subota, 21. svibnja 2016.

Essence „wake up, spring!“

Essence „wake up, spring!“ je trendovska kolekcija i kao što joj samo ime govori inspirirana je dolaskom proljeća, što se i vidi po vedrim bojama koje su zastupljene u kolekciji.


Naljepnice za nokte 01 blossoms ect. s leptirićima i cvjetićima uljepšat će i najjednostavniju manikuru te joj dati jedan dodatni štih za 10,90 kn.

Kada smo kod noktiju u kolekciji se mogu pronaći i dva seta s po tri lakića za nokte, odnosno u setu se nalazi po jedna baza i dva gel laka. Setovi dolaze u rozenim i ljubičanstvenim nijansama pa tko što voli po cijeni od 34,90 kn za set.

Ukoliko želite stvarno posebnu manikuru u kolekciji se nalazi i olovka za dizajn noktiju, popularna točkalica s kojom možete uz malo mašte napraviti razne manikure. Cijena olovke je 21,90 kn.


Rumenilo dolazi u dvije nijanse, moje je u nijansi 01 hello sunshine!, a riječ je o nježnoj boji breskve. Iako to nije moja nijansa rumenila, mislim da bi mi više odgovarala druga nijansa u kolekciji koja je roza boje, drago mi je što je upravo ova nijansa došla do mene jer u svojoj zbirci rumenila nemam ovakvu nijansu. Tekstura rumenila je fina, sitno mljevena i sadrži sitni shimmer koji lijepo osvježi lice. Pri nanošenju se malo trusi, ali ništa strašno. Pigmentarnost mi je solidna, no zbog nježne nijanse teško ćete pretjerati s količinom koju ćete nanijeti na lice. Sastav rumenila možete pogledati ovdje. Mene je osobno najviše dojmila ambalaža koja ispod rumenila krije ogledalce s porukom blush up & smile!, a kako je riječ o čvrstoj plastici može se nositi u torbici bez straha da će se uništiti rumenilo. Rumenilo dolazi u količini od 6 g po cijeni od 28,90 kn.


Putnu četkicu za rumenilo uvijek je zgodno imati pri ruci, odnosno u torbici. Četkica ima gusta mekana vlakna s kojim ćete lijepo moći nanijeti rumenilo tj. popraviti ga kada niste kod kuće. Cijena četkice je 23,90 kn.


Ukosnice za kosu s cvjetićima vjerujem da ć se sviđati mnogim djevojčicama, ali mogu poslužiti i odraslim ženama kako bi unijele malo živosti u proljetnu frizuru. Cijena ukosnica je 12,90 kn.


Tuš za oči u olovci dolazi u tri pastelne nijanse nijanse (ljubičastoj, bijeloj i mint). Moja nijansa je bijela 02 let's the spring begin. Moja iskustva s tuševima su slaba jer ih jako slabo koristim, ali znam da su mi najdraža ona u obliku olovke jer su mi najlakša za koristiti. Tuš je slabije pigmentacije, nije vodootporan i trajnost mu je osrednja. Mislim da se djevojkama koje koriste tuš svakodnevno neće svidjeti, no meni koja ne koristim tuš tako često je ovo dobar tuš, ako ništa drugo onda za vježbu. Sastav tuša možete pogledati ovdje. Cijena tuša je 16,90 kn.

U kolekciji „wake up, spring!“ može se još pronaći paleta sjenila u ružičastim nijansama, jumbo highlighter olovka, sheer balzam za usne i ruž za usne u olovci.

Trendovska kolekcije „wake up, spring!“ može se pronaći od kraja svibnja u Bipa i DM prodavaonicama, tako da ukoliko vam se nešto sviđa požurite u shoping.

Kako vam se sviđa ova kolekcija? Jeste li pronašli nešto za sebe?



*PR proizvodi

24 komentara:

  1. Zanimljive stvarčice, sve u svemu :) privlačio me ovaj bijeli eyeliner, ali sam odustala nakon što sam čula prve dojmove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, eyliner je nažalost loš, ali poslužit će :)

      Izbriši
  2. Kupila sam si to rumenilo i krasno mi je :) prava proljetna nijansa i osvježi cjelokupan look :D lajkam

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam si jos nista kupila, nadam se da cu uloviti nesto kad dodem do dm-a. Najvise bih htjela uloviti rumenilo, ako nista zbog pakiranja i meni se jako svida ta porukica ispod :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pakiranje je baš fora, a i ogledalce ostane zauvijek :D

      Izbriši
  4. preslatka mi je ova kolekcija, posebno šnalice i rumenilo <3 koje nikako da počnem isprobavati :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ukosnice i nalepnice su mi preslatke :)

    OdgovoriIzbriši
  6. essence me uvijek odusevi svojim kolekcijama, kako su pristupacne cijene uvijek padnem na nesto trebalo mi ne trebalo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Četkica mi je preslatka, a i rumenilo... Mislim da su baš savršen par :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako je lijepa kolekcija i sviđa mi se rumenilo i tuš samo šteta što je slabije pigmentacije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene je tuš razočarao, no rumenilo me je oduševilo tako da nije loš prosjek :D :D

      Izbriši
  9. Preslatka mi je ova kolekcija, meni su naravno za oko zapeli lakovi i stvarčice za nail art. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Slatko, ali preskačem! Iako mi rumenilo baš izgleda...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S Essence limitiranim kolekcijama možeš bankrotirati jer su im sve preslatke :D

      Izbriši