srijeda, 25. ožujka 2015.

Sleek Blush By 3 – Pink Sprint

Iako ovu paleticu rumenila imam više od šest mjeseci i koristim ju gotovo svaki dan, nikako da napišem koju riječ o njoj. Kao što iz naslova vidite radi se o roza rumenilima, odnosno o tri roza nijanse: Pink Parfait, Pink Ice i Pinktini. Na prvu boje izgledaju zastrašujuće i prežestoke za rumenilo te se sigurno pitate tko bi želio imati obraze poput klauna, no u nastavku post pokušat ću vas razuvjeriti.


Paleta dolazi u klasičnoj Sleek ambalaži od čvrste crne plastike za koju se ne morate bojati da će vam se otvoriti u torbici, nego upravo suprotno, s njom ćete imati i malo poteškoća pri otvaranju jer je riječ o stvarno čvrstom mehanizmu koji vam se neće rasklimati. Kad govorimo o izgledu, u paleti se nalazi i ogledalce, i to dobro ogledalce (ne ono koje će vas izobličiti) i to je još jedan plus, barem kod mene J
Volim roza rumenila i imam ih poprilično, a ovu paletu sam uzela jer se u njoj nalaze mat rumenila, točnije sve tri nijanse su mat. Sve tri nijanse, osim što su mat, imaju odličnu puderastu teksturu, izrazito su pigmentirana i postojana. Ovo nisu rumenila za početnike i one koji nemaju nježnu ruku jer se s njima jako lagano može pretjerati i dobiti klaun look. Otkako imam ovu paletu, razvila sam poseban način nanošenja jako pigmentiranih rumenila. Lagano kistićem uzmem rumenilo i nježno ga prislonim na jagodice dva puta te dobijem dva kružića jedan ispod drugoga. Zatim uzmem drugi kist, kist za blendanje i dobro izblendam rumenilo. Ovakav način nanošenja mi se pokazao odličan, samo što zahtijeva malo više vremena pa kad sam u žurbi ne koristim ovako pigmentarna rumenila jer nemam vremena lijepo ih izbendati. Iako rumenila izgledaju malo prežestoko, na licu nisu takva, ali sve ovisi koliko proizvoda nanesete na lice i koliko dobro izblendate rumenilo.
Spomenula sam već tri roza nijanse, iako bi prava roza bila jedino Pink Ice, nijansa koju sam najmanje nosila jer mi je to prava ljetna nijansa i mislim da će mi najbolje odgovarati na ljeto. Nijansa Pink Parfait je divna boja crvenog vina te je napigmentarnija u paleti, no jako lijepo izgleda na licu, pogotovo na osobama toplog podtona. Pinktini je nijansa koju sam nosila svakodnevno i najviše i to iz dva razloga: prvi zato što je riječ o najmanje pigmentarnoj nijansi u paleti (iako je ovo najmanje pigmentarna nijansa u paleti, svejedno je puno pigmentarnija od ostalih rumenila koja posjedujem i treba ju nanositi pažljivo) i drugo jer mi je nijansa baš legla i odlično se uklapala u moje zimske lookove.
slikano u hladu
slikano na suncu
Sastav:

Paletu možete naručiti sa Sleek stranice po cijeni od 7,49 $ ili oko 53 kn. Na Pink Pandi također možete naći Sleek rumenila, no nisam vidjela ovu paletu, a i cijena palete je skuplja.


Jeste li probali Sleek rumenila? Kako vam se sviđa ova paleta?

Broj komentara: 36:

  1. Obozavam ovu paletu. Kombiniram je cak i na ocima uz njihovu vintage romance paletu, kada zelim jos malo dinemzije i boje :D
    A mislim da ce mi nastaviti biti omiljena cijele godine, totalno boje koje volim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, nikad ju nisam kombinirala sa sjenilima pa hvala na ideji :D Također ju obožavam :D

      Izbriši
  2. Predivno je, predivno! Znaš da je ja delim ljubav prema rumenilima, u svim bojama a naročito pink. Misli na mene kada ga koristiš :)) L.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja se ne bih usudila kupiti ovu paletu :D
    Svako rumenilo nanosim opisanim postupkom jer imam jednu kolegicu koja često pretjera s rumenilom pa imam neki strah :D
    Pinktini mi je prekrasna nijansa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve je stvar prakse :D Mislim da sam i ja u početku izgledala kao klaun :D

      Izbriši
  4. krasna paletica, volim njihova sjenila, trebala bih probati i koje rumenilo, čujem samo hvale :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, ne znam jesu li mi draža njihova sjenila ili rumenila :D

      Izbriši
  5. Ja sam se dvoumila između ove palete i Pink Lemonade. Ova paleta me privlačila zato što su sva 3 sjenila mat, ali bojala sam se ovakvih "žestokih" nijansi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te totalno. Ja sam kupila ovu paletu upravo da razbijem predrasude prema takvim "žestokim" nijansama :D

      Izbriši
  6. Pinktini mi je savrsena nijansa. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jedna od najdražih paleta rumenila! :D Ja sam jednom nadobudno pomiješala sve tri nijanse, smijeh. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ove Sleek paletice rumenila su mi genijalne, ali ovu nikako nebi mogla isfurati na svoj ten, preroza mi je :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Fascinantna mi je ova paleta, a još više se divim ženama koje ju koriste :D. Mene bi bilo strah :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš lijepa paletica, iako nisu baš nijanse koje ja volim na sebi, ali vjerujem da tebi odlično pristaju :D i ja bih vjerovatno najčešće koristila Pinktini, jedino se sa tom nijansom mogu zamisliti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pinktini je mrak nijansa, a i ostale nisu za baciti :D

      Izbriši
  11. Divna paletica, njihova rumenila su zaista prepigmentirana, dok ih nanosim posebno sam pažljiva, ali svejedno mi se desi da pretjeram, onda udri po blendanju. :D Ja imam Flame i obožavam sve tri nijanse. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I Flame mi je predivna :D Najrađe bi sva njihova rumenila pokupovala .D

      Izbriši
  12. imam njihovo trio i mono rumenila, a ova je divna mada nisam sigurna da bi ovako jake boje rumenila kupila

    OdgovoriIzbriši
  13. Very nice post my dear :)
    xoxo Antonella <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Jedva čekam da ju isprobam! :)
    Super ti je stajalo na BBdayu! :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Nadam se da će ti se sviđati kao i meni :D

      Izbriši
  15. Krasna paleta. Pogotovo pink parfait i pinktini. Pink ice mislim da mi nebi pristajala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pink ice je malo prežestoka nijansa, ali mislim da će biti odlična za ljeto :D

      Izbriši
  16. lijep proizvod ... i super savjet za nanošenje ovakvig rumenila :)
    Pink Parfait baš izgleda kao moćna boja,, a Pinktini je baš lijepa svakodnevna,, vjerujem da bih ju stalno nosila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he, ja sa ne odvajam od Pinktini, ljubav velika :D

      Izbriši
  17. Lepo si prikazala uzorke! ♥ Svidja mi se post. :)♥
    Novi post je tu, volela bih da cujem vase misljenje u komentaru; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥

    OdgovoriIzbriši
  18. Pa paleta je da umreš :O
    Mada ja sam nespretna sa tim jačim rumenilima, izgledala bih presmešno ;D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma vjerujem da bi se brzo izvježbala i navikla :D

      Izbriši