nedjelja, 29. prosinca 2013.

Revlon Colorsilk boja za kosu *


Kako sam izabrana za Chic ambasadoricu ljepote za mjesec prosinac, dobila sam na testiranje Revlon Colorsilk boju za kosu u nijansi 80 svijetlo pepeljasto plava. Click2Chic.hr je najveća hrvatska internetska drogerija, a više o njima i o tome što nude možete pogledati OVDJE.


U kutijici boje za kosu se nalazi:
• boja bez amonijaka 59,1 ml
• razvijač boje za kosu 59,1 ml
• zaštitni regenerator nakon bojanja kose
• rukavice
• upute



Miješanje ove boje za kosu je lagano. U boju za kosu se usipa razvijač boje, promućka se i nanosi se iz bočice koja je prilagođena nanošenju boje zbog izduženog vrha bočice.
Kod ove boje za kosu iznenadila me je tekstura koja nije kremasta, nego je više vodenasta, gelasta i upravo zbog te teksture lako se nanosi na kosu te nije potrebno dodatno češljanje da bi se boja ravnomjerno nanijela po kosi, nego je dovoljno samo umasirati rukama boju u kosu.


Boja za kosu se drži 25 minuta i zatim se ispire te se nanosi zaštitni regenerator koji se drži na kosi 2 minute i zatim se ispire. Vrijeme držanja boje za kosu je kraće od ostalih boja koje sam koristila tako da sam je je držala nekoliko minuta duže.
Kod ove boje za kosu mi se sviđa što ne sadrži amonijak i što je zbog toga i miris boje puno ugodniji. Kako uvijek bojam samu sebe kod kuće, jer ne volim da me netko drugi dira po kosi, bitno mi je da mi poslije toga cijeli stan ne smrdi po boji, što sam dobila s ovom bojom za kosu koja ima ugodan miris. Vjerovali ili ne to je primijetio i moj suprug koji si se približio dok sam držala boju na kosi i šnjofkao ju :)


Ja inače koristim pepeljasto plave nijanse boje, tako da s Revlonovom bojom nisam napravila veliku promjenu. Boja mi je lijepo prekrila izrast i istonirala ostatak kose, a prekriva li dobro sijede ne mogu reći jer imam tek nekoliko sijedih vlasi u kosi tako da nisam objektivna. Boja mi je kosu ostavila mekanom, sjajnom i s divnim mirisom.


Ovu boju za kosu, kao i ostale Revlon Colorsilk boje za kosu bez amonijaka možete pronaći nastranici Click2Chic.hr po cijeni od 6,19 €, odnosno 47,28 kn.


Jeste li probale Revlon Colorsilk boje za kosu? Koji su vaši dojmovi?




*PR – Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.

Broj komentara: 10:

  1. koja divna kosa <3 rainbow flower

    OdgovoriIzbriši
  2. Kosa ti je prelijepa, osobno volim više platinastu plavu kosu, ali kosa kao kosa ti je savršena :D

    OdgovoriIzbriši
  3. do sad sta sam probala od revlon me nije razocaralo tako da vjerujem da su im i farbe za kosu super :D (niki)

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivnu kosu imaš!!!
    I nisam probala niti jednu Revlonovu boju za kosu. Kao i ti, i ja imam tek nekoliko sijedih vlasi, više su kao srebrni pramen i rijetko koja boja mi ih prekrije, a ja sam smeđokosa i srećom pa se ne vide jer su ispod kose :D
    Ali nakon tvoje recnzije baš ću probati Revlonove boje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Probaj, sviđat će ti se i još lijepo mirišu :D

      Izbriši