srijeda, 15. listopada 2014.

Vichy Idealia Life Serum i Idealia Eyes

O Vichy Idealia liniji se jako puno pisalo i bilo je dosta recenzija, pogotovo o okoloočnoj kremici, tako da sam dugo razmišljala jel da pišem ovu recenziju ili ne, na kraju sam se odlučila da ju napišem jer želim reći svoje mišljenje o proizvodima koje sam isprobala.


Vichy Idealia Life Serum dolazi u pravoj girly ambalaži s pumpicom koja olakšava doziranje proizvoda, a jedini nedostatak je što se kroz staklenu roza bočicu ne vidi koliko je seruma potrošeno. Tekstura seruma je gelasta svijetlo roza boje koju je nemoguće uhvatiti fotoaparatom (bar mojim), a kad se razmaže dobiva se jedan suptilan sjaj. Serum se brzo upija u kožu i ne ostavlja masni trag, a zbog silikona koje sadrži u sebi idealna je podloga za make up. Serum je namijenjen svim tipovima kože, a proizvođač obećava blistav i svjež izgled lica, ujednačeniji ten, sužene pore te zdraviji i mlađi izgled lica. Po riječima proizvođača to izgleda savršeno, no koristeći ovaj serum puno toga od obećanja je izostalo. Serum sam koristila kao dio jutarnje njege prvenstveno zbog silikona i on se kao što sam već rekla pokazao kao dobra podloga za make up. Serum ima ugodan miris koji mene podsjeća na miris ljubičica koji se izgubi nakon nanošenja na lice. Dvije pumpice su dovoljne za nanošenje na cijelo lice i vrat. Serum ima instant učinak, odnosno nakon nanošenja lice stvarno izgleda odmorno i svježe zbog svjetlećih čestica koje se nalaze u njemu, no dugoročnog učinka nema, a nisam primijetila da je djelovao na pore ni instant ni dugoročno.
Za 30 ml seruma potrebno je izdvojiti oko 280 kn što je po meni puno za instant učinak i dobru podlogu za make up.

Sastav:

Vichy Idealia Eyes* sam dobila još u ožujku na Beauty Blog Dayu, no kao što sam rekla zbog puno napisanih recenzija dugo sam se premišljala hoću li napisati nešto o njoj ili neću. Okoloočna kremica dolazi u svijetlo roza tubici s srebrnim čepom. Zbog lakšeg nanošenja ima silikonski aplikator, koji je meni samo smetao i ne vidim njegovu svrhu jer mi je pri nanošenju rastezao kožu okoloočnog područja, koje je inače jako nježno i osjetljivo te sam na kraju kremu nanosila i utapkavala prstima jer je to nježniji način. Krema je bez mirisa što mi se sviđa jer mislim da je totalno nepotrebno stavljanje parfem u okoloočnu kremu.Tekstura kreme je svijetle puderaste boje te kao i serum u sebi sadrži skoro pa neprimjetne svjetleće čestice. Proizvođač za ovu okoloočnu kremicu kaže da transformira kvalitetu kože i boju područja oko očiju, ublažava izgled tamnih podočnjaka, zaglađuje linije oko očiju. Kremu sam koristila kao dio jutarnje njege jer za noć volim nešto  bogatije te mi se to pokazalo kao dobra kombinacija jer je moje okoloočno područje preko noći dobilo dostatnu hidrataciju, a ujutro sam uz pomoć ove kremice ublažavala tamne podočnjake. Moji podočnjaci nisu ni veliki ni pretjerano tamni, ali ih imam, mislim oduvijek, a kako sam svijetle puti oni su stalno u prvom planu. Krema vidno posvjetli podočnjake zbog svojih svjetlećih čestica, brzo se upija i idealna je podloga korektoru, kao što sam već rekla ne pruža dovoljno hidratacije pa će osobe koje imaju suho okoloočno područje trebati još nešto za dodatnu njegu. Moji podočnjaci nisu nestali ili se smanjili korištenjem ove kreme, nego se mogu bolje i lakše zakamuflirati s čime sam ja i više nego zadovoljna. Kremu je potrebno potrošiti kroz šest mjeseci, a kako se ona sporo troši jedna tubica će vam potrajati taman do isteka roka trajanja.
Cijena Vichy Idealia Eyes kreme je oko 185 kn za 15 ml.

Sastav:

 Jeste li probali nešto iz Vichy Idealia linije?


*PR – Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.

