subota, 27. srpnja 2013.

New in #1

Dok sam bila na Malti nisam samo razgledavala, nego sam iskoristila priliku zaviriti u njihove trgovine. Na otoku imaju samo dva shoping centra, a u jednom sam i bila. Shoping centar se nalazi u San Giljanu i ima svega nekoliko trgovinica odjećom i cipelama, a ostalo su kafići. Uglavnom razočarenje. Već sam se bila zabrinula da ću doći kući praznih ruku. A onda sam slučajno šetajući Birkirkarom (najvećim gradom na otoku) naišla na ulicu s trgovinama. Trgovine ništa posebno, sve se to može naći i kod nas poput Orseja, Terranove, Promod, Bata... i cijene su im više manje kao i kod nas. Pronašla sam i njihov malteški brand Nuvole, gdje sam si kupila haljinicu. Poglejdajte čime sam se sve ponovila :)



Haljinica, Nuvole, cijena 16,99 eura


 Pamučna majica s čipkom, Orsey, cijena 14,95 eura


 Pamučna majica, Hard Rock, cijena 25 eura


 Pamučna majica, no name, cijena 5 eura


 Suveniri: tabakera, zvonce, staklena figurica


 Tabakera, cijena 5 eura


 Metalno zvonce, cijena 9 eura


 Staklena mačka, Mdina glass handmade, cijena 12,50 eura

Broj komentara: 7:

  1. Super mi je staklena mačka :))
    I baš je lijepa prva haljinica, boja mi se jako sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ova hard rock majica mi je favorit, nakon toga ova sa ovim spaljenim likom born to be wild (to su dvije majice koje jednostavno zrače imenom Malta i ne možeš otići nekamo, a da si ne kupiš neku obleku na kojoj će biti označeno da je od tamo gdje si bila tako da, thumbs up) a ovu bih ti tabakeru najradije ukrala :P ljubiiiim :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je hard rock majica number 1. Baš mi je drago da ti se sviđa :)

      Izbriši
  3. PRECIOSA ESTAS GUAPISIMA ME HARIA MUCHA ILUSION TE PASARAS POR MI BLOG ABER SI TE GUSTAY SI KIERES NOS PODEMOS SEGUIR MUTUAMENTE BESITOS. HTTP://DOLCEVIRGINIA.BLOGSPOT.COM.ES

    OdgovoriIzbriši
  4. wow ova prva halina je preodlična!

    Jelena
    http://davrilpoisson.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši