petak, 28. prosinca 2018.

trend IT UP adventski kalendar 2018.


Obožavam kozmetičke adventske kalendare. Nikad ne otvaram sve prozorčiće odjednom, nego dan za danom kako i treba te ne gledam na poleđini koji se proizvodi mogu naći u adventskom kalendaru, nego volim osjećaj iznenađenja.

trend IT UP adventski kalendar kupila sam jer je bio jedini koji sam pronašla u drogerijama i nisam imala nikakvih očekivanja. Probala sam nešto od trend IT UP kozmetike i bila sam zadovoljna proizvodima pa mi je ovo bila idealna prilika za isprobati još proizvoda. Cijena kalendara bila je 199 kn, a kako sam zadovoljna proizvodima koji su se našli u njemu, pročitajte u nastavku posta.

U trend IT UP adventskom kalendaru mogu se pronaći 24 proizvoda i zamišljen je da se prozorčići počnu otvarati 1. prosinca, a zadnji se otvara 24. prosinca na Badnjak. Proizvode vam neću pokazati po danima kako sam otvarala kalendar, nego kroz nekoliko skupina u koje se proizvodi mogu podijeliti.

U kalendaru su se dobila četiri laka za nokte, dva u pakiranju od 6 ml i dva u pakiranju od 11 ml. Lakovi nemaju imena, nego brojeve, a riječ je o nijansama 230, 280, 310 i 040. Zadovoljna sam dobivenim nijansama, a najljepša mi je 310 koja je jako neobična kombinacija ljubičaste i sive s primjesom smeđe. Nijansa 208 je uvijek in, dok su nijanse 230 i 040 kao stvorene za blagdansko razdoblje.

Uz lakove u kalendaru se našlo još šest proizvoda za nokte, što za njegu, što za oblikovanje. Rašpica za nokte; štapići za manikuru (zakošeni kraj za gurnuti natrag kutikulu, a šiljasti za precizno čišćenje), mat nadlak; njegujući osnovni premaz iliti bazni lak koji popunjava izbočine na noktu te štiti nokte od oštećenja i promjene boje na noktu; hidratizirajući gel za zanoktice; obogaćujući vosak za nokte za njegu mekanih i lomljivih noktiju. Svi nabrojani proizvodi iz ove skupine dolaze u full size pakiranju.

Svi ruževi koji su se našli u kalendaru, njih pet + jedno sjajilo, dolaze u full size pakiranju i različitih su završetaka na usnama. Sjajilo dolazi u nijansi 150, tekući mat ruž 071, ultra matte 490, high shine 200, metal shine tekući ruž u nijansi 010 i crystal nude u 040. Moram napomenuti da ruž koji treba imati high shine završetak uopće nije takav, što se meni baš sviđa jer ne volim baš shine ruževe.


U adventskom kalendaru dobila sam i dva mono sjenila za oči. Jedno je mat u nijansi 022, a drugo metalik u nijansi 010. Pigmentacija oba sjenila je nešto slabija.

Od proizvoda za oči dobila sam još kajal olovku u nijansi 091, a riječ je o zlatnoj nijansi koja je idealna baš za blagdane i tuš koji se zove Merry Christmas u brončanoj nijansi sa šljokicama.

Oil free maskari se baš veselim, a i četkica mi se sviđa pa me baš zanima kako će surađivati s mojim trepkama. Olovka za obrve mi se sviđa jer mislim da će mi nijansa odgovarati, a i volim proizvode za obrve, jedino ne znam kako ću moći s tom debeljucom precizno popuniti obrve. Olovka za obrve je u nijansi 010.

Bezbojna olovka za zaštitu i definiranje usnica je nešto što već dugo želim probati i sad ću imati priliku. Koristi se kako se ruž ne bi prelijevao s ruba usnica.Olovka izgleda kao da ima laganu roza boju, no na usnama je sasvim bezbojna. Olovka za korekciju šminke je još jedan proizvod s kojim se prvi put susrećem i veselim ga se isprobati. Olovka ima tri zamjenska uloška.

Sada kada ste vidjeli sve proizvode koji su se našli u trend IT UP adventskom kalendaru za 2018. godinu mogu reći da sam prezadovoljna proizvodima koji su se našli u njemu, posebno jer svi proizvodi dolaze u originalnim pakiranjima. Naravno neke nijanse mi se ne sviđaju, no njih ću proslijediti ili darovati u nagradnoj igri, ali sve u svemu sviđa mi se sklad proizvoda koji su se našli u njemu i što nisu trpali u kalendar razne gluposti, nego make up proizvode. Veselim se što ću imati priliku isprobati proizvode koje si vjerojatno nikada sama ne bi kupila te što ću se bolje upoznati s proizvodima samog brenda.

Kako vam se sviđa trend IT UP adventski kalendar? Jeste li se počastili nekim adventskim kalendarom ove godine?

Nema komentara:

Objavi komentar