srijeda, 3. srpnja 2013.

Pustara Višnjica

Jučer sam cijeli dan provela na prvoj oživljenoj pustari u Slavoniji i Baranji koja je pretvorena u poljoprivredno – turistički kompleks. To je veliko seosko imanje koje se proteže na 250 hektara, a nalazi se nedaleko Slatine u Virovitičko – podravskoj županiji.

Na pustari Višnjica može se uživati u stoljetno starom parku, pogledati ergelu na kojoj se nalazi sedamdesetak konja, uzgajalište jelena lopatara, izložbeni prostor, ogromni povrtnjak...

Pustaru se može obići vožnjom na biciklu, u vlakiću, na kočiji ili na konju, a nakon obilaska ručak u restoranu gdje se može uživati u delicijama napravljenim od batata.

Maknuvši se od gradske buke, stvarno sam uživala u zelenilu, životinjama, hrani i čistom zraku te sam napunila baterije za dalje. Kažu da slika govori više od tisuću riječi pa pogledajte što sam zabilježila.




















4 komentara:

  1. Hi sweetie!
    Such a beautiful location!
    I kindly invite you to join a giveaway held on my blog! Three easy steps & you might find yourself on the winners list! :)

    Your chance to win in an International Giveaway!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jesi ti to i konja jahala? Ja ih se bojim! Ovo izgleda kao jako lijepo mjesto za pobjeći na kratko :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, prvi put u životu. Prvo sam se bojala, ali onda sam se okuražila i mogu ti reći da je osjećaj predivan kada znaš da je ispod tebe živo biće :)
      Mjesto je savršeno za opustiti se nakon svakodnevnog stresa.

      Izbriši