nedjelja, 1. ožujka 2015.

Mjesec u slikama – veljača

Prošli mjesec sam preskočila ovakav post jer nisam puno slikala pa ćete na početku vidjeti koju, no veljača je osim maškara, ludih mačaka i Valentinova, mjesec u kojem dvije meni jako drage osobe imaju rođendan (i to na isti dan) pa mogu reći da je za mene to jedan divno ispunjen mjesec.

Novi Ženski rokovnik u koji sam jedva čekala da počnem pisati.

Hladno siječanjsko jutro.

Zimska Jogobella s jabukom i cimetom, njam J

Iskoristila sam akciju u DM i počastila se s Glade svijećama.

Obilježili smo Dan mimoza jer koliko god da se o raku vrata maternice puno priča, još uvijek ima žena koje to ne shvaćaju ozbiljno.

Počastila sam se belgijskim pivom koje mi je donijela kolegica iz Belgije (logično)...

... i belgijskom čokoladom J

Zimska idila.


Moja seka je proslavila okrugli rođendan i mogu vam reći da sam se namučila dok sam popalila ove svjećice.

Počastila sam se ogrlicama na eBayu.

Kako se moja Fikica sunča.

Omiljeno mjesto uz spavanje na radijatoru.



Upoznavanje s novom grebalicom.

Kad te suprug iznenadi za Valentinovo J

Mousse – nešto prefino.

Punjeni šampioni. Suprug je malo eksperimentirao, ali ispalo je odlično J

Energetska bomba da se preživi naporan radni dan.


Kako ste vi proveli veljaču? Jel vam bila lijepa kao moja?

32 komentara:

  1. Sigurno nije bila ukusna kao tvoja!! ;) Nisam znala da postoji Jogobella od cimeta i jabuke!! Mousse izgleda fantastično!! Sad sam gladna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he :D Da, postoji ali je zimski LE, tako da ako požuriš, možda ju još pronađeš u trgovini :D

      Izbriši
  2. dakle savršena veljača (i dio siječnja) :D sad mi fali snijeeg <3
    belgijsko pivo me totalno privlači, kao i čokoladice <3 mužev poklon je isto odličan :D
    Mousse želi isprobati <3
    nisam iskoristila sniženje na svijeće u DM-u i sad mi je krivo.. no dobro, imam i dalje još neke koje trebaju izgorijeti hehe
    presladak post <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim snijeg, to je jedino što volim kod zime :D Muž se baš potrudio ♥ Ma bit će sniženja na svijeće, pogotovo kad prođe zima i zatopli :D

      Izbriši
  3. Odličan post! Lijepe slikice :). Mužev poklon je divan, a i eksperimentiranje sa šampinjonima mi se posebno sviđa. I sama ih na taj način često radim, samo ih punim gorgonzolom :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :* Gorgonzola, e njam, morat ću i to probati :D

      Izbriši
  4. Ja obožavam ovu klupu (pretpostavljam da je ispred tvoje zgrade) koja se menja s godišnjim dobima :D
    Divne su ti fotke i vidi se da si uživala u februaru.
    Želim ti još lepši i veseliji mart/ožujak :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka čast na zapažanju, je to je klupa ispred moje zgrade :D Hvala ti draga :*

      Izbriši
  5. Bio je to sladak mjesec :)) Količina slatkiša koju sam upravo vidjela nikako nije dobra, ali sreća pa nema ništa slatko pri ruci :D

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja sam kao i Misha zapazila čuvenu klupicu ispred zgrade :) Drago mi je da si imala lep mesec u kom si uživala, moj i nije bio nešto posebno, nadam se da će mart biti bolji. L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 5 iz zapažanja :D Ma mora biti bolji mjesec jer nam stiže proljeće :D

      Izbriši
  7. Predivne fotkice draga! I ja imam zenski rokovnik i tako mi je lijep da mi je žao uopće pisati po njemu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* Da, ove godine su se baš posebno potrudili oko dizajna :D

      Izbriši
  8. Krasne slikice,!sad mi se jede nesto slatko!
    Ova veljaca je meni nekako brzo proletila,ali neka,jedva cekam duze dane i proljece.

    OdgovoriIzbriši
  9. Fotografije su odlicne. Drago mi je da je nekome ovaj mesec bio sjajan i ukusan hehe :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Volim ove tvoje postove mjesec u slikama i kao i uvijek slike su ti super..belgijske čokoladice mi baš slatko djeluju <3 Divne slike prirode i predivan mi je ovaj rokovnik i nikako da si ga i ja kupim :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš ti je lijepa veljača :)
    Imamo isti ženski rokovnik, a ove belgijske čokoladice bih ti ukrala bez da trepnem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vintage girl :D He, he, ostali su još samo omoti čokoladica :D

      Izbriši
  12. Hraaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaa i pivo!!!! :D <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Divne slike, kod tebe se uvijek fino jede :P

    OdgovoriIzbriši
  14. Kratak ali sadržajan i lijep mjesec kao uvijek kod tebe :)

    OdgovoriIzbriši
  15. rokovnik, čokoladice, svašta nešto... ali to drveće pod snijegom i klupica negdje pored mi je fenomenalno <3

    OdgovoriIzbriši
  16. Kolko yummi slikica :D Micek je preslatki, pgotovo ova fotka di spava pod lampom. *__* Koja je nijansa Bourjoisovog ruža? Ogrlice su mi također lijepe, ja imam identičnu ovu desnu, samo je moja u zelenoj boji. :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Nijansa je Peach Club, iako ne izgleda tako jer je slikano pod umjetnim svjetlom :D Nadam se da si zadovoljna s svojom ogrlicom jer ja svoju obožavam :D

    OdgovoriIzbriši