srijeda, 5. lipnja 2019.

Five days with Afrodita: Aloe Vera Hydra tonik


O ovome toniku bilo je već riječi i kod mene na blogu i na društvenim mrežama, ali mislim da je zaslužio više pažnje od pukog spominjanja i zato sam odlučila napisati recenziju. 

Afrodita Aloe Vera Hydra tonik nije novi proizvod jer je na tržištu godinama, ali je relativno nov u mojoj rutini njege lica. Koristim ga svakodnevno nekoliko mjeseci i moram priznati da ga intenzivno nanosim ne samo ujutro i navečer, nego i tijekom dana kad mi je potrebno osvježenje, a kako dolaze topliji dani, koristit ću ga i češće.

Tonik dolazi u plastičnoj ambalaži od 100 ml s raspršivačem, tako da se tonik samo pošprica po licu i to je moj omiljeni način nanošenja tonika jer mi blazinica upije previše proizvoda.

Afrodita Aloe Vera Hydra tonik odlično vlaži kožu te odmah nakon što se nanese na lice osjeti se onaj osjećaj ugode i hlađenja koji se nastavlja i nakon što se tonik upio u kožu. Koristim ga ujutro i navečer na čisto lice kao pripremu za nanošenje seruma i kreme te preko dana za osvježenje. Nije ljepljiv, brzo se upija u kožu te je bez mirisa.
Tonik ne sadrži parabene, silikone i parfem te ono što je po meni najvažnije ne sadrži alkohol. Aktivni sastojci su aloe vera koja vlaži i umiruje kožu te alantoin koji pospješuje regeneraciju i zacjeljivanje kože.

Sastav: Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Polysorbate 20, Allantoin, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Sulfite, Cl 47005, Cl 42051.

Cijena tonika je 35 kn i može se kupiti u svim drogerijama, kao i u Afrodita web trgovini.

Koristite li tonike u svojoj njezi? Jeste li probali ovaj? Koji je vaš omiljeni tonik?

2 komentara:

  1. Mislim da će moj sljedeći tonik biti ovaj. Čini mi se odličan sada za ljetne dane. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti odgovarati, meni je savršen :)

      Izbriši