subota, 31. prosinca 2016.

Empties #12

Nekako, sad već tradicionalno, završavam godinu s postom o potrošenim proizvodima jer želim zatvoriti jedno poglavlje, ostaviti to za sobom pa da u Novu krenem bez opterećenja i repova.


Empties postove ne pišem jednom mjesečno, nego kada mi se nakupi veća količina proizvoda i tako su od zadnjeg posta takvog tipa prošla puna četiri mjeseca što znači da će ovo biti još jedan poduži post.


Tuširam se redovito što se vidi iz priloženog :D. Najdraža Dove tuširalica od magnolije i pistacije mi savršeno odgovara u hladnijim danima zbog svog gurmanskog mirisa i kremaste teksture. Le Petit Marseillais tuširalice jako volim, no malo sam ih se zasitila pa ih dugo nije bilo kod mene, no opet sam im se vratila i to svojoj omiljenoj s cvijetom naranče. Balea uljnu tuširalicu često koristim u zadnje vrijeme jer mi je koža sklona isušivanju zbog divljanja hormona, a Zucker Süß sam uzela zbog lijepe ambalaže dok tuširalica sama po sebi nije ništa posebno.

Acqua Colonia gel za tuširanje s limetom i muškatnim oraščićem sam dobila uz časopis Ljepota&Zdravlje te sam baš uživala u njegovom osvježavajućem mirsu koji na koži traje i satima poslije. Yves Rocher tuširalice jako volim te sam se počastila s dvije (jorgovan i đurđica) jer se nisam mogla odlučiti koja mi ljepše miriši J. Olival Sensitive gel za intimno pranje je moj omiljeni te se često može naći u new in i empties postovima te nikako da mu napišem recenziju koju zaslužuje.


Pravi sam potrošač krema za ruke što se vidi i na slici J. Olival koncentrati s nevenom i lavandom su odlični za osobe koje imaju suhe ruke kao ja te će im biti od velike pomoći u zimskom razdoblju. Recenziju koncentrata s lavandom* možete pročitati ovdje. Olival krema s nevenom* je također odlična, no kako je lagane teksture odgovara mi više u toplijim mjesecima. Mixa krema za ruke s cold kremom* je također jedna odlična krema za osobe sa jako suhom kožom ruku, a o njoj, kao i o ostalim proizvodima iz linije sam pisala ovdje. Afrodita krema za ruke i nokte također je jedna od krema koje jako volim, a o tome dovoljno govori i činjenica da je bila među favoritima 2015. godine.


Matrix Oil Wonders ulje za kosu s indijskom amlom* je savršenstvo što mirisom, što učinkom na kosu (recenzija). Gliss sprejeve jako volim i svaki put kupim neki drugi te da ih nema ne bi se mogla počešljati.  Batiste suhi šamponi su moji mali spasitelji te uvijek imam jednog kod kuće. Potrošila sam Sweetie (recenzija) i Cherry (recenzija). Nivea Hairmilk šampon* je najnoviji miljenik među proizvodima za kosu (recenzija).


Hipp ulje za masažu koristila sam u trudnoći kao prevenciju protiv nastanka strija te iako kod toga puno ovisi o samoj genetici, moram reći da nisam dobila niti jednu striju. Farmona maslac za tijelo miriši kao pita od jabuka i predivan je na tijelu, a tek miris koji se zadržava neko vrijeme (recenzija).


Moja dva najdraža dezića koja su u svakom mom empties postu: Nivea Powder Touch i Gariner Action Control Thermic.


Ulola mlijeko za skidanje šminke* je odličan proizvod jer je blago prema licu i posebno odgovara u hladnijim danima (recenzija). Mixa Optimal Tolerance je otkriće godine te već trošim drugu bočicu. Olival micelarna s uljem smilja (recenzija) je također jedna od boljih drogerijskih micelarni koje sam probala.


Hidrolate volim koristiti umjesto tonika, a kamilica mi je posebno dobra jer smiruje kožu (recenzija). Byphasse tonik s ružinom vodicom je također odličan (recenzija), a Balea Ultra Sensitive tonik sam uzela kada sam bila osjetljiva na razne mirise i nikako mi se nije svidio jer mi nije dovoljno važio kožu te radio ono što tonik treba. Nivea krema za umivanje lica (recenzija) je odlična umivalica, nježna i što je najbolje miriši poput plave univerzalne Nivea kremice.


Balea Ultra Sensitive dnevna krema za lice mi je također totalni fail poput tonika jer mi nikako nije odgovarala. Krema je dosta masna te sam imala osjećaj da mi samo stoji na licu, a nije mi ni pružila potrebnu hidaratciju. Za razliku od nje, Bocassy Max Moisturizer* (recenzija) je odlična krema koja divno njeguje i hidratizira kožu te sam potrošila dvije teglice, dok je treća na putu. S Uriage Aqua Precis gel kremom* (recenzija) sam također bila zadovoljna, no ona je lakše teksture i odlična je za proljeće / ljeto. Bi Good Anti – age serum (recenzija) mi je razbio sve predrasude oko Bi Good marke te sam njezine proizvode počela primjećivati na policama te isprobavati.


Kako empties post nisam pisala od kolovoza možete u njemu vidjeti i proizvode koje sam koristila tijekom ljeta. Sundance fluid sam koristila za područje dekoltea, dok sam Uriage Bariesun kremicu (recenzija) koristila za lice.


Olival Zlatno ulje smilja* (recenzija) je pravo zlato i odličan proizvod te vam je za njegu dovoljno svega nekoliko kapi tog divnog proizvoda. Avene okoloočnu kremicu sam uzela kada mi je bila potrebna hidratacija okoloočnog područja i to je sve što će vam ova kremica pružiti dok malo jaču njegu koristim svoju omiljenu Clinique All About Eyes Rich (recenzija).


Aveo odstranjivač s bademom je moj omiljeni, no povukli su ga iz prodaje i time rastužili mnoge djevojke, šmrc. Nuxe Reve de Miel balzam za usne (recenzija) je čudo u maloj bočici te ukoliko su vam usne u lošem stanju, ovaj mališa će ih dovesti u red. Dexe balzam za usne od jagode (recenzija) je dobar balzam za svakodnevnu uporabu.


I malo dekorative za kraj. Maybelline Lash Sensational Intense Black* je najbolja maskara ikad. Recenziju ove maskare u običnoj varijanti možete pročitati ovdje i sve napisano vrijedi i za Intense Black varijantu, samo što je ona intenzivno crna, kao i što joj samo ime kaže. Essence Sun Club bronzer sa shimmerom sam trošila jedno vrijeme, a onda sam zaboravila na njega te pošto mi godinama stoji i uvelike mu je istekao rok trajanja, vrijeme je za kanticu. Catrice puder u pjeni (recenzija) je moj omiljeni ljetni puder te osim što odlično matira kožu, daje joj jedan fini baršunasti touch. Alverde korektor je jedan zanimljiv proizvod jer osim korektora sadrži i tekućinu za masiranje podočnjaka s kofeinom. Tekućina za masažu ima metalnu kuglicu te je tako nanosite na podočnjake i pri tome radite masažu i onda dok se tekućina nije sasvim upila spužvastim aplikatorom nanosite korektor. S ovim proizvodom nećete dobiti jako prekrivanje, no ukoliko imate vrećice od podočnjaka zbog neispavanosti one će splasnuti zbog kofeinske tekućine, a korektorom ćete posvijetliti područje podočnjaka te ćete odmah izgledati odmornije. Ne znam je li ovaj proizvod još u Alverde asortimanu, a ako je svakako kupujem još jedan primjerak.

I evo nas napokon na kraju. Svaka čast svima koji su došli do kraja ovog posta jer sam se jako namučila pisajući ga, a nastajao je u etapama jer sam između pisanja hranila i presvlačila dijete.

Što ste vi potrošili u zadnje vrijeme? Imamo li koji zajednički proizvod?


*PR proizvod



Broj komentara: 14:

  1. opet sam zaboravili kupiti bigood serum za lice :D i meni je ova maybelline maskara odlicna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja nikad ne zamijetim Bi good liniju u Bipi!! Moram isprobati taj serum!! Aveo su povukli!??? Nisam to znala! Kao da pod kamenom živim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo zeleni Aveo su povukli te su došli neki novi odstranjivači koje još nisam probala :D Nikad mi neće biti jasno kako proizvođači povuku proizvod koji se odlično prodaje :D

      Izbriši
  3. Mixina micelarna, Balein tonik ( pre mi je bio ok, ali koza mi je naprasno postala osetljiva pa ne bih rizikovala ) i Maybelline maskara ( odlicna ). Zelim srecnu Novu tebi i tvojima i sve najlepse :*! Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Kristina hvala ti na lijepim željama ♥. Također želim sretnu, uspješnu te punu ljubavi Novu 2017. :*

      Izbriši
  4. Le Petit Marseillais gelovi su mi preodlični <3 Sretna Nova 2017 i neka ti bude još uspješnija i sretnija nego ova <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga blogokolegice :* Također želim sve najbolje te puno lijepih trenutaka :D

      Izbriši
  5. Uvijek se divim tvojoj potrošnji. :D Imamo zajedničku aqua colonia tuširalicu, meni se uopće nije svidjela i jedva sam ju potrošila, Mixa kremu za ruke, meni je fenomenalna i Catrice mousse, ponovno ću ga kupit za ljetne mjesece jer mi je onda odličan. Sretna ti nova :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trošim ko ruska vozila :D :D Hvala ti :* Dragao moja želim ti sve najbolje puno nove šminkice i lijepih postova :D

      Izbriši
  6. Super post, i sama koristim neke proizvode i obozavam ih. Sad mi je zapeo za oko ovaj Alverde korektor, moram skicnuti u dm-u ima li toga jos :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što se slažemo oko nekih proizvoda :D

      Izbriši
  7. Baš si bila vredna, ja nešto ne uspevam u zadnje vreme da trošim mnogo ali zato bebi kozmetike na tone haha <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skupljam te proizvode od ljeta, muž već poludio i stalno me gnjavio kada ću baciti to smeće :D Odlična mi je baby kozmetika, prvo isprobam na sebi pa onda na bebi :D

      Izbriši