četvrtak, 28. prosinca 2017.

Bourjois Rouge Edition Souffle de Velvet 05 Fuchsiamallow

Bourjois mi je jedan od dražih drogerijskih brendova te iako nisam ljubitelj njihovih tekućih mat ruževa jako sam se veselila isprobavanju ovog ruža jer uz mat efekt ruž bi trebao na usnicama biti lagan te pružiti potrebnu hidrataciju.


Dolazi u prepoznatiljivom Bourjois četvrtastom pakiranju od čvrste plastike od 8 ml, a boja ambalaže ujedno je i boja nijanse ruža koja se u njoj nalazi.

Ruž dolazi u osam nijansi, a moja je 05 Fuchsiamallow i riječ je o jednoj predivnoj malinastoj nijansi koja je idealna za ovo prazničko raspoloženje.
Tekstura ruža ima mat finish, no nije ful mat, nego sheer mat te bi ja ovaj ruž opisala kao hibrid između ruža i balzama jer ostavlja boju na usnama, a opet pruža osjećaj kao da na usnama nemate ništa te hidratizira usne.

Aplikator je supžvast, lagano zaobljenog vrha i precizan kod nanošenja. Pigmentarnost je slabija, no lijepo se nadograđuje. Iako Bourjois obećava trajnost od 24 sata, ruž na usnicama izdrži 6 do 8 sat, ovisno što radite, piće će preživjeti, dok neki veći obrok neće, a kako to nije pravi ruž, nego kako sam ga ja nazvala hibrid, smatram da je odlične trajnosti.

Ukoliko volite mat ruževe kao ja, a ne želite usnice svakodnevno maltretirati i i isušivati, ovaj mališa bi vam se mogao svidjeti, posebno za dnevne varijante, jer ima mat finish, a pri tome njeguje i hidratizira usnice te za razliku od Bourjois Rouge Edition Velvet ruževa ima ugodan voćni miris.
Bourjois Rouge Edition Souffle de Velvet 05 Fuchsiamallow je dostupan na Lijepa. hr internet parfumeriji (http://bit.ly/2jRJSkN) po cijeni od 69,50 kn te se često može pronaći na raznim akcijama.

Volite li Bourjois ruževe? Jeste li probali koji Bourjois Rouge Edition Souffle de Velvet ruž?



*PR – Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljnje i iskrenost.

Nema komentara:

Objavi komentar