utorak, 13. rujna 2016.

NOTD: China Glaze – Surfin' For Boys

Kada vidite slike ovoga divnoga laka, prvo što pomislite je da ste našli savršeni lak za ljeto. Neonac u kombinaciji narančaste i roza boje predivno može naglasiti vašu preplanulu put i tu dolazi jedan ali pa ako vas zanima koja je mana ovoga laka nastavite čitati.


Na početku moram reći da me je fotografiranje ovoga laka jako namučilo jer nije fotogeničan i stalno mi je na fotografijama ispadao narančasto te nisam uspijevala uhvatiti posebnost njegove boje, tako da su sve fotografije slikane mobitelom jer je moj fotić odbijao suradnju.

Lak dolazi u bočici od 14 ml karakterističnoj za China Glaze lakove. Četkica je nešto uža nego kod Essie lakova, rekla bih da je sličnija četkici O.P.I. lakova i precizna je te se lak lijepo može nanijeti na pločicu nokta.

Lak sam nanosila u dva sloja jer nakon jednog ostaju crte kroz koje se prozire pločica nokta. Finiš mu je mat što mu daje jednu dodatnu ljepotu. Sušenje laka solidno, a ono što me je razočaralo je trajnost. Znači, lak ne traje i to bez pretjerivanja govorim. Nakon što ste nalakirali nokte za jedno sat vremena lak će početi pucati i to će nastati sitna rupica negdje na sredini pločice nokta koja će se kasnije samo ljuštiti i širiti. Iskreno to nisam doživjela ni s jednim lakom za nokte i malo je reći da sam razočarana, posebno zato što mi se nijansa jako sviđa. Pokušala sam i s nanošenjem baze ispod laka, i s nadlakom, no u toj kombinaciji trajnost bi mu se produžila na oko pola dana, što je također loše.
Nemam puno iskustva s China Glaze lakovima, ali znam da su jedni od omiljenih kod djevojaka pa sam zbunjena. Zanima me je li situacija tako loša samo kod neonaca ili ovisi od nijanse do nijanse pa molim djevojke koje imaju više iskustva s CG lakovima da mi napišu svoje dojmove.

Cijena ovog laka je 37,99 kn, a China Glaze lakove možete pronaći u Danijel Cosmetics i Diviana Cosmetics trgovinama, kao i na njihovim web shopovima.


Koja su vaša iskustva s China Glaze lakovima? Jeste li nedavno bili razočarani s nekim lakom za nokte? Možete li mi preporučiti neki lijepi neon lak (da nije China Glaze)?

24 komentara:

  1. Imala sam iskustva u poslu s China Glaze. Nijanse (koje nisu neonci) su divno suradivale, npr. Hey sailor, Rich&famous, Purr-fect plum, Frostbite, Pure torture. Ali Rose among thorns, Japanese koi, Turned up turquoise, Flip flop fantasy, Flying dragon UZAS! Blago receno! Boje predivne u bocici a kad se nanesu na nokat razocaranje, trajnost jos vece razocaranje. Jedno pranje ruku i iskrza se lak ali doslovno jedno pranje. Nazalost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga na preporuci, probat ću s nekom od nijansa s kojima si bila zadovoljna :D

      Izbriši
  2. Imam sličnu nijansu i isto je China Glaze lak..ja sam zadovoljna! :)
    Noktići su divni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da se kvaliteta razlikuje od nijanse do nijanse. Hvala ti :*

      Izbriši
  3. mislim da kod njih ovisi od nijanse do nijanse, imam samo dva CG laka, jedan se odmah oguli, drugi je lijepo trajan..

    OdgovoriIzbriši
  4. Nijansa je zaista lepa, bas steta zbog trajnosti. Ne koristim China Glaze lakove, nekako sam vise za Avon, Essence, Flormar ili GR. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može se naći puno kvalitetnijih i jeftinijih lakića od CG, a ovi koje si ti navela također jako volim, posebno Essence jer imaju predivne nijanse :)

      Izbriši
  5. imala sma ovu nijansu i obozavala ju, cak mogu reci da sam najvise posezala sa njom. jednog dana dok sam lakirala nokte i nisam ga dobro zatvorila rasuo se i izlio po svakuda. ja imam oko 20 china glaze lakova za nokte i zbilja sve ovisi o nijansi i o finisu. neonce obozavam zbog boja ali im najcesce treba bijela baza, a najgori su mi bili oni jelly.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, uh, žao mi je što si ostala bez lakića, a vjerujem da je bilo teško i očistiti neon boju :/ Nisam probala s bijelom bazom pa ti hvala puno na savjetu :D

      Izbriši
  6. Ajme koja šteta zbog trajnosti, a tako je predivna nijansa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i meni je jako krivo pa sam u potrazi za takvom nijansom kod nekog drugog brenda :D

      Izbriši
  7. Nijansa je stvarno predivna!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako lijepa nijansa i šteta za trajnost, ali već sam se susrela sa tim kod China Glaze lakova. Sve ovisi od nijanse do nijanse, neke traju bez problema cijeli tjedan, a neke ni pola dana nažalost :( Nekako su mi essie najdraži, pa onda OPI od tih lakova u tom rangu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom i meni su nekako Essie lakovi jako dragi pa onda OPI, dok od jeftinijeg ranga nema mi do Essence lakova :D

      Izbriši
  9. Šteta jer je nijansa famozna. Super mi je oblik tvojih noktića. *__*

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasna nijansa <3
    Ja ne vjerujem da ovo ljeto nisam prošetala ni jednu neon manikuru, shame on me :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma za neon je uvijek vrijeme :D Odlične nijanse za razbiti jesenje sivilo :)

      Izbriši
  11. Cool nijansa, šteta za trajnost :/. Možda ima veze i s noktima, da se ne slaže sa svima, mada baza bi trebala biti taj sloj između laka i nokta, što eliminira ovo što sam napisala. Hmm...
    Nisam nikad imala/isprobala CG lakove, ali bih željela jer ima predobrih nijansi i mnogi ih hvale. Nadam se da neću naletjeti na lošu nijansu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I sama žalim zbog trajnosti jer mi je nijansa predivna, ali jbg :/ Koliko sam primijetila iz komentara djevojaka koje imaju više iskustva s CG lakovima, ovisi puno o nijansi te sam izgubila interes za CG lakovima jer je to lutrija :D

      Izbriši
  12. Potpuno se slazem. Jako slaba postojanost laka, jedino sto sam uzela jos jedan neon rozi je brzo susenje, pa mi nije bio problem mazati svaki dan. Flip flop je moj izbor i jeste letnji ali katastrofa pucanje isti dan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako divne nijanse baš je šteta zbog trajnosti te se nadam da će poraditi na tome u budućnosti :D

      Izbriši