ponedjeljak, 14. svibnja 2018.

Afrodita Hydra Patch ampule


Afrodita Hydra Patch linija namijenjena je hidrataciji, ali i borbi protiv onečišćivača (anti – pollution). Sadrži novu tehnologiju PatcHO pomoću koje prodire u dublje slojeve kože te kroz nekoliko minuta pruža intenzivnu hidrataciju suhoj i umornoj koži. Linija Hydra Patch sadrži: kremu za normalnu i mješovitu kožu, kremu za suhu kožu, serum, kremu za područje oko očiju i ampule.

Kako sam imala prilike isprobati cijelu liniju, mogu reći da je stvarno jako dobra jer hidratacije nam svima treba bez obzira na tip kože, a ampule su me posebno oduševile te ćete upravo o njima moći čitati u nastavku posta.
Ampule dolaze u kutijicu u kojoj se nalazi sedam ampula s po 1,5 ml proizvoda. Ta količina vam može djelovati malo, no jedna ampula je dostatna za dva obilna korištenja, odnosno proizvoda će biti dosta da ga nanesete na lice, vrat i dekolte.

Ampulice su plastične i do proizvoda dođete tako da slomite tkz. vrat ampule, mjesto na kojem je ampula najtanja. U ampuli se nalazi tekućina koja je možda malo gušća od vode pa s njom morate pažljivo rukovati kako je ne bi prosipali. Koncentrat koji se nalazi u ampuli koristi se na čistu i toniziranu kožu, tako da se nježno umasira, nakon čega se nastavlja s ostatkom njege. Već sam spomenula da je jedna ampula dovoljna za dva korištenja te se mora potrošiti kroz 24 sata.
Sam koncentrat je voden, nije ljepljiv te se nakon nanošenja momentalno upije te imate osjećaj da niste nanijeli ništa. Nakon njih nanosim serum i kremu kako bi mi njega bila kompletna jer ampule nisu za samostalno korištenje. Moja koža je masna i sklona dehidraciji te sam već nakon jednog korištenja primijetila da mi koža nije toliko „žedna“, a to je posebno došlo do izražaja za vrijeme zimskih dana kada veliki dio vremena provodim u zatvorenim prostorijama sa centralnim grijanjem.

Ampule se mogu koristiti kao njegujuća kura sedam dana za redom, a ja sam ih koristila po potrebi, kao booster, kada sam dodatno željela pojačati hidrataciju kože.

Vjerujem da će mi ampule jednako odgovarati kao osvježenje nakon dana provedenih na plaži, tako da sam jednu kutijicu ampula pripremila i za ljeto J.

Sastav: Aqua, Pentylene Glycol, Glycerin, Beta-Glucan, Sodium Hyaluronate, Trehalose, Urea, Serine, Algin, Pollulan, Xantan Gum,   1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Glyceryl Polyacrylate, Potassium Phosphate, Disodium Phosphate, Sodium Benzoate.

Cijena Afrodita Hydra Patch ampula je 72,99 kn, a mogu se pronaći u svim drogerijama i supermarketima koji drže Afrodita proizvode, kao i na njihovom web shopu.

Jeste li probali nešto iz Afrodita Hydra Patch linije? Kako vam se sviđaju Hydra Patch ampule?


*PR – Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.


2 komentara:

  1. Odgovori
    1. Imam i ja okoloočnu te sam također zadovoljna. Ova linija mi je genijalna :D

      Izbriši