nedjelja, 20. svibnja 2018.

Makeup Revolution – Fortune Favours The Brave palette


Dok nisam imala ovu paletu, nisam ni znala da je toliko popularna među blogericama, a sad imam osjećaj da njezine recenzije iskaču iz paštete, što doduše razumijem jer je riječ o pravoj ljepotici.

Paleta sadrži trideset sjenila za oči, a dizajnirala ju je Jane Cunningham autorica bloga British Beauty Blogger i to je jedan od razloga što uz ovu paletu možete vidjeti kraticu BBB te to nema nikakve veze s navijačkom skupinom Bad Blue Boys (da ne bi došlo do zabune) :).

Izgleda same palete mi je predivan. Zlatna ambalaža koja daje notu luksuza napravljena je od čvrste plastike koja je trevel friendly, a kad smo kod putovanja sviđa mi se što ima veliko ogledalo koje može poslužiti, kao i dvostrani kistić.
U paleti se mogu naći sjenila različitih finiša: mat, saten, metalik i četiri mramorne nijanse koje su posebne. Pigmentarnost i kvaliteta variraju od nijanse do nijanse. Za paletu mogu reći da je odlično osmišljena jer se mogu kreirati i dnevni i večernji lookovi, a meni se sviđa raspon ljubičastih nijansi koje jako volim.
Uz swatcheve ću vam pokušati opisati nijansu po nijansu kako bi stvorili cjelokupnu sliku, a kako su neke nijanse slabo pigmentirane dok sam radila swatcheve koristila sam bazu za sjenilo kako bi se bolje vidjele na fotografijama.

1. red:

Glimmer – svijetla, slabije pigmentarna saten nijansa.
Buffer – iako je slabije pigmenterna, ovo mi je jedna od omiljenih nijansi, a koristim je na cijelom kapku te za naglasiti pregib. Mat je i toliko je divna puderasta, odlično se blenda.
Peachy– kao što joj ime kaže ovo je savršena boja breskvice. Satenskog završetka i idealna za dnevne, nježne lookove.
Hope– svjetla taupe nijansa koja je iskoristiva u raznim lookovima. Ima satenski završetak i dobre je pigmentacije.
Fortune – volim imati ovakvu nijansu u paleti, a to je zlatna s primjesom brončane. Odlično je pigmentarna i ima, rekla bih, polu metalik završetak.
Skylight – kada sam prvi put otvorila ovu paletu, moj prstić je odmah poletio prema ovoj nijansi. Savršena je. Tamnoplava s krupnim zlatnim šljokicama kao nebo prekriveno zvijezdama. Pigmentacija je odlična.
Transformer– ova nijansa mi je totalni fail. Mat je i pigmentarnost je odlična, no trusi se jako.
Midnight Rainbow – sivo - plava nijansa, slabije pigmentarna sa sitnim plavim šljokicama koje se lijepo presijavaju.

2. red:

Ice Cloud – ledeno bijela nijansa, satenskog završetka i odlične pigmentarnosti. Može poslužiti kao highlighter.
Golden Coins – prva mramorna nijansa. Brončana, odlične pigmentarnosti, lijepo se blenda.
Cashmere – tamnija taupe nijansa satenskog završetka.
Tip Top – ovo je meni jedna tako ružna nijansa, zelenkasto siva i prva asocijacija mi je mulj u rijeci. Mat je, slabije pigmentacije.
Yes Please – brončana nijansa s primjesama zelene, odlične pigmentacije, metalik finiša.
Green Machine – kao što joj i ime kaže ovo je zelena nijansa, odlične pigmenatcije koja u sebi sadrži sitne zelene šljokice.
Smoothie– tamnozelena nijansa, srednje pigmentarnosti, teško se nanosi i blenda. Ima sitne šljokice.

3. red:

Caffeine Fix – još jedna taupe nijansa, ali za razliku od prethodne dvije ima mat završetak. Dobre pigmentarnosti i lijepo se blenda.
Latte–mat nijansa, slabije pigmentarna, odlična za naglasiti pregib.
Pink Diamond – volim ovu metalik roza nijansu. Odlično je pigmentarna i lijepo se može iskombinirati s ljubičastim nijansama.
Creme – ekstra svjetla nijansa, mat, nepigmentarna. Najlošija u paleti.
Drama Queen–mat šljivasta nijansa, odlične pigmentacije.
Lonely Planet – mramorna nijansa, plavo – sive boje sa sitnim roza šljokicama.
Blacqua– mat crna nijansa, pigmentarna i lijepo se blenda te je pohvalno što se našla u ovoj paleti.

4. red:

Soft– loše pigmentarna svijetla mat nijansa, može poslužiti kao bazna.
New World – mramorna bijela s brončanim, odlične pigmentacije i pravi mali multipraktik. Može se koristiti kao highlighter, u kutu oka, za naglasiti luk obrve.
Favour – metalik zagasito roza, odlične pigmentacije.
Sunset Hour – brončana nijansa metalik završetka, odlične pigmentacije.
Super Gold – zadnja mramorna nijansa i meni najljepša. Odlične pigmentacije, kao i sve mramorne nijanse u ovoj paleti.
Winning – još jedna matšljivasta nijansa, ali nešto tamnija i hladnija od Drama Queen i meni osobno draža. Također odlične pigmentacije.
Brave–najtamnija šljivasta nijansa, satenskog završetka i srednje pigmentacije. Ova nijansa me je malo razočarala jer sam kako nosi ime Brave, poput palete, očekivala malo više od nje.
The Revolution – divna tamno ljubičasta nijansa sa sitnim roza šljokicama. Odlične pigmentacije i minimalno se trusi.

Nadam se da sam vam uspjela dočarati ljepotu ove palete. Uz iznimku od nekoliko svijetlih mat nijansi pigmentarnost je odlična, a nijansama sam jako zadovoljna. Paletu koristim unazad nekoliko mjeseci i ne mogu je se zasititi jer pruža bezbroj mogućnosti kreiranja raznih lookova te je odlična za djevojke koje vole eksperimentirati i igrati se bojama.

Cijena joj je oko 102,30 kn i meni je došla s internet parfumerije Lijepa.hr gdje je trenutno i snižena 30% pa ukoliko je želite kupiti klik na link http://bit.ly/2z3nqNI.

Imate li koju Makeup Revolution paletu sjenila? Kako vam se sviđa Fortune Favours The Brave?


*PR – Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.

2 komentara:

  1. Predivna paleta koja mi je već dugo na wishlisti i napokon je danas naručila na Lijepa.hr na -30% i još je postarina 10kn. Volim ovakve dealove.:D Sve pohvale na ovako opsirnoj i kvalitetnoj recenziji, nakon sto sam pročitala definitivno sam je morala imaati heheh :* :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :* Nadam se da ćeš biti zadovoljna paleticom.

      Izbriši