petak, 7. lipnja 2019.

Five days with Afrodita: Pure Coconut lagani maslac za tijelo


100% spa je nova kolekcija Afrodita proizvoda za njegu tijela. Sadrži različite mazalice, ulja, pilinge, a ja sam se odlučila za Pure Coconut lagani maslac za tijelo.

Obožavam kokos te čim sam ugledala ovaj maslac, morala sam ga kupiti. Kokos liniju još čine piling za tijelo i tonik koji su idući na listi za kupovinu.

Maslac dolazi u plastičnoj teglici od 200 ml koja je egzotičnog izgleda i baš priziva sunce i more, kao i sami miris kokosa. Maslac je zaštićen folijom između samog proizvoda i poklopca, no ni to nije spriječilo nepristojne osobe da otvaraju proizvod i guraju svoje prste. U dm prodavaonici gdje sam kupovala ovaj maslac sva tri izložena maslaca su bila otvarana i dirana pa sam zamolila prodavačicu da mi donese jedan iz skladišta. Meni je jasno da žene koje tamo rade ne mogu sve vidjeti, no zato proizvođači mogu preko proizvoda staviti prozirnu foliju i mislim da će to makar donekle smanjiti ili otežati bezobraznicima da otvaraju ono što ne misle kupiti. Afrodita to ima odlično riješeno kod krema za lice te se nadam da će uskoro isto primijeniti i na proizvode za tijelo poput maslaca i pilinga. A sad nakon žalopojke nastavljamo dalje s recenzijom.
Tekstura maslaca je poput guste kreme i lakše se nanosi na kožu od maslaca, no zato i je naziv light maslac. Brzo se upija u kožu te ne masti odjeću. Jako lijepo nahrani kožu koja je pod prstima glatka i mekana. Miris kokosa je decentan, ugodan i zadržava se dugo na koži, čak ga i ujutro znam osjetiti, ali nije zagušljivo i napadno kako neki proizvodi mogu biti.

Maslac sadrži ulje kokosa hladno prešano iz bijelog mesa kokosa. Ne sadrži silikone i pogodno je za vegane.

Sastav: Aqua, Cocos Nucifera Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Ethylhexyl Stearate, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Ceteareth-12, Propylheptyl Caprylate, Sodium Polyacrylate, Parfum, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Brassica Campestris Sred Oil, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.
Maslac se može kupiti u svim drogerijama i u Afrodita web trgovini po cijeni od 50 kn. Iz gore navedenog iskustva dižem palac gore za web trgovinu.

Ukoliko volite kokos i fine mazalice za tijelo, onda je ovaj light maslac baš za vas.

Jeste li probali nešto iz ove Afrodita linije za tijelo? Koja je vaša najdraža mazalica?


1 komentar:

  1. Rješili su problem, jučer sam kupila Afrodita piling koji ima zaštitnu foliju
    Ovaj proizvod baš izgleda primamljivo, samo što ja ne podnosim miris kokosa

    OdgovoriIzbriši