utorak, 4. studenoga 2014.

Belea pjena za pranje lica s ekstraktom lotosa

Mislim da već i ptice na grani znaju koliko volim umivalice te da moja rutina čišćenja lica ne može proći bez umivanja jer jedino onda imam osjećaj da mi je koža potpuno čista.  Kako mi je nezamislivo otići spavati bez večernjeg čišćenja lica i umivanja, isto tako mi je i jutarnje umivanje jako važno jer imam potrebu skinuti ostatke noćne kreme, a kako imam masnu kožu  i višak sebuma koji se na mom licu nakupio tijekom noći.

U potrazi za nježnom jutarnjom umivalicom, ugledala sam Balea pjenu za pranje lica s ekstraktom lotosa, koja se odnedavno pojavila na policama DMa te sam ju uzela za probu i kao nadopunu mojoj omiljenoj Apivita umivalici.
Balea pjena za pranje lica dolazi u plastičnoj ambalaži od 150 ml s pumpicom koja olakšava doziranje. Za umivanje sam koristila dvije do ti pumpice, ali ne zato što s jednom pumpicom ne mogu lijepo oprati lice, nego zato što volim malo više pjene na licu. Ono što ćete prvo primijetiti kod ove pjene je predivan osvježavajući miris koji je idealan za jutarnje umivanje jer probudi sva čula. Sama pjena je nježna, ali lijepo ukloni sve suvišne nečistoće koje su se nakupile na licu tijekom noć i osvježi lice za početak novog dana, a nakon umivanja nema zatezanja kože, nego samo osjećaj čistoće.
Pjena je namijenjena normalnoj i mješovitoj koži, no u to sam se uklopila i ja kao masnokožac, tako da sa sigurnošću mogu reći da će odgovarati i osobama s masnom kožom. Uz svakodnevno korištenje pjene za jutarnje umivanje oko mjesec dana, mogu reći da nisam primijetila da mi je pjena isušila lice što je svakako veliki plus. Pjenom sam pokušala ukloniti i make up, s tim da sam prvo posebno uklonila make up s područja očiju, a onda se umila pjenom. Kao čistač ova se umivalica pokazala solidnom, no ne znam koliko bi se uspješno s njom mogao ukloniti vodootporan make up.

Sastav: AQUA, GLYCERIN, DECYL GLUCOSIDE, SODIUM LAUROYL GLUTAMATE , COCAMIDOPROPYL HYDROXYSULTAINE , CITRIC ACID, SODIUM CHLORIDE, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, PANTHENOL, NELUMBO NUCIFERA FLOWER EXTRACT, SODIUM BENZOATE, PROPYLENE GLYCOL, PARFUM , ALPHA-ISOMETHYL IONONE, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, TOCOPHEROL.
Cijena ove pjene je 19,90 kn, što je i više nego povoljno jer ako ju budete koristili samo za jutarnje umivanje potrajat će vam dva do tri mjeseca.


Koliko vam je bitno jutarnje umivanje? Koja je vaša omiljena umivalica?

Broj komentara: 30:

  1. Ja navečer dobro očistim kožu, najčešće napravim piling, a ujutro kao i ti preferiram ovakve pjene za umivanje, trenutno koristim Afroditinu i zadovoljna sam. I prodala si mi ovu, kupit ću ju svakako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala Apivita pjenu, ali budem jednom prilikom :) A u ovu sam se zaljubila :D

      Izbriši
  2. Super mi zvuči....natjerala si me na kupnju :D....omiljena umivalica trenutno mi je Balea piling-malina.....obožavam baleu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja obožavam Baleu, pogotovo kad su u pitanju umivalice i mazalice :D

      Izbriši
  3. koristim je ujutro i navečer, kreme obavezno jer me malo zateze vjerovatno zbog glicerina kojeg ima u sebi

    OdgovoriIzbriši
  4. Zainteresirala si me :). Kad se približim kraju umivalicama koje trenutno imam pri sljedećoj kupnji ću ovu svakako uzeti u obzir :).

