petak, 26. svibnja 2017.

Tester box – svibanj 2017.

Tester box za mjesec svibanj ostavio je gorak okus zbog događanja i rasprave na društvenim mrežama oko brenda Zorya zbog toga što je pokretačica Tester boxa ujedno i osnivačica spomenutog brenda. U ovome postu ja ne želim moralizirati o spomenutoj temi, nego napisati svoj dojam o proizvodima koji su se našli u kutijici za mjesec svibanj.


Izgled same kutije je kao i uvijek predivan, tako da će i ova kutijica poslužiti kao organizator za kozmetiku ili nakit.

U boxu se našlo trinaest kozmetičkih proizvoda i evo primjera da trinaest ne mora nužno biti nesretan broj J.


• Ono što se meni najviše sviđa su Avene proizvodi koje obožavam. Tester Hydrance Optimale lagane hidratantne kreme, putno pakiranje seruma za hidrataciju iz iste linije, micelarni losion za uklanjanje šminke i moja omiljena termalna voda u pakiranju od 50 ml koje najčešće i kupujem jer mi stane u svaku torbicu.


Schwartzkopf LIVE Brights or Pastel boja za kosu u kričavo crvenoj nijansi mi je odlična, ali nekako to nije moj đir. Dobra strana ove boje je što se ispire za 12 do 15 pranja pa zbog toga malo i razmišljam da se radi fore i obojim ili makar izvučem pramenove. Ukoliko se ohrabrim, svakako ćete biti među prvima koji će vidjeti novu mene J.


• Još jedan proizvod za kosu je Nivea Care& Hold sprej za kosu koji kosi pruža regeneraciju, postojanost cijeli dan, obnavlja je i jača strukturu kose, štiti kosu od UV začenja, olakšava raščešljavanje i ne slijepljuje kosu. Dolazi u putnom pakiranju od 75 ml i jako me zanima kako će se ponašati na mojoj kosi.


Zorya Beauty E25 kist za blendanje sjenila je proizvod od novog, gore spomenutog brenda, oko kojeg su se vodile burne rasprave. Ovako na prvu kist mi djeluje srednje kvalitete, nije ni jedna dlaka ispala, ali još ga nisam oprala pa ne znam kako će reagirati na vodu. Nemam poznate i hvaljene Zoeva kistove na koje jako podsjeća izgledom, tako da ga ne mogu usporediti s njima, ali dlake kista malo su prečupave da bi bilo riječi o kistu vrhunske kvalitete.


Mala od lavande je pripremila Melem od mrkve s dodatkom ulja od oraha i mirisom karamele koji se koristi za sunčanje i ubrzano tamnjenje kože, a visoki sadržaj karotenoida pomaže u zaštiti kože od UV zraka. Melem dolazi u teglici od 50 ml, iako na njemu piše da je riječ od 200 ml pa pretpostavljam da je riječ o zabuni.

Bibo osvježavajuće maramice s bademovim uljem i aloe verom u pakiranju od deset maramica dobro će doći za nositi u torbi preko ljeta.

Eminence uzorak dnevne kreme s zaštitnim faktorom 30 je nešto što se veselim isprobati jer volim kreme koje imaju zaštitu.


SVR Sensifine čistač za reaktivnu i osjetljivu kožu dolazi u putnom pakiranju od 10 ml. Sadrži hidratantne agense i niacinamid.

• Uzorak kultne La Roche – Posay Effaclar Duo dnevne kreme, ali s zaštitnim faktorom 30.

Hello Beauty Lip Talk sjajilo za usne je novitet u Bipa drogerijama. Dolazi u osam nijansi te ostavlja lagani sloj na usnama, a nije ljepljiv.

Ne mogu reći da mi je ovo najbolji Tester box ikad, ali meni se sviđa. Kutija ima puno uzoraka, ali riječ je o meni zanimljivim proizvodima tako da ću ih sve isprobati. Melem od mrkve jedva čekam da počnem koristiti jer to znači da ću negdje ležati i uživati na plaži J. Jedini proizvod koji meni nije zanimljiv je Lip Talk sjajilo jer ne volim sjajila, ali to je sve stvar ukusa.


Kako vam se sviđa Tester box za svibanj? 

Broj komentara: 14:

  1. Naprimjer ja imam blending cetkicu od artdeco i isto je jako cupava,al meni je odlicna.valjda navika

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se Avene Hydrance Optimale lagane krema. Koristila sam je i mislim da će i tebi biti izvrsna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam je i ja, samo onu sa zaštitnim faktorom i obožavam je :D

      Izbriši
  3. Bas ima dosta stvari. Posebno mi je interesantan ovaj melem od mrkve.

    http://dontleavehousewithoutperfume.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, melem je zanimljiv proizvod te me baš zanima koliko će biti učinkovit u hvatanju boje :D :D

      Izbriši
  4. Meni su se proizvodi koje sam dobila u Tester boxu svidjeli, nisam dobila ovu boju(nju bi svakako proslinedila dalje), lak za kosu također neću koristiti, ali zato su me ove stvarćice od Avena i LRP bas razveselile. Što se Zorya kistića također nemam Zoeva da bi mogla usprediti kvalitetu, ali vjerujem da će svakako poslužiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve u svemu jedna dobra kutijica i drago mi je što se slažemo <3

      Izbriši
  5. Sviđaju mi se stvarčice koje su se našle u kutijici..obožavam avene i lrp proizvode <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he i ja isto pa mi je zato kutijica odlična :D

      Izbriši
  6. Meni je ovo nestvarno zaista kod nas takvih kutija nema, ma ni blizu , prelepo :)

    OdgovoriIzbriši