srijeda, 13. srpnja 2016.

Essence Blogger's Beauty Secrets – Vintage Rose

Kolekcija Blogger's Beauty Secrets mi je posebno draga zato što je rađena u suradnji s blogericama i jutubericama te je još jedna potvrda odlične suradnje brenda Essence s blogericama. Kolekcija se sastoji od četiri palete, a svaku je radila jedna blogerica. Paletice prate i odgovarajući lakovi za nokte.


Ja sam dobila paletu Vintage Rose koju je radila njemačka beauty & lifestyle blogerca Palmira čiji blog možete pogledati ovdje. Fokus palete je na očima.

Paleta dolazi u čvrstoj kartonskoj kutijici na magnetić. Količina joj je 10,5 g, a može se pronaći u svim Bipa, DM i Kozmo drogerijama do kraj srpnja ili do isteka zaliha po cijeni od 43,90 kn. Lak koji ide uz ovu paletu je Hello Beautiful! i cijena mu je 15,90 kn.
U paleti se nalazi: ogledalce, pet sjenila, highlighter, tuš i dvostrani kist.

Ono što ovu paletu čini posebno je to što je idealna za putovanja jer uz proizvode koji se nalaze u njoj možete napraviti odličan dnevni, kao i večernji look, a kist iako nije savršen, može poslužiti u nuždi. Pigmentarnost je odlična i to mi je bilo najugodnije iznenađenje, trajnost je oko osam sati i nakon toga sjenila počinju gubiti na intenzitetu. Pri nanošenju se sjenila koja su mat nijanse malo truse, ali nije ništa strašno, a to je zbog njihove fine puderaste teksture.
U prvom stupcu nalaze se sjenila koja volim koristiti kada želim kreirati jedan romantičan look jer je riječ o roskastim sjenilima.
shimmer on you je sjenilo koje može poslužiti i kao highlighter, a sadrži sitno mljeveni shimmer. Ima nijansu roza boje u sebi koja nijansi daje jedan hladniji ton.
velvet rose je mat nijansa, fine puderaste teksture i to je ujedno meni najdraža nijasa u cijeloj paleti.
charming mauve je još jedna mat nijansa koja se odlično slaže sa već spomenute dvije nijanse te mi njihova kombinacija omiljena ovih ljetnih dana kada nosim prozračan make up.

Drugi stupac sadrži dvije smeđe nijanse s kojim se nikad ne može puno pogriješiti.
hazel eyes je treća mat nijansa u paleti i to je ujedno i nijansa koja mi se najmanje sviđa pa je ne koristim toliko često te iako su sjenila u paleti odlično pigmentirana, za ovu nijansu bi rekla da je najslabija karika.
earth & love je tamnija smeđa nijansa koja sadrži sitni zlatni shimmer koji se na očima gotovo ni ne vidi.

U trećem stupcu se nalaze tuš i highlighter.
secret key eyeliner dobro dođe za kreiranje večernjeg looka. Iako nisam baš osoba od tuša, ovaj mi se sviđa jer nije riječ o crnoj nijansi, nego tamno ljubičastoj pa na očima ne izgleda prenapadno.
hello glow! je divan highlighter u šampanj nijansi koji će biti itekako iskoristiv.
Već sam napisala da je paleta odlična za putovanja jer sadrži gotovo sve što vam treba, a meni se jako sviđa odabir nijansi sjenila koja se nalaze u njoj te bi rekla da je to idealna ljetna paleta za postizanje prozračnog make up looka, a koliko mi se sama paleta sviđa dovoljno govori i činjenica da se zadnjih tjedan dana ne odvajam od nje ♥.

Kolekcija Blogger's Beauty Secrets se pokazala kao odličan produkt suradnje između brenda Essence i blogerica te se nadam da suradnja neće ostati samo na ovome, nego da će se nastaviti i dalje, a bilo bi zanimljivo vidjeti kako bi takva vrsta suradnje funkcionirala kod nas.
Kako vam se sviđa Essence Blogger's Beauty Secrets kolekcija? Što mislite o takvom tipu suradnje? Jeste li izabrali jednu od paleta za sebe?


*PR – Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.


22 komentara:

  1. charming mauve je prepredivna nijansa i općenito izbor boja u ovoj paleti je nešto za čim najčešće posežem :D
    još sam naziv palete <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, prvo se zaljubiš u naziv palete, a onda u nju samu :D

      Izbriši
  2. Imam ovu paletu i jako su mi drage nijanse sjenila

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa je paletica iako nije nešto što bih morala da imam ali mi se još više sviđa taj projekat sa blogerkama :)L.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hajlajter je super, divno izgleda. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Dugo sam se dvoumila da li da kupim ovu paleticu i ipak nisam jer sam čula da nije pigmentisana. Sada ipak vidim da je dosta lepa i moram je nabaviti. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprpbaj prvo, meni je pigmentacija odlična i koristim ih bez baze :D

      Izbriši
  6. Da, hazel eyes je baš najslabija karika, ali unatoč tome paletica je baš krasna :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan mi je ovakav tip suradnje i paleta izgleda jako lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Iako mi se na prvu ta cijela kolekcija činila onako, pomalo bezveze, što više gledam svaku paletu, to mi se više sviđa, baš su dobre stvari napravili :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako :) Rado bi ih sve udomila jer su odlične za putovanja pa ovisno o prigodi da se nađu :D :D

      Izbriši
  9. Imam previše sličnih stvari tako da nisam u redu za kupnju, ali da je slatko je!

    OdgovoriIzbriši
  10. ove paletice su odlične! baš kako si rekla za prozračan ljetni make up :) ovu sam kupila kumi,a za sebe sam odabrala Touch up to go i baš sam zadovoljna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako bi ih sve rado udomila, nakon ove mi je naj upravo Touch up to go jer ima rumenilo :D

      Izbriši