srijeda, 6. prosinca 2017.

Labellino – raspberry & red apple / fresh mint

Labello je kultni balzam za usne, a na jesen je dobio i mlađeg brata nazvanog Labellino.

Labellino ćete lako prepoznati jer dolazi u zanimljivom jajastom pakiranju u nježnim pastelnim bojama: pastelno roza – malina & crvena jabuka i pastelno tirkizna – menta.


Meni su oba balzama odlična i jedan nosim u torbici, a drugi mi stoji na stoliću u dnevnom boravku.

Labellino se lagano nanosi na usnice i jedan je od onih mekanih finih balzama koji klize po usnicama te je jedan sloj dovoljan za njegu. Koristim ih i prije nanošenja tekućih mat ruževa kako bi mi bili ugodniji na usnicama. Sadrže formulu sa shea maslacem te će usnice štititi od isušivanja, no ukoliko su vam usnice jako isušene, balzami nisu dovoljni kako bi sanirali štetu, ali za održavanje usnica finim i mekanim su savršeni.
Mirisi se osjete kada se balzam nanese, no nakon nekoliko minuta nestanu i nisu agresivni.

Sastavi su gotovo identični, razlikuju se u dodanim aromama, tako da nisam pisala oba, nego samo od mint balzama.

Sastav: Octyldodecanol, Ricinus Communis Seed Oil,Polyisobutene, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Hydrogenated Polydecene, Cera Microcristallina, Synthetic Wax, Butyrospremum Parkii Butter, Isopropyl Palmitate, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Aqua, Glycerin, Mentha Piperita Leaf Extract, BHT, Menthol, Limonene, Geraniol, Aroma, Cl 42090.
U jajastom pakiranju dolazi 7 g balzama po cijeni od 44, 90 kn, a može se pronaći u svim drogerijama.

Meni su ovi malci odlični balzami te se nadam da će se uskoro u asortimanu pronaći i neki novi okusi / mirisi.

Jeste li probali Labellino? Kakvi su vaši dojmovi?



*PR – Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.

Broj komentara: 5:

  1. Imam oba i ne primjetim da mi nesto njeguju usne.
    Zato ih koristim samo prije mat ruzeva.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojoj sestri isto nisu bili dovoljno njegujući pa ih je proslijedila meni :D

      Izbriši
  2. Možeš li ga usporediti s običnim labellom? Jer nekako mi se čini da je isti samo drugačije pakiranje. A za samu kutijicu (doduše preslatku) glupo mi je plaćati još 30 kn razlike (ako sam dobro vidjela labellino košta 45 kn). Jel vrijedi tih novaca? Okus mi nije presudan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu :). Mislim da je cijena veća kod Labellina zato što sadrži kvalitetnije sastojke od običnog Labella pa ukoliko ti to igra ulogu onda je cijena opravdana. Što se tiče njege, meni je Labellino bolji, ali ako su usnice u jako lošem stanju onda neće pomoći. Meni u tim slučajevima pomaže samo Nuxe u teglici. Ne znam jesi li probala Eos balzam u koji je većina blogerica zaljubljena, meni je npr. on totalno precijenjen i nije njegovao ništa, a cjenovno je ako se ne varam kao Labellino, dok Labellino, kao što sam gore Aneti napisala, nije odgovaro mojoj sestri, dok je meni odličan. Nadam se da te sad nisam još više zbunila :D

      Izbriši