petak, 24. ožujka 2017.

Boifarm BIObalm Shea balzam za usne

Biofarm me je nedavno iznenadio predivnim paketićem gdje se našao i ovaj balzam za usne. Biofarm je hrvatski brend koji osim kozmetike nudi kapsulirane preparate, dodatke prehrani, čajeve te zdrave grickalice poput orašastih plodova i sušenog voća, a njihovu ponudu možete pogledati na na webshopu.

Liniju BIObalm čine balzami za usne i maslaci za tijelo, a danas vam pišem o Shea balzamu za usne.


Kako imam zahtjevne usnice, stalno sam u potrazi za odgovarajućim balzamom. Zapravo, volim ih imati nekoliko te rotirati po potrebi i stanju u kojem mi se usnice trenutačno nalaze.

BIObalm dolazi u teglici od 15 ml te ga takvo pakiranje čini idealnim za korištenje kod kuće zbog higijene. Kako je teglica dovoljno velika, ne moraju se u nju gurati prstići kako bi se došlo do balzama, nego se mogu i usnice uroniti pa to čini jedan higijenskiji način nanošenja balzama. Balzam ima tkz. dupli poklopac koji teglicu čini potpuno zatvorenom te onemogućava ulazak raznih nečistoća.

Tekstura samog balzama je masnija, rekla bi poput melema te nije jedan od onih balzama koje kada nanesete na usnice morate postupak ponavljati svakih deset minuta. Balzam će stajati na usnama neko vrijeme dok se potpuno ne upije i zbog toga je idealan kao večernja njega ili kao podloga tekućim mat ruževima.
Koristila sam ga tako što sam ga prije spavanja nanijela malo obilnije te sam se ujutro budila s finim mekanim i nahranjenim usnicama te po potrebi i preko dana kada su usnice bile u jako lošem stanju. Rekla bih da je ovo SOS balzam za slučajeve kada vam treba intenzivnija njega, što je u mom slučaju gotovo stalno jer su mi usnice sklone isušivanju, a i svakodnevno ih dodatno maltretiram tekućim mat ruževima.

Miris balzama je gotovo neprimijeten. Ima blagi miris vanilije koji nestaje pri nanošenju na usnice.
Balzam dolazi u nekoliko vrsta te se osim ovog mog sa shea maslacem može pronaći s kokosom, kakaom, voćem i pepermintom. Cijena mu je 16, 90 kn, a osim na web shopu može se pronaći i u DM prodavaonicama, a stoji u košarama kod blagajne.

Kako vam se čini ovaj balzam za usne? Jeste li probali nešto od Biofarma?


*PR – Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.


2 komentara:

  1. Odlican post :) Ja obozavam balzame za usne i labela i ne mogu bez njih :) Svakako ga stavljam na spisak ! #Samokazem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D I sama sam ovisna o balzamima, tako da te razumijem :D

      Izbriši