četvrtak, 5. ožujka 2015.

Avon Hidrokolor Indulgence ruževi

Kako su se Avon Hidrokolor Indulgence ruževi pojavili u Avon katalogu, tako sam i ja počela sliniti za njima jer su mi se svidjeli na prvu, a još kad sam vidjela da su 50% sniženi odlučila sam se za tri nijanse: Spring Lilac, Hibiscus i Royal Peony.
Avon za Hidrokolor Indulgence ruževe kaže da su lagane teksture, bez voska s hidratantnim gelom koji hidratizira usne te da pružaju sočnu i raskošnu boju.
Cijela linija sadrži 20 nijansi ruževa u crnim uskim tubicama koje pružaju dodatnu eleganciju i profinjenost. Dolaze u pakiranoj kartonskoj kutijici i svaki ruž ima 3 g, a cijena mu je 50 kn. Ono što mi se posebno sviđa je to što sadrže spf 15. Imaju ugodan miris dinje, kažem ugodan jer inače nisam ljubitelj dinje, ali ovaj miris mi odgovara.

Spring Lilac je lijepa ljubičasta nijansa hladnog tona koja mi se ujedno i najviše sviđa te sam dugo tražila upravu tu nijansu. Kao što vidite na slikama izgleda puno tamnije, nego na usnama pa ne dajte da vas to zbuni jer i uživo je tako J

Hibiscus je jedna prava barbie roza nijansa, također hladnog tona. Osobno volim takve nijanse jer mi lijepo stoje, pogotovo preko ljeta kad dobijem malo boje.

Royal Peony je jedna divna koraljna nijansa koja više vuče prema roza, nego prema crvenoj i jako lijepo osvježi cijelo lice te mu da dodatnu toplinu.

Dojmovi:
Avon Hidrokolor Indulgence ruževi su zbog svoje lagane teksture jako ugodni za nositi na usnama i ne isušuju usnice ni malo. Zbog svoje hidratantne formule trajnost im je kraća, no to je razumljivo. Na mojim usnicama su izdržali oko tri sata i onda su počeli nestajati i ono što mi se sviđa je to što je bilo ravnomjerno. Piće će preživjeti, no hranu neće te ćete ih nakon obroka morati popraviti, no to nije problem jer se lako nanose i nadograđuju. Već sam spomenula da svi ruževi imaju spf 15 što je kod mene dodatni plus.

Zaključak:
Avon je još jednom izbacio liniju odličnih i povoljnih ruževa te nas još jednom razveselio izborom nijansi. Osobno mi se ne sviđa što ih ima čak 20 jer mi to otežava odabir i najrađe bi ih pokupovala sve, što nikako nije dobro za moj novčanik J
Jeste li probali Avon Hidrokolor Indulgence ruževe? Kako vam se sviđaju nijanse koje sam odabrala?

Broj komentara: 40:

  1. Royal peony ti najbolje stoji! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi je drago da su ti se svidjeli, posebno da ti je dovoljno ljubičast Spring Lilac - kad je tmurno baš je lijepo hladne boje ali ne da se uslikati nikako :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja sam kupila 3 ova ruža, ali drugačijih nijansi. Tebi ove nijanse baš lijepo stoje

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš si ih lepo opisala, divne nijanse si izabrala, divne! Ja sam u Hibiscus bila zaljubljena ali sam igrom slučaja kod naše Mishe osvojila drugu nijansu i ne bunim se :) L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E mogu ti reći da je Hibiscus baš tvoje boja :D Ma ruževi su tako divni da bi ih sve narađe :D

      Izbriši
  5. Ima četiri nijanse i obožavam ih! Tako su dobri :D Ove tvoje nijanse su baš divne

    OdgovoriIzbriši
  6. Royal Peony mi je najlepsi. Volim te jarke i upadljive nijanse. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Royal Peony je lijep, a i spring lilac :D volim ljubičaste tonove, i ja imam hibiscus i meni je skroz čudan na meni XD
    a tebi skroz fino stoji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerojatno zato jer nisi navikla nositi takve nijanse :D Zaljubila sam se u ove ruževe :*

      Izbriši
  8. Ambalaza mi je fantasticna, i boje su isto, ali ipak volim trajnije ruzeve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja, ali ovi su mi toliko dragi da mi to i ne smeta :D

      Izbriši
  9. Nijansa Spring Lilac mi je prekrasna, no ja ne volim takve ruževe, volim mat ruževe i da što duže traju :/Zato nisam ni kupila ove Avonove ruževe... Ali vjerujem da su odlični :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim i ja mat ruževe, ma zapravo volim sve ruževe :D

      Izbriši
  10. Meni ovi ruževi nekako nisu sjeli :/ Htjela sam sve tamnije i ljubičaste nijanse i onda na kraju na swatchevima skroz drugačije i svjetlije izgledaju...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, na slikama i u tubici izgledaju tamniji nego na usnama :D Nijanse su mi baš proljetne :)

      Izbriši
  11. Spring Lilac mi je prekrasna nijansa :) Nisam ih još probala no s obzirom da ih svi hvale jako bi ih htijela probati iako sam više fan mat i bolje pigmentiranijih ruževa.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lijepe si nijanse izabrala i dobro je da si uspjela naručiti samo tri nijanse :)) Uvijek problem kad je veći izbor za koje se nijanse odlučiti :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Mmm deluju tako juicy, a bas takve volim. Probacu ih cim pre!

    OdgovoriIzbriši
  14. baš mi je fora, ovako malo inovativna, uska ambalaža ovih ruževa :)
    Royal Peony je prepredivna :D djeluje mi kao idealna, svakodnevna proljetna nijansa,,, kada treba, kako si i rekla, osvježiti lice :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako je sad ovo tmurno vrijeme ja ih nosim i pokušavam makar na taj način razbiti sivilo :D

      Izbriši
  15. Od ovih mi je najdraži Roay Peony jer volim koraljne :D A što se tiče samih ruževa uopće mi ne smeta što nisu trajniji, nije mi problem popraviti ga ako se makne :P

    OdgovoriIzbriši
  16. Sve nijanse ti baš lijepo stoje, ja sam dobila pet nijansi, a zadržala sam samo jednu, jer meni te pink/koraljne i slično ne pristaju :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U ovoj kolekciji je baš puno pink/koraljnih nijansa i ja sam kao ljubitelj tih nijansi napokon došla na svoje :D

      Izbriši
  17. Royal Peony izgleda savršeno i odlično ti stoji! Definitivno je velik plus što ruževi imaju zaštitni faktor, a i već preko fotografije djeluju poprilično hidratantno. I da, slažem se s tobom, prevelika ponuda nijansi nije nimalo poželjna, šteti novčaniku, a i policama za kozmetiku :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma joj, police za kozmetiku su mi prepune pa mi je sve nekako raštrkano. Moram nabaviti jedan lijepi ormar samo za kozmetiku :D

      Izbriši
  18. Ovi ruževi mi se čine odlični, ali kako nemam neku Avon damu u blizini onda jednostavno ne obraćam pozornost na taj brand. Nedavno sam saznala da je Tina Avon dama pa možda i naručim nešto uskoro ;)
    Jako mi se sviđa tvoj odabir, a pogotovo Royal Peony <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i ja se mučim s Avon damama jer uvijek ide preko nekoliko ruku pa dok dođe do mene i zaboravim da sam naručila :D

      Izbriši
  19. Preskočila sam liniju upravo zbog toga kaj nisu trajni, ali sad dok vidim kak lijepo stoje, možda i nabavim koju nijansu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Toliko sam zadovoljna s njima da mi ne smeta što kratko traju :D

      Izbriši