ponedjeljak, 30. ožujka 2015.

Bocassy light day cream

Na prvi spomen brenda Bocassy prva asocijacija je crvena boja i odličan serum. Danas vam neću pisati o serumu, nego o laganoj dnevnoj kremi koja je po meni nepravedno u sjeni seruma jer mu po svojoj kvaliteti može parirati rame uz rame.
Osim elegantne crvene kutijice u kojoj dolazi krema, staklena teglica s bijelim plastičnim poklopcem upravo zbog svog minimalizma djeluje elegantno i profinjeno. Ispod glavnog poklopca, nalazi se mali plastični poklopac koji sprječava da proizvod dođe na glavni poklopac i tako krema izgleda puno urednije. Znam da mnoge djevojke ne vole kreme u teglicama, ali ja s tim nemam problema ukoliko je krema dobra.
Krema je namijenjena normalnoj i mješovitoj koži te sam se bojala da će mojoj masnoj koži biti prejaka, no ona kao da je rađena za mene. Moja koža ju voli, a ja volim onaj osjećaj osvježenja kada nanesem kremu na lice. Tekstura kreme je gelasta, puderaste boje te joj je potrebno oko pet minuta kako bi se potpuno upila, a kad se upije ostavlja kožu mekanom na dodir i nahranjenom. Odlična je podloga za puder. Sam miris mi je na prvu bio neobičan, no sad sam se toliko navikla na njega i predivan mi je. Intenzivniji je, no ne zadržava se dugo na koži što je dobro znati jer ne voli svi mirišljave kreme.
Krema sadrži pažljivo odabrani sastav: zeleni čaj i d – panthenol koji pomažu u stvaranju kolagena i tako djeluju na učvršćivanje kože te maslinovo ulje koje pomaže održati razinu vlažnosti u koži.
Sastav:
Iako je riječ o dnevnoj kremi, ona mi je tako ugodna na koži da sam ju koristila i kao noćnu kremu, zapravo koristila sam svaku prigodu kako bi se s njom mackala jer volim osjećaj ugode koji ostavlja na koži te si stalno diram lice, odnosno kožu, koja je divno mekana. Krema mi je pružila dovoljno hidratacije i nije mi čepila pore što je kod mene veliki plus.

Bocassy proizvode možete naći u DM prodavaonicama, a Bocassy laganu dnevnu kremu možete kupiti za 140 kn te ćete za tu cijenu dobiti 50 ml kreme koja će vam potrajati nekoliko mjeseci.

Jeste li probali Bocassy proizvode? Koji je vaš najdraži Bocassy proizvod?


*PR – proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.

24 komentara:

  1. Jooj, sam izgled mi se sviđa, tj. predivna je! :) Znam da si pričala o njoj na BBdayu i vrlo rado bih ju isprobala! :)
    Valjda će biti para :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Serum obožavam, ali krema mi nije sjela. Valjda zato što imam mješovito/masnu kožu lica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja koža je masna i krema mi je sjela savršeno :D

      Izbriši
  3. Isprobala sam tester te kreme, i meni se na prvu svidjela!! Miris mi se sviđa, mada nisam pretjerano osjetljiva na mirise!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam je počela koristiti prije cca tjedan dana i jako mi se sviđa, baš dobro odgovara mojoj mješovitoj koži. :) I vjerojatno zvuči malo blesavo, ali baš mi se sviđa njezina kapučinasta boja, fora mi je što nije bijela :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš mi se sviđa po opisu :D I ja imam masnu kožu, ali nije mi uopće problem nanositi kreme za mješovitu recimo navečer :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad mi je neka dnevna krema prejaka, koristim ju kao noćnu ako nema spf :D

      Izbriši
  6. Nisam probala Bocassy proizvide, mada me mami sada ova krema, obzirom da tebi odgovara kao masnokoscu sigurna sam da bi i meni odgovarala :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Deluje očaravajuće sve drugo zavisi od tipa kože :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, očaravajuća je sama ambalaža, kao i proizvod :D

      Izbriši
  8. Deluje mi jako fino, gusto i bogato kao da je za moju suvu kožu :)
    Divna recenzija...L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :D Krema je baš bogata i vjerujem da bi i tebi odgovarala :)

      Izbriši
  9. meni se već i na fotkama sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he, ambalaža im je prva liga kao i sama krema :D

      Izbriši
  10. Super su Bocassy proizvodi :) meni je zasad najdrazi serum, ali hocu probati i ovu laganu kremicu :) slike su ti divne!

    OdgovoriIzbriši
  11. Potrošila sam ovu kremu i zaista je jako dobra! :D Serum mi se isto jako sviđa, nakon dvije bočice razmišljam o trećoj. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bocassy proizvodi su pravo osvježenje na našem tržištu :D Volim ih jako :D

      Izbriši
  12. Ovo ide definitivno na WL, velika mi je želja isprobati njihove proizvode jer svugdje sam čitala samo dobro o njima. :) Drago mi je da si pronašla proizvod koji ti u potpunosti odgovara. :))

    OdgovoriIzbriši