subota, 12. studenoga 2016.

A week of Essence – day 6: BB sjajilo za usne

Za BB kreme svi znamo te smo već toliko navikli na njih da nam je nemoguće zamisliti vrijeme kada nisu postojale. A znate li za BB sjajila za usne? Ja nisam znala da to postoji, a priliku probati jedno dobila sam kada je Essence novitet za jesen / zimu 2016. našao svoj put do mene.

BB (beauty balm) sjajilo za usne, osim što je dekorativni proizvod, ima zadatak hidratizirati i njegovati usne pa je tako i ovo sjajilo u tu svrhu obogaćeno shea maslacem i vitaminom E.

Essence BB sjajilo dolazi u uskoj tubici od 12 ml te ima kosi vrh za nanošenje koji je karakterističan i može se pronaći kod dosta sjajila. Ja osobno nisam ljubitelj takvog načina nanošenja (draži su mi spužvasti aplikatori) jer imam osjećaj da ne mogu lijepo nanijeti proizvod, nego da ga samo premještam s jednog dijela usana na drugi.
Miris BB sjajila je blag, voćni te se ne zadržava dugo nakon nanošenja. Tekstura samog sjajila je gušća, drugačija nego kod klasičnog sjajila i upravo ga to čini posebnim. Rekla bih da je nešto između sjajila i balzama, odnosno to je balzam s više sjaja. Na usnama je ugodan i ono što je kod mene veliki plus nije ljepljiv. Nemojte od njega očekivati neku dugotrajnost jer to je ipak sjajilo te ćete ga morati popravljati nekoliko puta tijekom radnog vremena.

Moje Essence BB sjajilo dolazi u nijansi 05 heartbreaker i to je jedna topla crvena nijansa kojom ćete svojim usnama dati malo boje, ali ništa pretjerano i prenapadno, nego onako za svaku priliku, a meni je posebno ugodno nositi ga po kući, posebno jer ima njegujuću ulogu i lijepo hidratizira usne.
Osim moje nijanse BB sjajilo se može pronaći u još četiri nijanse po cijeni od 16,90 kn.

Sastav: Polyisobutene, Ethylhexyl Palmitate, Isopropyl Isostearate, C18-38 Alkyl Hydroxystearoyl Stearate, Ozokerite, Cera Alba (Beeswax), Hydrogenated Polyisobutene, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Caprylic/Capric Triglyceride, Silica Dimethyl Silylate, Tocopheryl Acetate, Diethylhexyl Syringylidene Malonate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Linalool, Hydroxycitronellal, Ci 15850 (Red 6), Ci 45410 (Red 28), Ci 77491 (Iron Oxides), Ci 77492 (Iron Oxides), Ci 77499 (Iron Oxides).

Kako vam se sviđa ovaj novitet iz Essence radionice? Jeste li se već susreli s BB sjajilom za usne?



PR – Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.

4 komentara: