utorak, 22. siječnja 2019.

Favoriti 2018. godine


Prošla mi je godina bila obilježena trudnoćom pa nisam puno eksperimentirala s proizvodima, no isprobala sam nešto noviteta, a neki su se i našli u ovome postu u kojem pišem o favoritima 2018. godine. Kako se u favoritima neće naći puno proizvoda kao inače, odlučila sam ne razdvajati preperativu i dekorativu te ih donosim sve zajedno u ovom postu.

Znam da nije novitet, ali za mene je jer sam je prije nekoliko mjeseci prvi put isprobala. Gariner dvofazna micelarna voda s uljem mi je čudo jedno, a ono što me je oduševilo je kako dobro i nježno skida maskaru s trepavica. Inače za skidanje šminke već godinama koristim Mixa dvofazni odstranjivač jer jedino s njim mogu pošteno skinuti maskaru, a ovo je prva micelarna koja taj posao odradi bezprijekorno i to mi se sviđa jer ne moram koristiti dva proizvoda (micelarnu za lice i dvofazni za oči), nego sve to imam u ovome jednom proizvodu.

Pobornik sam dvostrukog čišćenja lica te zbog straha od isušivanja za umivanje biram nježne pjene za umivanje. Jedna takva je Madara pročišćavajuća pjena za čišćenje lica. Pjena je nježna i može se koristiti na okoloočnom području, odlično očisti ostatke šminke i nije agresivna prema koži. Baza joj je stolisnik koji pomaže kod upala i infekcija, a zajedno s ostalim sastojcima regulirat će masne zone i aktivirati suha područja.

L'oreal Smooth Sugar Glow Scrub je piling koji sam koristila cijele godine i odličan mi je zbog svojih sitnih i nježnih zrnaca pa se osim na licu može koristiti i na usnicama. Više o pilingu možete pročitati u recenziji ovdje.

Cijela Afrodita Hydra Patch linija mi je odlična, a krema za normalnu i mješovitu kožu se našla među favoritima jer trošim već drugu teglicu i što je duže koristim to mi se krema više sviđa. Krema sadrži jedinstvenu Patch H2O tehnologiju koja pruža dugotrajnu hidrataciju i djeluje u borbi protiv onečišćivača i znakova starenja.

Moja koža lica je masna, ali sklona dehidraciji i to je stalno balansiranje s proizvodima koji će sebum držati pod kontrolom, a opet neće izvući svu vlagu iz nje, tako da su kod mene proizvodi za hidrataciju zastupljeni u većini. 
Skintegra Hydra B serum za hidrataciju s hijaluronskom kiselinom mi je u kombinaciji s Afrodita kremom pun pogodak. Serum još sadrži i vitamine B3 ( niacinamid) i B5 (pantenol) koji koži pružaju svježinu. Jedina mana koju mogu naći ovom serumu je ta što se brzo troši, no moram naglasiti da ga ja osim na licu koristim i na vratu te na području dekoltea.

Garnier Fructis Banana Hair Food maska za suhu kosu izazvala je oprečna mišljenja, jedni je obožavaju, dok drugima nije ništa posebno. Kako se spomenuta maska našla u postu o favoritima godine, jasno je da ja spadam u ovu prvu skupinu. Maska odlično nahrani moje suhe vrhove, olakšava raščešljavanje moje kose sklone zapetljavanju te ostavlja kosu mekanom i mirišljavom. Ukratko, radi sve ono što bi jedna maska za kosu i trebala.

Na početku posta spomenula sam da mi je prošla godina bila obilježena trudnoćom, tako da sam se puno družila s proizvodima za njegu kože tijela i prevencije protiv nastanka strija pa moram spomenuti i jedan takav proizvod. Afrodita Potpuno prirodna mast* dio je nove kolekcije Baby & Mom koja ne sadrži štetne sastojke i mogu je koristiti i bebe i mame. Mast sam koristila na području trbuha, grudi i bedara te nisam dobila ni jednu striju. Znam da puno toga ovisi i o genetici, no vjerujem da je i mazanje imalo udjela u tome. Više o masti pročitajte u recenziji ovdje.

Pudere sam slabo koristila prošle godine, ali sam se zato zaljubila u Madara City CC kremu*. Ova CC krema ima slabo prekrivanje, ali mi se u trudnoći jako proljepšao ten i trebalo mi je samo nešto za ujednačavanje tako da mi to nije smetalo, a i sviđa mi se što ima zaštitni faktor koji čine mineralni filteri što je zdravija opcija od onih kemijskih. Više možete pročitati u recenziji ovdje.

Od L.O.V The GlowRious palete* zastaje dah od samog pogleda, a ljepota highlightera i bronzera kad ih se nanese na lice je nešto predivno. Swatcheve i više o ovoj ljepotici pročitajte u recenziji ovdje.

Urban Decay Backtalk je još jedna paleta koja osvaja na prvi pogled i odlična je jer u njoj imate sjenila, rumenila i highlighter te ogledao pa kad ste u stisci s vremenom i ne možete kombinirati razne proizvode ona je pravi spas. Sadrži nijanse s kojima možete kreirati romantične lookove, a za swatchewe i recenziju klik ovdje.

Obožavam mat ruževe, no njihovo stalno korištenje je smrt za usnice pa sam se odlučila na korištenje nešto blažih ruževa, a Golden Rose Soft & Matte tekući ruževi su upravo to. Mat su, ali i fino kremasti te tako ugodni na usnicama da bi ih mogla stalno nositi. Jedno od najugodnijih iznenađenja prošle godine te ih svakako morate probati, a uskoro će i njihova recenzija.

To bi bili moji favoriti 2018. godine. Nije ih puno, ali je riječ o proizvodima vrijednim pažnje.

Koje ste vi proizvode voljeli u 2018. godini?


*PR proizvodi



Broj komentara: 6:

  1. Super post.Garnier micelarna apsolutni favorit.Oduševio me Avene hidratantni serum i hydro boost umivalica od Neutrogene

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim Avene hidratantni serum, on mi je baš jedan klasik :)

      Izbriši
  2. Garnierovu dvofaznu micelarnu sam neki dan kupila po prvi puta zbog svim pozitivnih stvari koje sam čula o njoj pa se nadam da će i meni biti super. A ovu masku za kosu od banane planiram isprobati obavezno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maskica je super, poslije ti cijela kosa miriši po bananama :D

      Izbriši
  3. Također ljubiteljica Garnier dvofazne micelarne, uvrstila sam ju u svoje favorite 2017. i još uvijek ju koristim. Od Skintegre kupila Clarion po već po drugi puta. Hydru nisam isprobala, ali u planu mi je ovaj novi Nectar kao i Tria light.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, Nectar i ja planiram probati. Tria light sam koristila nekoliko puta i nije mi odgovarala pa sam je proslijedila sestri, njoj je super, a meni nije bila dovoljno hranjiva.

      Izbriši