaraju :D

      Izbriši
  4. Imala sam njihovu kremu i bila mi je Super, a planirala sam kupiti i serum. Imaju stvarno puno proizvoda, cak i za ciscenje kuce. Oni su za bipu kao alverde za dm

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad sam se navukla na njihove proizvode pa uživam u isprobavanju :D Ovo što sam za sad probala mi je ok, dok mi Alverde jako varira te mi njihova preperativa zna imati preagresivan miris :/

      Izbriši
  5. Odlična recenzija!! Definitivno cu kupiti slijedeci put kad svratim u Bipu!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Znači, ovo mi treba! :D Ja sam ko i ti, ne kupujem često u Bipi, ali zbog ovog mališana bi mogla potegnuti i do nje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bipa mi prije nikako nije bila usput, no kako se otvorila u mom kvartu sve češće znam navratiti da vidim što imaju i uvijek nađem nešto zanimljivo :D

      Izbriši
  7. Nikada nisam probala Bi Good proizvode, ali nakon tvoje recenzije zaista bi im mogla dati šansu. Kako ne volim skupljati preparativnu kozmetiku, već potrošiti jedan proizvod pa kupiti novi, malo ću odgoditi kupnju, ali cijena je zaista prihvatljiva. Sastojci mi se također sviđaju te svakako namjeravam proučiti i njihove ostale proizvode. Karmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te što kada se radio o skupljanju proizvoda. Ja sam hrčak pa znam nagomilati puno proizvoda i to me zna gušiti :D Svakako prouči Bi Good proizvode jer imaju puno toga dobrog za ponuditi :D

      Izbriši