    OdgovoriIzbriši
  5. interesting, ja trenutno imam alverde pjenu fruity i ona mi je super, ali ova zvuči zanimljivo :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Volim kad umivalice imaju osvježavajući, ugodan miris, kod takvih proizvoda mi pogotovo nije svejedno kakav me miris zapljusne pri korištenju...ova zvuči jako fino :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zvuči stvarno super iako sam ja više za gelove nego pjene za umivanje :D No, obzirom da je jeftina mogla bih isprobati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam više gel tip, ali nađe se tu i tamo koja pjena :D

      Izbriši
  8. opisom me podsjeća na Balea MED ultra sensitive pjenu za umivanje.. jedino što je ovdje miris pohvaljen,,, a kod MED je neobičan dosta xD
    super što je nježna i skine sve nečistoče i masnoću, a nema osječaja zatezanja,,, to mi je super pogotovo u hladnim danima xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad sam kupila ovu pjenu tražila sam Balea MED pjenu, ali je nije bio i onda sam ugledala ovu i nisam pogriješila :D

      Izbriši
  9. zamalo je kupih i ja... a onda sam se sjetila da doma imam još par umivalica koje se trebaju potrošiti ;)
    postala sam pravi magazin, imam zaliha za barem pola godine :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he, nisi jedina, ja također sam pravim zalihe, nekako volim da je meni sve to pri ruci jer tko zna što će sutra biti :D

      Izbriši
  10. Ja tako patim za tim penama i gelovima, pogotovo za onim sa pumpicom. Šteta što nisu za moju kožu, samo bi je dodatno isušili. Moram sutra u Dm svakako pa ću da pronjuškam, možda nađem nešto za sebe :) L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da je vama suhokošcima jako teško, pogotovo po zimi, ali nadam se da ćeš pronaći nešto što ti odgovara :D

      Izbriši
  11. Ja vise volim gelove, jer koristim CLarisonic pa mi je u toj kombinaciji lakse koristiti, ali par puta sam imala priliku probati u obliku pjene i zapravo mi se bas svidjelo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Patim za Clarisonicom već dugo :D Planiram se počastiti uskoro :D

      Izbriši
  12. Jako volim pjene i ova mi se čini zanimljivom, ali pošto je za mješovitu/masnu kožu ipak ću ju preskočiti, barem tokom hladnijih mjeseci, premda mi valjda sve pjenice imaju tendenciju isušivanja ali stvarno ih jako volim i nekako su mi najugodnije na koži :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam više gel tip, vjerojatno zbog tipa kože, ali slažem se s tobom da su pjene jako ugodne na koži :D

      Izbriši
  13. Vidjela sam ovu pjenu, a kako nije za moju kožu, samo sa produžila :D Mislila sam da će biti još za suhu i osjetljivu kožu, ali neeema. Iako sam otkrila proizvod koji godi licu, ipak volim vidjeti šta ima novo, Ne moram probati, ali samo da vidim :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Ni ja ne mogu da zamislim odlazak u krevet bez detaljnog pranja lica. Trenutno koristim Manna prirodne sapune i lice mi se bukvalno preporodilo. Mada primećujem da mi se lice "zastilo" njihovim proizvodima, pa gledam da menjam nešto ili rotiram :)
    Balea umivalicu nisam videla kod nas, a iskreno da ti kažem nisam ni ulazila u dm jedno mesec dana, nisam imala kada. :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Mislim da se ta Balea umivalica nedavno pojavila, bar kod nas :D Manna proizvodi mi se čine jako zanimljivi :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Lepo si opisala sve sto treba:) Imam ovu penu i prezadovoljna sam! Imam normalnu kozu ka mesovitoj,ne isusuje mi lice,koristim je samo uvece.Inace,najbolje sredstvo za umivanje dosad mi je bio Nivein Aqua Sensation gel,duguljasto plavo pakovanje sa okruglim pljosnatim cepom(ala sam ga opisala:)),ako nisi probala preporucujem ti od srca! Blag,hidrira,lepo peni,i dugo dugo traje:) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na preporuci, kako volim gleove zasigurno ću ga probati :D Glavni kriterij mi je da je blag prema koži, a ako dugo traje to je dodatni plus :D

      Izbriši