petak, 19. svibnja 2017.

Mixa Foaming Cleansing Cream / Anti – Redness

Umivalice su dio moje rutine bez kojih ne mogu. Svako moje uklanjanje šminke završava umivanjem jer volim osjećaj potpune čistoće kako bi mogla nastaviti s daljnjom njegom, a Mixa umivalica me je privukla jer je riječ o pjenastoj kremi za umivanje, a takve umivalicama dajem prednost pred gelastim koje me često znaju isušiti.


Mixa Foaming Cleansing Cream dolazi u bočici od 200 ml s pumpicom te je jedna pumpica dovoljna za umivanje cijelog lica i vrata, a pumpica se može okretanjem zakočiti te je riječ o trevel friendly ambalaži.

Ova pjenasta krema namijenjena je osjetljivoj koži sklonoj crvenilu, kakva moja koža nije tako da o tome ne mogu ništa napisati. Moja koža je masna, sklona dehidraciji, a ova umivalica me je privukla kako sam već napisala zbog svoje teksture kreme.

Umivalicu sam koristila navečer kako bi uklonila ostatke šminke koju bi skinula micelarnom. Tekstura joj je gleasto kremasta i pri dodiru s vodom stvara blagu pjenu. Ugodna je za umivanje te ima nježni miris ruža, koji pri ispiranju nestaje s lica.
Pjenasta krema me nije isušila, ali s njom treba oprezno jer sadrži SLS. Proizvod je hiperalergenski, ne sadrži parabene te je obogaćen njegujućom kremom i uljem slatkog badema. Osim SLS-a, pjenasta krema sadrži još nekoliko iritansa u sastavu pa ne znam koliko bi odgovarala osjetljivoj koži kojoj je namijenjena, ali s mojom masnom kožom se odlično slaže.

Sastav: Aqua / Water, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Acrylates Copolymer, Sodium Chloride, Coco - Betaine, Bht, Citric Acid, Peg-150 Penterythrityl Tetrastearate, Peg-6 Caprylic/Capric Glycerides, Peg-90m, Polyquaternium-7, Ppg-5-Ceteth-20, Prunus Amygdalus Dulcis Oil/Sweet Almond Oil, Salicylic Acid, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Styrene/Acrylates Copolymer, Talc, Parfum/Fragrance. 

Umivalica se može pronaći u svim drogerijama po cijeni od oko 30 kn.

Ne mogu reći da je Mixa Foaming Cleansing Cream / Anti – Redness najbolja umivalica koju sam probala, ali je svakako vrijedna pažnje te u rangu drogerijskih umivalica kod mene zauzima visoko mjesto.


Jeste li probali Mixa Foaming Cleansing Cream / Anti – Redness? Koja je vaša najdraža umivalica?

2 komentara:

  1. Posuđivala je od mame. Njoj je super, a mene je nakon nekog vremena počela isušivati :/

    OdgovoriIzbriši