nedjelja, 23. lipnja 2013.

Ogrlice - apsolutni hit


Ovo ljeto ogrlice su apsolutni hit, od etno motiva, imitacije dragog kamenja i koralja, metalnih i krutih ogrlica do opet prisutnih nanizanih perlica. Što su veće i šarenije to su bolje. Idu uz sve odjevne kombinacije, uz kombinacije za odlazak na plažu pa do večernjih izlazaka, a kombiniraju se s majim naušnicama i neutralnim narukvicama. Idealno su osvježenje za jednostavne modne kombinacije.



Kako sam velika ljubiteljica ogrlica, ovo ljeto došla sam na svoje.

Pokazat ću vam nekoliko ogrlica iz svoje zbirke koje će se ovo ljeto idealno uklopiti u moj styling.

Ogrlica od palminog ploda




Ogrlica od kokosovog oraha i školjke
 





Metalna ogrlica




Ogrlica od nanizanih perlica

2 komentara:

  1. Odlične!
    Druga mi je najbolja, odakle je?
    Jelena

    http://davrilpoisson.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jelena, kupila sam je u nekoj trgovinici u Malom Lošinju.

      Izbriši