četvrtak, 16. srpnja 2015.

Obavijest

Napokon sam dočekala godišnji odmor i mogu vam reći da ne pamtim kad sam kasnije išla na odmor. Ovih dana sam bila na izmaku snaga, a danas prvi dan godišnjeg odmora provodim u pakiranju jer već sutra idem na more. Planirala sam napraviti jedan post o tome što nosim na more, ali kako idem na mjesec dana i nosim puno stvari pisanje tog posta bi se odužilo, a ja sam u frci s vremenom jer treba spakirati odjeće za duži period, a o kozmetici da i ne govorim J

Uglavnom, javljam vam se da ne mislite da sam nestala, jer novi postovi će biti tek kada se vratim, a do tada me možete pratiti na Facebooku i Instagramu.

Želim vam da lijepo provedete ljeto i da napunite baterije za ostatak godine J Čitamo se!


Broj komentara: 11:

  1. E to ja zovem godisnji odmor!Uzivaj,mozak na pasu i citamo se kad se vratis i napunis baterije:-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Taman idealno za ove tropske temperature koje najavljuju :D

      Izbriši
  3. Blago tebi, uživaj i brćni se za mene :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijep provod želim ;) Uživaj :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Ugodan godišnji prepun divnih, nezaboravnih avantura želim <3

    OdgovoriIzbriši
  6. guštaj :*
    nadam se da će ovaj godišnji biti bezbolniji od prošlogodišnjeg ;)

    OdgovoriIzbriši