četvrtak, 4. srpnja 2013.

Muffini s ribizlima

Nabavila sam jako dobar i jednostavan recept za muffine. Jednostavan je zato što nema vaganja i mjerenja, nego se kao mjerica koristi šalica (velika šalica za ness kavu). Ja sam ih napravila s domaćim ribizlima iz vrta i odlični su. Savjetujem svima da isprobaju recept i zaslade se u ovo toplo poslijepodne.
Potrebni sastojci:

- jedno jaje

- pola šalice šećera

- dvije šalice brašna

- jedan prašak za pecivo

- pola šalice ulja

- jedna šalica mlijeka

 
Priprema:

Pomiješati suhe i mokre sastojke odvojeno. Mokre sastojke dobro izraditi pjenjačom i istresti u suhe sastojke. Kuhačom miješati da ne bude grudica u što manje poteza. Dobijemo žutu smjesu. Punimo u kalupe do pola pa dodamo ribizle, a onda žutu smjesu do vrha. Muffini se peku 20 – 25 minuta na 180 stupnjeva.
 
Dobar tek!

 









Broj komentara: 5:

  1. sweet blog!let’s follow each other on gfc&bloglovin?
    flw me and tell where u’ve followed me!
    Also I kindly invite u to join Persun giveaway! And win summer clothes or 100$ gift card! Just 3 simple rules! Here is the link http://mooreann.blogspot.com/2013/07/give-them-away.html
    All the best

    OdgovoriIzbriši
  2. Amazing :)
    Check out this new giveaway, summer clothes and $100 gift card!

    Your Princess is in Another Castle


    xx Sofie

    OdgovoriIzbriši
  3. Muffini su najbolji kolači ikad! A pogotovo u ovakvoj kombinaciji slatko-kiselo! :)

    OdgovoriIzbriši