utorak, 10. srpnja 2018.

L'oreal Smooth Sugar Glow Scrub


Već godinama koristim jedan piling za lice i pomalo sam upala u rutinu dosade pa sam s veseljem ugrabila jedan od novih L'oreal pilinga čim su se pojavili na policama drogerija.


L'oreal pilinzi su na bazi šećera i dolaze u tri varijante: piling za sjaj kože s uljem sjemenki grožđa, piling za intenzivnu njegu obogaćen kakao maslacem i piling za dubinsko čišćenje sa sjemenkama kivija. Kod kupovine sam se dvoumila između pilinga za sjaj kože i pilinga za dubinsko čišćenje te sam se odlučila za ovaj prvi jer mi odgovaraju proizvodi s uljem sjemenki grožđa, no ovaj s kivijem svakako djeluje zanimljivo i idući je u redu za isprobavanje.

Piling dolazi u elegantnoj staklenoj teglici od 50 ml te se treba potrošiti kroz godinu dana.
Proizvođač savjetuje da se piling nanese prstima na čistu i suhu kožu, da se doda malo mlake vode te da se laganu kružnim pokretima umasira u lice izbjegavajući područje oko očiju dok se šećer ne rastopi. Nakon toga isprati piling i upotrebljavati tri puta tjedno.

Sam piling je dosta gust kada se izvadi iz teglice, no kada se šećer u dodiru s vodom počne topiti, izrazito je nježan prema licu. Nakon korištenja nisam primijetila neki ludi sjaj, no nisam ga ni očekivala, ali je lice fino očišćeno i mekano pod prstima. Nema osjećaja zatezanja i peckanja kože nakon korištenja te onda nemate ni potrebu istog trenutka nanositi kremu za lice, odnosno rutinu koju inače koristite, nego je čisto ugodno ostaviti lice tako fino čisto i mekano jedno vrijeme bez ičega.
Piling se može koristiti i na usnama, tako da kad čistim lice, obavezno očistim i usne, a piling usana radim i prije korištenja tekućih mat ruževa jer mi tako ruž ljepše prijanja na usnice.

Miris je ugodan, citrusan i djeluje mi kao neka ukusna krema za kolače te se ne zadržava na licu nakon korištenja, a piling iako sadrži tri vrste šećera nije jestiv, tako da nemojte ni pokušavati probati J.
Cijena pilinga je oko 65 kn, što je možda malo previše za teglicu šećera, no često se može uloviti na raznim akcijama, a i potrajat će vam minimalno šest mjeseci uz korištenje dva puta tjedno.

Jeste li probali neki od L'oreal Smooth Sugar pilinga? Kako vam se sviđa?

2 komentara:

  1. Imala sam bas taj i svidja mi se sto zrnca nisu pregruba i lijepo ispilingira, no uzasno me zivciralo sto su se prebrzo topila. Taman kad bih htjela jos malo pilingirat njih nema vise 😫
    Na kraju sam ga jednom koristila za tijelo, samo da potrosim.
    I slazem se, preskup je. Pogotovo uzevsi u obzir da neki za tijelo od 250, 300 ml znaju kostat 50ak kn

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, baš si me nasmijala :D. Nekako nemam živaca toliko dugo pilingirati lice pa nisam imala taj problem, ali razumijem te. Mislim da puno proizvoda ima napuhane cijene pa volim loviti akcije i to mi onda nekako bude realna cijena.

      Izbriši