Broj komentara: 28:

  1. potpuno, ali doslovno od a do ž se slažem s tvojim dojmovima :)
    izvrsna recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicna recenzija!
    Nisam nista isprobala,a bas ni nemam zelju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno vike ni za što, a još je i cijena paprena :D

      Izbriši
  3. Uživala sam, kratko- a konkretno.
    Slažem se oko mišljenja za okoloočnu, za serum ne znam, nisam ga probala.
    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :D Okoloočna je vrijedna pažnje, dok je serum jako razvikan :D

      Izbriši
  4. okoloočnoj nedostaje hidratacije, meni samo malo posvjetli to područje i to je to, serum nisam probala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam suho okoloočno područje pa je meni krema odgovarala, ali kao što sam napisala u kombinaciji s jačom kremom za noćnu njegu :D

      Izbriši
  5. Nisam probala nijedan proizvod no iskreno ni nemam neku želju...
    Jako lijepa recenzija, fino si navela pluseve i minuse :) Smatram da bi mnogima bila od pomoći prije eventualne kupovine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :D I ja se nadam da će recenzija pomoći oko odluke kupiti ili na kupiti :D

      Izbriši
  6. Srećom pa postoje beauty blogovi i ovakve recenzije. Razmišljala sam o kupovini tog seruma, ali kao što kažeš, 280 kn je puno za instant učinak i dobru podlogu za make up. Trenutno koristim njihovu dnevnu kremu iz Normaderm linije i zadovoljna sam, iako sam čula oprečna mišljenja, koristila sam i noću i ona mi je bila dobra. Sad razmišljam o Normaderm gelu za umivanje, negdje sam čitala da je dobar, ali morat ću se još informirati prije same kupovine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je za učinak ovog seruma bolje kupiti dobru bazu za make up i jeftinije proći. Nisam imala prilike koristiti ništa iz Normaderm linije, ali djevojke s masnom kožom ju obožavaju :D I sama se prije kupovine dobro informiram i isprobam nekoliko uzoraka jer mi je žao kupovati nešto što mi neće odgovarati :D

      Izbriši
  7. Ovo sam jako dugo želela da probam, osvojila me je ambalaža, priznajem. Ali, nakon nekoliko pročitanih recenzija shvatila sam da to ipak nije to što mi treba. Super recenzija u svakom slučaju! :) L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vichy zna kako privući žene ambalažom :D I nakon što potrošim serum, naći ću namjenu ovoj prelijepoj bočici :D

      Izbriši
  8. baš su ti lijepe fotografije, damske nekako :)
    nisam koristila niti jedan od ova dva proizvoda, ali mislim da bi mi okoločna kremica bila dobra, jer ni sama nemam suhi područje oko očiju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :D Zbog slične kože mislim da bi ti okoloočna odgovarala pa ako ju budeš imala prilike probaj ju :D

      Izbriši
  9. Veliki lajk na recenziju. Potpuno se slažem: svjetleće čestice koje daju instant učinak i to je sve .

    OdgovoriIzbriši
  10. Dijelimo dojmove oko seruma! Za dnevnu kombinaciju je dobar, ali sva ostala obećanja padaju u vodu :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni taj vichy prozivod za oči i nije bio ništa drugačiji od ostalih proizvoda i krema za oči, no kako sam ga dala na testiranje na pola mjeseca rodici koja ima vrlo tamne podočnjake, ona je bila vrlo zadovoljna sa proizvodom

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda možda i je samo za osobe s jako tamnim podočnjacima :)

      Izbriši
  12. kod okoloočne kremice mene je najviše oduševio aplikator, prekrasan mi je, jako praktičan (premda se tebi ne smeta, ali to samo dokazuje koliko smo svi različiti) - i to je to ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Nisam isprobala niti jedan proizvod, a nakon što sam pročitala recenziju nemam niti želju. Previše mi je to novaca za 'okej' proizvod. Za te novce hoću da mi kožu u zlato pretvori haha :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Već dulje vrijeme mjerkam hoću li se odlučiti na kupovinu ovog proizvoda ili ne. Tvoja recenzija mi je pomogla, hvala ti! Za te novce sam ipak očekivala nešto konkretnije, tako da ću izbjeći ovaj put. Možda nekad u budućnosti ako ipak znatiželja prevlada :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što sam nekome pomogla i uštedila novce :) A ako želiš ugasiti znatiželju pokušaj doći do kojeg testera, jer ako si znatiželjna kao ja, najbolje ćeš vidjeti odgovara ti li kad probaš na svojoj koži :D

      Izbriši