nedjelja, 2. travnja 2017.

Holika Holika – 3 Second Starter Hyaluronic Acid

Korejska kozmetika je zaludila pripadnice ljepšeg spola, a i u Hrvatskoj je sve zastupljenija u njezi lica te se o njoj piše sve više. Tako manija za korejskim proizvodima nije zaobišla ni mene, a danas vam pišem o jednom drugačijem i zanimljivom proizvodu koji je okarakteriziran kao serum, ali je daleko od našeg (zapadnjačkog) poimanja seruma.


3 Second Starter s hijaluronskom kiselinom namijenjen je hidrataciji suhe kože i kože na kojoj su se pojavili prvi znaci starenja, a proizvođač obećaje da ćete nakon korištenja ovog proizvoda izgledati dvije godine mlađe. Mislim da nitko više ne vjeruje u obećanja ovakvog tipa, ali svi znamo da je kožu potrebno hidratizirati, a posebno s godinama kada koža gubi prirodnu vlažnost.

Serum dolazi u bočici s pumpicom od 150 ml što je izrazito velika količina za serum te iako ga obilno trošim više od dva mjeseca, ostala mi je još trećina proizvoda. Moram napomenuti da je osim imena proizvođača i seruma sve napisano hangulom (korejskim pismom) što smatram neprofesionalnim te mislim da bi korejski proizvodi koji se plasiraju na zapadno tržište trebali imati deklaraciju na engleskom jeziku poput sastava i uputa kako proizvod koristiti.
Specifičnost ovog seruma je to što se koristi kao prvi korak u njezi kože i nanosi se na čisto, oprano i mokro lice. Ja sam na lice samo prislonila ručnik kako ne bi smočila cijelu kupaonicu i tako sam pokupila višak vode te sam zatim četiri pumpice ovog seruma umasirala u lice. Tekstura seruma je gelasta te kada ga nanosite na mokro lice imate osjećaj da će se lice svakog trena zapjeniti, što se naravno nije dogodilo. Po riječima proizvođača serum nakon tri sekunde odradi ono što bi trebao te se nakon toga nastavlja s ostalim koracima njege. Osjećaj ugode i hlađenja nakon njegovog nanošenja je predivan te sam ga pustila da se potpuno upije u lice, a zatim sam nanosila tonik, serum i kremu. Miris je nježan, svjež te nestaje pri nanošenju.

Koristila sam ga dva puta dnevno, ujutro i navečer, a osim lica, nanosila sam ga na vrat i dekolte.
Moja koža lica je masna, sklona dehidraciji te mi je ove zime lice bilo posebno izmučeno zbog nedovoljno sna, a kako je bila jaka zima, vrijeme sam provodila u zatvorenom prostoru s centralnim grijanjem što je još dodatno pridonijelo dehidraciji moje kože. 3 Second Starter s hijaluronskom kiselinom pružio je trenutnu ugodu mome licu, a nakon više od dva mjeseca korištenja mogu reći da djeluje i dugoročno jer mi je oporavio kožu od dehidriranosti uz još nekoliko proizvoda. On nije proizvod koji se može koristiti samostalno te ne treba od njega očekivati čuda, ali se lijepo uklopio u moju rutinu njege. Korejska njega kože ima fokus na hidrataciji koja se ne postiže jednim proizvodom, nego nanošenjem niza proizvoda sloj po sloj i na taj način korištenje iz proizvoda ovog tipa možete izvući maksimum. Ukoliko ga planirate koristiti samostalno, osim trenutne ugode druge rezultate ne trebate ni očekivati.

Sastav: Water, Ethanol, Glycerin, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Butylene Glycol, Bis-Peg-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Lotus Extract, Lotus Leaf Extract, Lotus Root Extract, Lotus Seed Extract, Portulaca Oleracea Extract, Glycereth-26, Peg-7 Caprylic/Capric Glycerides, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Betaine, Bilberry Fruit Leaf Extract, Sugar Cane Extract, Sugar Maple Extract, Orange Extract, Lemon Extract, Carbomer,Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Triethanolamine, Glacial WaterPhospholipids, Sodium Hyaluronate, Disodium EDTA, Xanthan Gum, Imperatoria Ostruthium Extract, Hydrolyzed Viola Tricolor Extract, Polysorbate 80, Platinum Powder, Methylparaben, Fragrance.

Holika Holika 3 Second Starter s hijaluronskom kiselinom naručila sam s RoseRoseShopa. Puna cijena mu je $9,17, no često se može naći na akciji, a 
trenutno je snižen 30%. Osim startera s hijaluronskom kiselinom u ponudi je i s kolagenom te s kompleksom vitamina koji sam također kupila, no još čeka na isprobavanje.


Koristite li korejsku kozmetiku? Kako vam se sviđa ovaj neobični serum?

Broj komentara: 12:

  1. Jeej čekala sam ovu recenziju još otkad sam na fejsu vidjela da si ga kupila :) Kupujem, znači :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Drugačije od onoga na što smo navikli, to sigurno :D

      Izbriši
  3. Ja čitam sve što ima veze s korejskom kozmetikom, skupljam novce za jedan proizvod. Po tvom opisu bih zaključila da je ovo jednako dobra hidratizirajući serum kao i Balea serum s hijaluronskom kiselinom, ili se varam?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako misliš na Balea Aqua, on mi sam kao serum nije dovoljan, no baš sam ga koristila u kombinaciji s ovim serumom i dobar su tandem :D

      Izbriši
  4. Baš zanimljivo zvuči :D Ja trenutno koristim Misshin serum sa retinolom, divota je! Je malo skuplji, ali za sad definitivno opravdava cijenu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To mi je ok, kad platim proizvod da znam što sam platila, a ne mačak u vreći :D

      Izbriši
  5. Mene još nije zahvatila manija za korejskom kozmetikom, a nisam sigurna hoće li se to uopće dogoditi. Po ovoj tvojoj recenziji, proizvod zvuči ok, ali ništa što se ne može nadomjestiti s nekim dostupnijim proizvodom, ali bitno da si ti zadovoljna. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, svaki proizvod se može zamijeniti nekim drugim, no kod ovog mi je zanimljiv način nanošenja te to slojevito hidriranje kože koje je glavni koncept korejske kozmetike te je meni kao osobi sklonoj dehidraciji puno pomoglo :D

      Izbriši
  6. Obožavam korejsku kozmetiku.. Svaki put kad sam na ebayu obavezno škicnem koji proizvodi se nude. Trenutno koristim Holika Holika BB kreme i naše im nisu ni blizu. Serume još uvijek samo gledam, ali ne sumnjam da ću i ja pokleknuti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ljubitelj BB krema, ali isto tako nisam probala ni jednu korejsku te uvijek planiram naručiti i odustanem, ali morat ću se i ja odvažiti :D

      Izbriši