nedjelja, 29. svibnja 2016.

Batiste Sweet & Delicious Sweetie šampon za suho pranje

Moja ljubav prema Batiste suhim šamponima je velika, a to se vidi u mojim new in i empties postovima kojih nema bez omiljenih suhih šampona. Veseli me kada se pojavi nova verzija omiljenog šampona jer kako ih često koristim, volim rotirati razne mirise, čisto da razbijem monotoniju.


Moja kosa je masna pri tjemenu sa suhim vrhovima te zahtjeva pranje svaki drugi dan. Uz pomoć Batiste suhih šampona kosa mi izdrži još jedan dan bez pranja,a to je odlično u danima kada ne stignem oprati kosu, a želim da izgleda lijepo i svježe. Da ne bude zabune, suhi šamponi ne zamjenjuju pranje kose, nego odgađaju tu radnju unoseći svježinu u vašu kosu.

Probala sam Batiste suhe šampone u verzijama Blush, Strenght & Shine i Cherry, a što ovaj najnoviji Sweetie čini drugačijim od ostalih pročitajte u nastavku posta.

Sweetie osim što dolazi u slatkoj ambalaži s motivom babuške, ima zamaman slatki miris vanilije i šumskog voća. Miris je sladak, ali nikako nije zagušljiv te ima u sebi jednu notu svježine. Koristi se kao i svi Batiste suhi šamponi. Prije uporabe se dobro protrese, a zatim se s udaljenosti od 30 cm našprica na vlasište. Prstima se lagano izmasira i ostavi nekoliko sekundi da pokupi sebum, a zatim se kosa dobro iščešlja. Suhi šampon će kosu učiniti čistom i odgoditi potrebu za pranjem, u mome slučaj za jedan dan.

Sweetie će dobro oprati kosu. Neće vašoj kosi dati sjaj kao što će to uraditi Strenght & Shine, ali neće ni ostaviti praškasti osjećaj pod prstima. Rekla bih da je ova verzija suhog šampona kombinacija Blush i Cherry verzije jer poput Cherry ima dobru formulu koja ne ostavlja praškasti osjećaj pod prstima, a miris joj je malo jači od njega i bliži Blush verziji te se zadržava cijeli dan u vašoj kosi.
Sastav: Butane, Isobutene, Propane, Oryza Sativa (Rice) Starch, Alcohol Denat, Parfum (Fragrance), Distearyldimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Limonene, Alpha – Isomethyl Ionone, Coumarin.

Batiste Sweet & Delicious Sweetie šampon za suho pranje kupila sam u Bipi po 34, 90 kn, a u zadnje vrijeme sam vidjela da se pojavio i u DM prodavaonicama.


Jeste li probali Batiste Sweet & Delicious Sweetie šampon za suho pranje? Koristite li šampone za suho pranje? Koji je vaš najdraži šampon za suho pranje?

Broj komentara: 12:

  1. Probala sam neki za smedju kosu, iako ga koristim samo baš kad moram jako sam zadovoljna efektom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je jedini koji nisam probala jer imam plavu kosu :D

      Izbriši
  2. Naravno, koristim ga svaki tjedan! Trenutno imam ovaj na babuške

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam probala ovaj batiste šampon, ali korstim za smedju kosu i oduševljena sam :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Uvijek imam Batiste jer me on spašava svaki drugi dan.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma meni je Batiste vrh s tim suhim šamponima. Kada čitam tvoje postove s boljkama i efektom, kao da sam ih ja pisala. Slažem se, ovo je odličan šampon,kupila bih ga opet radi rotacije, ali mi je još uvijek Strength & Shine najdraži

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Strength & Shine je jedini Batiste koji pruži sjaj kosi i zato je baš poseban :D

      Izbriši
  6. Obožavam Batiste šampone za suho pranje imam svjetliju kosu... pa najčešće nakon dva dana prije spavanja nanesem na kosu i preko noći mi se sve one bijele čstice struse a volumen je wow + doda svježinu tek oprane kose divine :)

    OdgovoriIzbriši