četvrtak, 21. studenoga 2013.

Balea Beauty Effect Lifting Kur


Dok sam šetala DMom ugledala sam Balea kuru za zatezanje kože lica i pomislila zašto ne isprobati. Ovo je prvi put da sam koristila tako nešto i sve u svemu mogu reći da je to zanimljiv proizvod.


Balea Beauty Effect kura za zatezanje lica s hijaluronskom kiselinom pakirana je u kartonsku kutiju u kojoj se nalazi sedam ampulica od 1 ml. Cijena je 31,90 kn. Dobna preporuka za korištenje ove kure je za žene preko 25 godina pa do 50 godina.



Može se koristiti kao intenzivna kura tijekom sedam dana ili za trenutačne efekte zatezanja. Ja sam je koristila sedam večeri za redom tako da sam ju umasirala na čistu kožu. U jednoj ampulici nalazi se dovoljno tekućine da se prekrije cijelo lice, vrat i dekolte. Riječ je o prozirnoj tekućini koja se lijepo da umasirati u kožu, brzo se upija i blagog je mirisa. Nakon upijanja tekućine u kožu odmah se osjeti zatezanje i osjećaj je poprilično neugodan. Ja sam obavezno nakon što se kura upila, na lice nanosila hidratantnu kremu jer mi je koža vapila za hidratacijom.



Što kaže proizvođač?
„Viskokoncentrirana energija za ljepotu: djelotvorno aktivira obnavljanje stanica vaše kože, pružajući joj ujedno baršunasto mekan osjećaj. Visokokoncentrirane djelatne tvari donose trenutačne rezultate: Balea Beauty Effect kura za zatezanje kože lica povećava elastičnost i napetost kože. Potiče se aktivnost stanica, a bore se smanjuju.“
Trenutno zatezanje o kojem govori proizvođač, sam već spomenula, no svi znamo da od trenutnog nema vajde. Da sam primjetila nekakve drastične promjene, nisam, ali sam na koži dekoltea primjetila da ljepše izgleda i da je elastičnija, no na licu nisam vidjela nekakve drastične promjene o kojima govori proizvođač. U tjedan dana korištenja ove kure koža mi je bila lijepo nahranjena i na dodir mekana.

Sastav:


Mislim da je ovaj proizvod dobar omjer kvalitete i cjene. Iz sastava vidite da ima hranjivih sastojaka za kožu, tako da mislim da ću za koji mjesec opet ponoviti ovu kuru.

Zanimaju me vaši dojmovi i iskustva. Jeste li već koristile kuru za zatezanje kože lica?


4 komentara:

  1. Nisam probala ništa za zatezanje, ali mi niti ne treba još. Možda bi ju mogla kupiti mami :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije ni potrebno koristiti kuru za zatezanje lica prije 25. Hijaluronska kiselina je dobra za kožu u svakom slučaju, tako da mami ne bi odmogla :)

      Izbriši
  2. fora mi ovo zvuči,nekako primamljivo :) imam 25 i mislim da mi treba zatezanje podočnjaka jer sam tu borice primjetila :D rainbow flower

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobri sastojci za te novce + hijaluronska kiselina = isplati se :)

      Izbriši