nedjelja, 30. kolovoza 2015.

Mjesec u slikama: Summer of '15

Nakon mjesec dana uživanja bez laptopa i interneta, vratila sam se pa za početak, dok se ne ufuram u pisanje, pripremila sam jedan post o tome gdje sam bila i kako sam provodila ljeto.

Ljeto provodim na Braču već 27 godina, tako da imam osjećaj da znam svaki kamen pa rijetko kada slikam. Tako je bilo i ove godine, no ukazala mi se prilika da idem na jedrenje pa smo obilazili uvale otoka Hvara, Paklenih otoka, Visa i Biševa i tu mi se ukazao materijal za nove zanimljive fotografije kroz koje ću vas provesti.

Na more uvijek idemo kroz Bosnu i Hercegovinu i obožavam taj put jer znam da ću popiti odličnu bosansku kavu.

Zalazak sunca na trajektu u smjeru Split – Supetar.

Omiljeno piće preko ljeta J

Jedrilica kojom smo se vozili i gdje sam stekla nova iskustva i doživjela more iz jedne druge perspektive.

Uvala Vela Garška na Hvaru očarala me srndačima koji slobodno šetaju i pitomi su te će vam jesti iz ruke.

Salata od hobotnice.

Zalazak sunca u Veloj Garškoj.

Sunčani Hvar.

Motivirajuća poruka J

Pakleni otoci – Palmižana. Palmižana je zaselak na najvećem otoku Sv. Klementu na kojem smo bili usidreni. Paklenih otoka je 19, a samo na tri nalaze se izgrađeni objekti. I najzanimljivije je što oni nisu dobili ime zato što je na njima pakleno vruće (što je istina), nego po paklini – smoli kojom su se premazivali brodovi. Kada ste tamo imate osjećaj prave egzotike, od uređenja do prirode koja je fascinantna.

Vis kao mjesto me nije posebno fascinirao, zapravo mislim da sam imala velika očekivanja, što ne znači da neću opet tamo otići ukoliko budem imala priliku.

Ove stolice su stolice jednog neobičnog kafića u Visu gdje poslužuju samo domaće piće te gdje sam slušala zanimljivu živu svirku trojice mladića koji jedva da su punoljetni. Izvodili su rock klasike, ali na svoj način, uz puhačke instrumente što je bilo jako zanimljivo te sam baš uživala.

Vis ima predivne uvale čija se ljepota ne može pokazati na fotografijama, ali uživo ih svakako vrijedi vidjeti jer su primjer čuda koje može napraviti samo priroda.

Stončica – uvala s pješčanom plažom koja bi mogla poslužiti za snimanje nekog filma u kojem glavni junak doživi brodolom i nađe se na pustom otoku.

Stiniva – uvala i plaža koja se nalazi između stijena. Žao mi je što nemam slike jer je pogled s te plaže neprocijenjiv. Kao da se nalazite zatvoreni u kanjonu s morem. Kroz te stijene se ne može proći brodom, tako da sam otplivala do tamo i uživala u pogledu.

Vožnja do Biševa.

Obišli smo i predivan fenomen prirode – Modru spilju. Kada ju vidite izvana ne izgleda ništa posebno i jako je mala. U nju ulazite čamcem i morate se sagnuti jer bi inače lupili glavom o stijenu.

A onda vidite nešto predivno...

Bila sam na puno mjesta i vidjela različita mora, ali nigdje more nije toliko plavo kao oko otoka Biševa.

Okušala sam se i u vožnji J

I onda kada sam mislila da me ništa ne može iznenaditi, došli smo do Porata. Porat je pješčana plaža na Biševu koja je proglašena među sedam najljepših malih plaža na svijetu, a zašto pogledajte sami.

Ništa bez lignji J

Kraj puta je bio u Komiži na Visu koja je tipično malo ribarsko mjesto.

Onda sam se preselila malo sjevernije, jer ništa bez moje voljene Opatije, Rijeke i Kvarnera.

Završni događaj kao šećer na kraju bio je koncert Crvene jabuke u Opatiji.

I to bi ukratko bila retrospektiva mojih mjesec dana godišnjeg. Kako ste vi proveli ovo ljeto?

Broj komentara: 40:

1. Drago mi je da si se odlično provela na moru! Ja sam već ima 2 tjedna počela raditi.....kada ti počinješ?
    Okupat ću se još koji put za tebe <3

Odgovori
    1. Službeno sam počela u srijedu, ali sam otputovala na stručni skup u Zg. A od ponedjeljka sam na radnom mjestu :( Može, okupaj se i za mene :D

Izbriši
  2. Vidi se da si uživala, slike su divne! I ova špilja je čarobna. Ali Crvena jabuka <3 <3

3. Jao, jao, što mi napravi s ovim slikama sad! Prava uživancija za oči, a mogu misliti tek uživo :) Imala si divno ljeto, zavidim.

1. Istina, bilo je divno, ali mi je nešto proletilo :D

Izbriši
  4. Divne fotke i divan odmor :)

5. predivno draga, za čas sam zaboravila i gde sam i na sve muke i totalno uživala, divne fotke a i ti bogami <3

6. E ovo se zove godisnji!Vidi se da si gustala,slike su prekrasne!Ali zeno,bila na Hvaru i ne javit mi se!!!Nadam sa da ces to ispravit dogodine:-)Ja i dragi takoder brodom obilazimo otoke,pa smo obisli dio Braca i Vis,u uvali Stoncica smo se kupali,stvarno je divna!Jedino nismo posjetili Bisevo,ali bas smo u nekim dogovorima,pa mozda ostvarimo i to u ovom narednom mjesecu.Napunila si baterije,i sad u nove radne pobjede,i ocekujem puno,puno postova!Pozz sa Hvara:-)

Odgovori
    1. Obavezno to moram ispraviti nagodinu :)) Ti si morska žena pa možeš uživati u tim ljepotama svakodnevno i nadam se da ćeš otići do Biševa koje je predivno pa da zajedno komentiramo :D I moram ti reći da su me hvarski komarci uništili te da su opasniji od osječkih :D

Izbriši
    2. Uh,ne spominji mi komarce!zalim za onim dobrim starim hrvatskim komarcima koje si cuo kad bi ti zujali oko uha,a unazad dvije,tri godine pa to su zvijeri,uzas!!!Mene bodu da to nije normalno,u uredu obavezno imamo aparatic,u sobi takoder,i jos vicem na druge kad ostavljaju prozore navecer otvorene.Invazija totalna,prije par dana ih je nestalo,a sad se vratili jos zesci nego prije!A ja mislila da su osjecki najopasniji,hahaha!I vidis,nikako da dodem u taj Osijek,imam tamo rodbine,a,zadnji put sam bila prije 7,8godina.A kao mala ljeta sam provodila tamo:-)

3. Slažem se da ni komarci nisu što su nekad bili :D Kod kuće imam komarnike na svakom prozoru i na trećem katu sam pa me možda i zbog toga ne napadaju toliko, a primijetila sam da su se komarci nešto ulijenili i ne da im se letjeti do trećeg kata :D E pa baš bi mogla doći u Osijek da popijemo kavu, kad već nismo na Hvaru :)

7. Wow! Zaljubila sam se u ovu plažu i Modru spilju. Bila sam na Visu na maturalcu i sad kad gledam fotke događa mi se nekakav deja vu :D Ja se s vremena na vrijeme znam sjetiti neke šilje i vode, ali uopće ne znam je li mi to iz nekog filma il šta, sad mi se čini da bi to moglo biti to, mi smo vjerojatno prolazili :D Savršeno je.

Odgovori
    1. O pa onda si imala lijep maturalac :) Sigurno ste bili u spilji jer je ona jedna od najpoznatijih destinacija u tom kraju :D

Izbriši
  8. super post, totalno si me odvela u neki drugi svijet kroz svoje slike, a posebno sam se rastopila kad sam si vidjela rijeku :P

9. Wow, ova Modra spilja je stvarno predivno nešto <3
    sad mi se pije kava u Bosni :) <3
    divan ti je odmor bio vidi se, sad si lijepo odmorna i sretna za nove postove :D

Odgovori
    1. Najbolja kava :D Da sad sam spremna za nove postove :))

Izbriši
  10. Predivneee slike, očito si super ljeto provela. :) Jako sam ljubomorna jer većinu tih mjesta nisam nikad posjetila, a kako volim putovati i vidjeti sve ovaj post mi je bio melem za oči *.* Od ovih mjesta bila sam jedino na Hvaru i Paklenim otocima, ali to još u osnovnoj na maturalcu pa ih se baš i ne sjećam pa sam se mrvice sjetila nekih dogodovština iz tog doba :D

Odgovori
    1. Eto, možda sam ti dala ideju gdje otići na godišnji :D Vjerujem da je bio odličan maturalac :)

Izbriši
  11. Prelepe fotografije, verujem da si uzivala u avgustu i divno se provela. :)

12. Obožavam ovakve postove!

Fotke su ti fantazija, a vjerujem da je i provod bio takav!

13. Uh, lignje i hobotnica <3 predivne fotografije, kao i obično :)

14. Super slike, super post i da se zakljuciti - super odmor.

15. Ovo se zove godišnji <3 Ili- life goals :D
    Prekrasno, ne bi verovala koliko sam se opustila gledajući fotke... vratim se ponovo kasnije :)
    Savršen odmor, nadam se da si napunila sve baterije i akumulatore :D

1. Mogu ti reći da jesam, a i napravila sam zalihe za dugu zimu :D

Izbriši
  16. Bome si se lijepo provodila, neka, baš mi je drago da si uživala, nadam se da si dovoljno napunila baterije. :) Fotke su ti predivne, a modra spilja me očarala. I da, lijepo je vidjeti i tebe na blogu. :))

Odgovori
    1. Pa da, ja se slabo prikazujem, ali ponekad se i ja znam vidjeti na slikama :D

Izbriši
  17. Predivne slike....odmor za 10-tku ;)