utorak, 31. prosinca 2013.

Novogodišnja manikura

Počela sam se pripremati za doček Nove 2014. tako što sam napravila novogodišnju manikuru koja je naravno crvena i šljašti se :) Iako još nisam odlučila što ću obući (razmišljam između nekoliko kombinacija), ni kako ću se našminkati (to ću odlučiti na licu mjesta, ovisno o inspiraciji), bitno je da su nokti sređeni.

Lakovi koje sam koristila:

• Pyrus Calium nail gel - baza
• Essence – Me & my lover
• Essence – Space queen
• Moment 203
• Maybelline – top coat


Pogledajte manikuru.











Kako vam se čini moja novogodišnja manikura? Kakvu ćete manikuru nositi za doček Nove godine?


S ovim postom, koji je zadnji u ovoj godini, želim vam sve najbolje u Novoj 2014. i da vam se ostvari ono što želite te da nikada ne prestanete željeti i sanjati... Želim vam lijep provod večeras i nadam se da ćemo se čitati i u idućoj godini! Puse.


Broj komentara: 7:

  1. Manikir je super, pravi novogodišnji!
    Sve najlepše u Novoj i lep provod večeras :) Lidija

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš je če-če :D Nemam pojma šta ću s noktima, baš ih sad idem lakirati... nešto šljokičasto mora biti, barem malo :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno! Obozavam da eksperimentisem sa noktima :)

    OdgovoriIzbriši