srijeda, 3. svibnja 2017.

Biofarm Fit Essential anticelulitna linija

Što su nam topliji dani bliže, svi se nekako želim dovesti u red i pripremiti se za ljeto i more, no višak kilograma koje smo nakupili slabijim kretanjem i grickanjem iz dosade ponekad nam pričinjavaju problem. Kod mene je zbog poroda prije šest mjeseci ostalo nešto viška, a većinom je to razlog slabijeg kretanja te nevježbanja zbog carskog reza pa mogu reći da su mi ovi Biofarm anticelulitni proizvodi došli ko naručeni.

Biofarm Fit Essential linija je bazirana na aktivnim sastojcima kofeina koji stimulira razgradnju potkožnih masnih stanica i ulju bršljana koje stimulira proces izlučivanja štetnih tvari te zateže kožu čineći je elastičnijom i čvršćom. Liniju čine: piling, krema, gel, losion i ulje za tijelo.

Kod mene su se našli piling i losion koje sam isprobavala svakodnevno unazad četrdesetak dana te vam donosim svoje dojmove o proizvodima.

Anticelulitni piling za tijelo dolazi u teglici od 190 g te je dosta krut kada se nanosi, no pri dodiru s mokrom kožom se topi i lijepo utrljava. Piling sadrži zrnca Arabica kave koja su krupna te je izrazito grub, no to nije piling za maziti se, nego je anticelulitni proizvod od kojeg se to i očekuje. Nanosi se na dijelove tijela zahvaćene celulitom i masira se neko vrijeme, a zatim se ispere vodom. Nakon pilinga osjeća se kako je proradila cirkulacija i dijelovi tijela gdje smo utrljavali piling su na dodir topliji od ostatka kože. Piling ostavlja kožu nahranjenu i mekanu zahvaljujući uljima grejpa, mandarine, ružmarina, lješnjaka, jojobe i badema. Cijena pilinga je 79,90 kn.

Anticelulitni losion za tijelo preporučeno je nanositi ujutro i navečer na dijelove tijela zahvaćene celulitom. Ja sam ga nanosila samo navečer i to nakon korištenja pilinga tako što sam ga kružnim pokretima umasirala na kritična područja radeći masažu koja je trajala desetak minuta. Losion se nakon masaže potpuno upio u kožu te ne ostavlja tragove po odjeći. Losion dolazi u bočici od 200 ml koja ima pumpicu te je zbog toga olakšano doziranje proizvoda. Cijena losiona je 64,90 kn.
Miris oba proizvoda je ugodan, a u kombinaciji mirisa raznih ulja najviše osjetim mandarinu. Proizvodi ne sadrže parabene, umjetne boje i mirise.

Ono što mi se sviđa kod ovih anticelulitnih proizvoda je to što ne obećavaju magičan nestanak celulita, nego poboljšavanje cirkulacije te glađu i zategnutiju kožu što nakon korištenja proizvoda više od mjesec dana mogu i potvrditi. Svi znamo kako je za borbu protiv celulita potrebno puno vremena i truda u smislu tjelovježbe i pravilne prehrane, a ovi anticelulitni proizvodi su lijep dodatak te će u kombinaciji s vježbom i pravilnom prehranom pomoći u njegovom smanjenju.

Koristite li anticelulitne proizvode? Jeste li probali nešto iz Biofarm Fit Essential linije?


*PR – Proizvodi su ustupljeni na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.


1 komentar: