četvrtak, 11. srpnja 2013.

Artdeco fixing powder i Manhattan ruž



Jučer sam obišla cijeli grad u potrazi za fiksatorom šminke u spreju i nisam ga uspjela pronaći. Kada dođe toplo vrijeme izgleda da je on najtraženiji proizvod kod žena. Kako sam bila očajna, nakraju sam kupila Artdeco fiksator u prahu, a usput sam se počastila novim Manhattan ružem.
Artdeco fixing powder pakiran je u plastičnu kutijicu s rupicama na vrhu, ima 10 g i cijena mu je 52,50 kn. Pakiranje je jako nezgodno jer da bi ga nanijeli na lice treba ga isipati na ruku pa onda s ruke četkom nanositi na lice. Boja mu je između bež i bijele i kada se nanese na lice ne vidi se. Transparentan je, odnosno dobro matira i lice se ne sjaji na ovim velikim vrućinama. Sve u svemu zadovoljna sam, nije mi žao što sam ga kupila.




Manhattan ruž x – treme last & shine, boja 54P, cijena 41,90 kn. Boja ruža je između roza i lila. Pigmentacija ruža je dobra, dovoljno je jednom premazati i ostaje, prozračne je i lagane teksture te dosta dugo traje. Testirala sam ga tako što sam ručala s njim na usnama i nakon ručka još je bio tu. Jako sam zadovoljna svojim novim ružem.





Broj komentara: 5:

  1. Sviđa mi se boja ovog ruža :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Great blogpost! Wanted to let you know that I host a great giveaway, you have the chance to win a free clouth and a 100$ coupon.
    Wish you a successful week!
    VIEWRAMA

    my
    Persunmall Giveaway

    OdgovoriIzbriši
  3. A nezgodni su bilo kakvi ti fiksatori u prahu. Ja imam za matiranje od Essencea i isto ima tako rupice, ali ne isipaš u ruku nego kupiš kistom po njemu, ali svejedno uvijek previše proizvoda pokupim.

    OdgovoriIzbriši